Het Beautytopic

Sorry voor de valse hoop! :frowning:

Ha ha maakt niks uit

1 like

Heeft iemand tips qua drogisterij serums? Ik had de roze van L’Oréal maar die heb ik laten vallen, merp.

1 like

De ingrediënten in een serum zijn geconcentreerder dan een crème, er zitten vaak meer werkzame stoffen in, daarnaast is de textuur van een serum veel dunner waardoor die in de huid kan trekken tot de 2e en soms wel 3e huidlaag. Een crème is dikker qua textuur en zorgt voornamelijk voor het zachte gevoel omdat die eigenlijk op de huid blijft liggen.

2 likes

Omdat het op de huid blijft liggen en ze een beschermend laagje creëert wat een serum niet doet

1 like

Ik was zojuist bij de Laura Mercier counter in de Bijenkorf in Amsterdam. En die knakker daar ging de tinted moisturizer bij mij aanbrengen, deed hij gewoon over mijn huidige make-up heen? Foundation, blush, poeder de hele mikmak. Nee dat hoefde er niet eens af volgens hem. Hij heeft het niet eens goed uitgesmeerd.

Loop nu met het gezicht van een opgewarmd lijk met cake effect over straat

12 likes

Huh

Ghehe ik weet zn naam door zijn naambordje. Heb zin om te klagen

2 likes

Klinkt alsof ie bij voorbaat al had besloten dat jij toch niks zou kopen en dus geen zin had om er tijd en moeite in te steken.

Klinkt plausibel.

Ik ga mn geld wel bij een andere counter uitgeven

1 like

Huh zo raar. Ik ben ook een keer geholpen bij diezelfde counter maar dan door een vrouw en zij heeft wel mijn make-up eraf gehaald voordat ze foundation aanbracht. Gelukkig is het niet het beleid van die counter

en dan met je drie grote tassen nog eens langs hem paraderen?

2 likes

Doe jij dat ook wel eens :smirk:

Ben inderdaad nog wel even met mijn tasje van de MAC counter in slow motion langs gelopen.

De buit: MAC soft&Gentle een blush.

3 likes

Boozyshop heeft ook kortingen zag ik

Serieus?! Hoe dan? Er zitten helemaal geen korreltjes in? Bah, ik hou helemaal niet van dit soort berichten :face_vomiting:

ze bedoelt microplastics, die voel je niet maar zijn wel een groot probleem

2 likes

Ik gebruik er af en toe een van Babyliss. Ik vind het wel fijn werken! Ik heb fijn haar met een beetje slag en een korte bob, ik weet niet of hij met lang, dik haar ook makkelijk in gebruk is.

Aaah thank you net weer paar favorieten ingeslagen! (en weer 100 euro armer huil)

1 like

Thanks for the heads up…
Dus nu onderweg: een back up van mijn favo kwast (Sigma E45), 2x een Brow wiz, en een Viseart Minx Theory palette. Zit daar al zo lang op te azen (@Ainu :wink:

2 likes