Ja het hangt denk ik wel af van je haarstructuur en kleur. Ik heb ook weleens een pluk gehad die wat lila werd omdat het zulk poreus haar was door blonderen. En het is zeker niet verzorgend, dus ik ga ook ff kijken naar die jij noemt!
Mij werd 3 weken (zoiets?) terug verteld dat het nu allemaal vernieuwd is en weer op voorraad. Misschien dat het per land verschilt?
Ik ben op zoek naar een goede haarborstel, hebben jullie advies?
Hebben jullie nog tips voor een goede nachtcreme? Ik krijg ineens uitslag van TO producten.
Ik zoek een nachtcreme die het liefst geen parfum bevat, en snel intrekt.
De tonic is ook al niet meer leverbaar.
Ah, nee! Ik hoop dat het allemaal wel weer terugkomt of dat ik even fijne vervangers vind😅
Mede dankzij yours truly (Ik werk bij Di en had’t voorgesteld aan het aankoopteam haha)
Nou werd tijd! Las in de comments dat er nog meer merken aankomen, HEB JE HINTS??
Stelt helaas niet zo veel voor haha.
Haha goede vraag, klitten eruit en haar niet beschadigen, heb niet zo’n volle bos. Is tangle teezer dan een aanrader?
Fijn haar kam je best met een borstel met soepele borstelharen. Sowieso je haar ook nooit kammen als het nat is, dan is het namelijk het meest breekbaar.
Je zou eens kunnen kijken naar borstels met nylon of everzwijnhaar?
Goede tips, dank! Zag in het laatste aankopen topic dat jij een rock and ruddle hebt besteld, ga daar eens naar kijken
Yessss ik wil al even een Mason Pearson (want ik ben een merkensnob) maar wilde een goedkopere variant proberen want wie weet vind ik everzwijnharen helemaal niks en heb ik dadelijk € 100 uitgegeven aan een fucking haarborstel die ik niet eens goed vind.
Ik had nog nooit van het merk gehoord maar vertrouw Skins wel in hun selectie. Ik krijg 'm pas na Kerst maar zal er sowieso op terug komen!
stel colourpop of zo voor, in de plaats van 2B of zo
Haha slim en herkenbaar van de merken . Ik zit nu ook naar de max pro mohi te kijken, schijnt ook goed te zijn. Ik hoor je review inderdaad graag als je ‘m hebt!
Ik heb ook een fijne borstel van Denman, die is ook niet zo duur. Ik heb de versie met haren en pinnetjes (lekkere uitleg dit weer, geen idee hoe dat allemaal heet) en daarnaast heb ik een tangle teaser voor de hardnekkige knopen haha!
Geloof me, een mason Pearson vind je fiiiiiiiiijn. Echt wauw, beste borstel die ik ooit gebruikt heb. Ben helaas te skeer ervoor, maar als ik het geld had zou ik er echt meteen een kopen.
Stond op mijn lijstje maar heb er nooit wat over teruggehoord haha.
Om haren niet te beschadigen kan je het beste je haren nat in de conditioner borstelen!