Huh
Ghehe ik weet zn naam door zijn naambordje. Heb zin om te klagen
Klinkt alsof ie bij voorbaat al had besloten dat jij toch niks zou kopen en dus geen zin had om er tijd en moeite in te steken.
Klinkt plausibel.
Ik ga mn geld wel bij een andere counter uitgeven
Huh zo raar. Ik ben ook een keer geholpen bij diezelfde counter maar dan door een vrouw en zij heeft wel mijn make-up eraf gehaald voordat ze foundation aanbracht. Gelukkig is het niet het beleid van die counter
en dan met je drie grote tassen nog eens langs hem paraderen?
Doe jij dat ook wel eens
Ben inderdaad nog wel even met mijn tasje van de MAC counter in slow motion langs gelopen.
De buit: MAC soft&Gentle een blush.
Boozyshop heeft ook kortingen zag ik
Serieus?! Hoe dan? Er zitten helemaal geen korreltjes in? Bah, ik hou helemaal niet van dit soort berichten
ze bedoelt microplastics, die voel je niet maar zijn wel een groot probleem
Ik gebruik er af en toe een van Babyliss. Ik vind het wel fijn werken! Ik heb fijn haar met een beetje slag en een korte bob, ik weet niet of hij met lang, dik haar ook makkelijk in gebruk is.
Aaah thank you net weer paar favorieten ingeslagen! (en weer 100 euro armer huil)
Thanks for the heads up…
Dus nu onderweg: een back up van mijn favo kwast (Sigma E45), 2x een Brow wiz, en een Viseart Minx Theory palette. Zit daar al zo lang op te azen (@Ainu
Zou iemand mij kunnen verhelderen of er verschillen zitten tussen dure en goedkope base-coats voor nagellak? Ik gebruik eigenlijk alleen maar goedkope varianten zoals Essence en Catrice waar ik op zich tevreden mee ben, maar ik heb nou niet het idee dat het iets bijzonders doet ten opzichte van geen base-coat.
veel plezier er mee!
Er zijn sterk gepigmenteerde nagellakken die je nagels oranje doen uitslaan. Ik heb het zelf met oranje en blauwe nagellakken. Een basecoat kan ervoor zorgen dat dat niet gebeurd. Niet alle basecoats houden dat pigment echter tegen, zeker niet als ze lang blijven zitten. Verder kan een basecoat je nagel glad maken, zodat de kleur wat mooier erop zit (gladder)
Ik gebruik Trind Nail repair als basecoat, dat versterkt mijn nagels. Wat wil jij dat je basecoat doet voor je?
Bedankt voor de info! Aangezien ik enkel nude tinten gebruik zal ik denk ik niet snel last hebben van de pigmentatie overloop. In principe zoek ik enkel dat de nagellak langer blijft zitten. Ik heb verschillende nagellak merken geprobeerd maar die geven niet bijzonder veel verschil qua houdbaarheid, vandaar dat ik het nu op de base-coat/top-coat boeg wil gooien.
Ik gebruik 01 Salmon van Bobbi brown en soms daarover heen soort roze oranje gloss van kiko weet t nummer niet.
Oooohhh, dan moet je investeren in een goede top coat. Ik kan Insta Dry van Sally Hansen en Good to Go van Essie aanbevelen. Ik had altijd de eerste, maar die wordt aan het einde van het potje best stroperig. Heb nu de tweede en die is ook erg goed.
En dan ook nog even op je techniek letten. De gekleurde lak hoeft niet droog te zijn, maar het natste moet er vanaf zijn. Dan een goed volle kwast van de topcoat, meer dan je gebruikt van een gekleurde lak, en zorgen dat je kwast niet op je gekleurde lak komt, maar dat het wel helemaal bedekt. Ook de randjes, want een fast drying topcoat wil wel eens beetje krimpen. En tot slot, goed de randjes sealen, dus echt tot onder je nagels de lak afsluiten. Ik doe het altijd 's avonds voor het slapen gaan, zodat het 's nachts goed kan uitharden. Blijft bij mij, met goede lak (Essie) tot een week zitten.