Het complottheorieën topic

Maar wat beweert het complot waar Mascha naar verwijst dan? Dat Balenciaga dit juist doet om misbruik aan de kaak te stellen of begrijp ik het verkeerd?

2 likes

Zo interpreteer ik het ook maar het is weer dermate vaag dat ik de essentie er echt niet goed uit kan halen

3 likes

Wappies linken Balenciaga nu aan 1 of andere weergod genaamd Baäl echt heel vergezocht en raar want Balenciaga is gewoon een Spaanse achternaam en ze verzinnen er ook bij dat deze God de koning van kinder offers is ofzo? Mensen zijn helemaal leip

3 likes

Haha het gaat weer alle kanten op hierboven. Ik heb er nog heel weinig over gelezen. Behalve dit. Als je het niet precies weet is het gewoon de AgEndA.

1 like

Hier ging wel een belletje rinkelen bij mij want in de bijbel worden Baal en kinderoffers volgens mij ook gelinkt.

Gewoon een heeeel oude (complot)theorie waarvan we waarschijnlijk nooit zullen weten hoe het precies zit:
Mensenoffers bij Feniciërs en Karthagers | Historiek

4 likes

Ik kom op tiktok steeds meer berichten tegen over Britney, dat ze nog steeds niet vrij zou zijn en zelfs vermist zou zijn? Dat ze een soort wordt vast gehouden door haar vriend.

1 like

Britney kampt met een bipolaire stoornis, toch? Ik denk dat dit ‘gewoon’ is hoe zich dat uit bij haar, de wat aparte posts en foto’s en dingen steeds verwijderen etc. Ik las wat comments van mensen die een dierbare hebben met een bipolaire stoornis en dat ze dat gedrag daarin heel erg herkenden.

2 likes

Zolang ze zich niet kandidaat stelt voor president en niet gaat roepen dat Hitler best oké was valt het allemaal nog mee dan dus

9 likes

Ja het is echt bizar wat voor nieuwe complotten er nu weer rond gaan. Haar hele bruiloft zou nep zijn en haar man word volgens die complotten inderdaad ingezet om haar alsnog onder controle te houden.

1 like

Ik vind het wel vreemd dat ze opeens ook positief post over haar zus.
Terwijl hiervoor ze steeds zeer negatief was over haar.

Zou die bipolaire stoornis komen door hetgeen ze heeft meegemaakt of had ze die al en is het hierdoor alleen maar erger geworden?

5 likes

Misschien bestaan die complotten alleen maar omdat mensen in tiktok holes blijven vallen en het vieuws oplevert.

En is niet Britney gek, maar juist iedereen die zich zo op haar blijft focussen.

10 likes

Soms vraag ik me echt af hoeveel mensen geloven in the great reset en aanverwante zaken. Kom een post op facebook tegen over dat de euro gaat vallen en je goud moet kopen. En dan heb je best veel reacties die er in mee gaan en de rest schaapjes noemt. Voor mn gevoel geloven echt veel mensen in dergelijke dingen.

Weet niet war ik wil met deze post. Misschien heeft iemand nog wat zinnigs te zeggen.

2 likes

Dit vind ik altijd zo ironisch. Als je de ‘mainstream media’ gelooft ben je een schaapje maar ze nemen elke alternatieve theorie wel direct voor waarheid aan.

21 likes

Ik keek weer eens bij me favo wap. Het stelde niet teleur.

:sob::rofl:
En dan op het eind: oh ik dacht gewoon ergens random over na, heb er geen verstand van hoor.

7 likes

Als ik dit lees lijkt het me zo vermoeiend om wappie te zijn. Alles is slecht, dat moet je ook nog eens luid verkondigen. Zelfs koken kan je niet meer veilig doen. Dacht dat inductie elektrisch was, waar komt de straling vandaan?
En uhm zijn posts kan ie toch ook niet doen zonder straling, want internet. Of is dat andere straling. En wat moet je als wappie als je recent verhuisd bent naar een huurhuis, die koken allemaal niet op gas. Moet je met zo’n 2 pits kookstel aan de gang wat eeuwen duurt.

Zo fijn om daar allemaal niet over na te hoeven denken. En als ik dan t loodje leg door mn vaccinatie, so be it. Als de wereld die kant op gaat hoef ik er toch niet in te leven.

10 likes

Nouja een magnetron is ook elektrisch en daar zit wel degelijk straling in. Ik weet niet of magneten ook onder straling vallen maar zo werkt inductie, door met magneten de onderkant van de pan te verwarmen (daardoor werkt het ook niet op aluminium). Dat je AirPods er gek van doen vind ik ook niet zo heel gek. Dat die mensen wel klakkeloos AirPods gebruiken terwijl dat ook gewoon straling is vind ik dan wel weer heel gek.

10 likes

Ah zo, ja geen idee hoe die dingen werkten. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat ie wat ging zeggen over die airpods omdat ie t onderstreept had, maar blijkbaar niet. Ach ja, mensen zijn wonderlijke wezens.

1 like

Ja en ze zitten allemaal op WiFi met hun laptops op schoot of telefoon in de handen… Dan kan dat beetje magnetische straling er prima bij.

Ik heb wel eens zo’n wappie op tv gezien die dan ook niks qua internet en elektriciteit wilde hebben en zo ver mogelijk van alle zendmasten ging wonen. Daar heb ik dan wel respect voor. Maar dit is ook maar een beetje halfbakken werk.

8 likes

Daar heeft ie het al heel vaak over :grin:

@Nefertiti hij woont wel in Zuid Afrika he, dat compenseert veel! Geen 5G denk ik. En veel ZON (zijn andere heuvel)

1 like

Haha ik volg hem niet. Gaat ie ook met z’n ballen in de zon?

4 likes