Inderdaad een cliffhanger, maar een heel spannend verhaal is het niet haha.
Ik ben ontzettend blij dat we toch voor de tweede zijn gegaan omdat ik nu mag ervaren hoe het is om wel meteen van je kind te houden. Daarom ervaar ik het nu zoveel minder zwaar, terwijl deze baby volgens m’n man echt veel meer huilt 
Als hij er niet was geweest had ik altijd een nare bijsmaak gehouden aan het krijgen van een kind. Ik ben niet gelovig, maar wil er wel graag in geloven dat hij erbij is gekomen om die reden.
We hebben nog steeds tijd voor elkaar en onze eigen dingen. Maar hij is 8 weken, dus we zijn nog niet echt professionals 
Onze oudste interesseert zich 0,0 in de baby
En qua energie, als ik gaar ben en alles slaapt, dan ga ik niet als een malle zorgen dat we in een showroom kunnen wonen, dan ga ik ook chillen. M’n man is net zo, dat scheelt.
Maar we hadden het er afgelopen week over, dat we het nog steeds goed kunnen begrijpen als men het bij 1 kind houdt. Dit klinkt misschien een beetje raar, maar als het bij de eerste al zo was gegaan als bij de tweede, dan hadden we het daar bij gelaten. Ik had gewoon nog heel sterk de wens om een fijne babytijd mee te mogen maken. En tegelijkertijd de angst om weer hetzelfde door te moeten maken.
Uiteindelijk hebben de rammelende eierstokken gewonnen. En nu is het goed. Ik heb het positief afgesloten voor mezelf en m’n man en dat is het enige wat telt