Het Beautytopic

Mislukt, ik was in dezelfde kamer en hij zei: is dit serieus? Voor echte toewijding had ik in de keuken moeten zitten zodat hij niet irl kon reageren.

1 like

Weet iemand of de extra dimension skin finish “Oh darling” uit de kerstcollectie van Mac gewoon dezelfde is als uit de normale collectie?

Huh ik kom niet op de engelse sephora site. gaat meteen naar de franse site, weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? kan wel op de duitse en Italiaanse site komen maar dat spreek ik ook niet hehe

Heeft het niet met je locatie/coockies te maken?

De Franse Sephora is de enige Sephora die shipt maar Nederland. Waarschijnlijk daardoor dat je direct naar de fr. wordt gestuurd.

1 like

Ik heb een paar maanden geleden besteld bij de Amerikaanse Sephora, maar kan nu ook niet meer op die .com site komen
 :pensive:

Echt? Dat is vreemd

Coockies al geprobeerd te verwijderen? En direct linken dan?

Ben ook erg benieuwd of je veel invoerkosten moest betalen?

Ja, niks werkt meer. Wel vreemd, want vind het ook gewoon leuk om te kijken wat ze hebben en dat kan nu niet meer. Over een bestelling van 120 euro moest ik 27 euro duties&taxes betalen. Was echt nog een heel gezeik, ik kreeg een verkeerde bestelling :roll_eyes: Alleen een doos met 1 primer van Tatcha, maar de waarde etc. was natuurlijk veel minder (had ook de invoerkosten al vooraf betaald voor mijn eigen bestelling). moest echt 20 keer bellen en mailen omdat ze eerst niet mee wilden werken, en uiteindelijk kreeg ik mijn geld en invoerkosten terug en kon ik bestelling opnieuw plaatsen haha (en mocht die primer houden :biggrin: )

Dat is wel top dan!

(Goeie kleur trouwens. Mehr :slight_smile: )

1 like

Mij niet.

Ik word doorgestuurd naar .fr

dat is gedaan omwille van de GDPR als ik het me goed herinner

Mij lukt t ook sinds een paar maanden niet meer om op de amerikasnse site van sephora te komen. Ik mocht ook altijd graag even neuzen bij de leuke setjes. De site is groter en leuker dan de franse. Helaad. Erg zonde

Ik word echt agressief van Ici met hun “Black Friday deals” op bijvoorbeeld YSL.

Die prijzen kloppen van geen kanten en die korting op de geuren klopt ook voor geen meter want het hele jaar door hebben ze die prijzen. Totaal geen korting

Echt, fake fake fake reclame.

Van het weekend naar Barcelona. Iemand nog tips wat ik zeker moet halen bij de Sephora. (Op geurtjes na - want dat zijn tenminste normale prijzen) Is dat Kat Von D eyeliner de prijs waard?

Is dat Kat Von D eyeliner de prijs waard

Ik vind hem zelf identiek aan de Epic Ink eyeliner van Nyx, die meer dan de helft goedkoper is, dus nee.

Ik vind eigenlijk de Flyliner van Fenty nog veel beter! Blijft veel beter op zijn plaats zitten.

En voor de rest (toen ik onderstaand bericht postte had ik de Flyliner nog niet trouwens):

De laatste maanden heb ik erg veel last van onzuiverheden maar ik weet zelf niet goed wat ik moet doen/waar het door komt. Daarom wil ik graag een huid analyse oid doen. Heeft iemand een goede tip waar ik dat kan doen? Liefst in Amsterdam of Zwolle! (Hoop dat dit het juiste topic is, zo niet laat het weten:) )

De liquid lipsticks van Kat zijn het wel echt waard!

1 like

Heeft de Sephora in New York palletjes van Huda? Ik heb 1 dag vrije tijd dus ik moet selectief te werk gaan en recht op m’n doel af :sunglasses:

Yes. Lolita! Staat al op mijn lijstje. Moet aangevuld worden. Net zo als Hitch hike van UD, Moroccan en Mehr van Mac. En lipliners Mauve en Natural van Nyx. Het scheelt in prijs zo veel met hier!

In ben dol op die koele tint die vernoemt is naar haar kat, Ludwig haha!