Wij hebben een beetje hetzelfde. Ons zoontje is ook 15 maanden en mensen beginnen het inderdaad echt te vragen nu. We hebben het er zelf ook weleens over de laatste tijd, maar door een spannende zwangerschap en uiteindelijk vroeggeboorte en lange ziekenhuistijd, ben ik nu super bang voor een tweede zwangerschap. Ik ben heel happy nu, en zie ook echt de voordelen van 1 kind, maar ergens zie ik inderdaad ook meerdere kinderen voor mij. Maar dan meer als ze ouder zijn en niet die eerste tijd 
Mijn vriend is wel wat ouder, 42, dus dat maakt ook dat we als we het willen niet meer al te lang willen wachten (ben zelf trouwens ook ‘al’ 34). Zo lastig, want ik voel het niet met heel mijn hart zeg maar.

Hij niet. Ik wil hem niet kwijt maar ben bang dat ik er enorm veel spijt ga krijgen als ik mijn kinderwens achterwege laat voor hem. Ik ben overigens bijna 29, hij 32. Tips/ervaringen…? Ik kan hier erg verdrietig van worden en ik merk dat ik door mijn gevoel ook weinig connectie heb met zijn zoontje. Jaloezie ofzo. Want ik wil er óók een van hem.