Wat veel! Had ik niet verwacht.
Edit: dat van de FvD aanhang wel uiteraard.
Wat veel! Had ik niet verwacht.
Edit: dat van de FvD aanhang wel uiteraard.
Oh valt dus misschien nog mee heb over die getallen heengelezen maar de helft leek me wel echt sterk.
Bovendien kijken alleen randdebielen die campingzender, laat staan deelnemen aan het ‘hart van Nederland’ panel.
Bij een Nieuwsuur onderzoek krijg je sowieso een andere uitslag.
6 procent van de FVD aanhangers gelooft die onzin niet, maar is toch FVD aanhanger??
Ja die snapte ik ook niet!
Ik heb gisteren mijn broer weer gezien na een aantal maanden sinds hij is geëmigreerd en ben daar zo van geschrokken. Vlak voordat hij emigreerde begon zijn wereldbeeld al te veranderen maar omgaan met cryptomiljonairs en enkel met mensen die zijn wereldbeeld bevestigen doet hem niet echt goed. Ik heb zo veel bizarre dingen moeten aanhoren, geprobeerd in discussie te gaan (lukt niet want de “argumenten” werden te bizar). Voel mij er echt heel rot door.
Heb net veel berichten teruggelezen in dit topic en die herkenning is wel fijn.
Ik snap even helemaal niks meer van de Balenciaga rabbithole. Weet iemand wat nou de essentie zou zijn in complotten waarin Balenciaga centraal staat? Balenciaga zou juist een klokkenluidersteam zijn en zichzelf ultiem opofferen om slechte zaken aan de kaak te stellen???
Mascha post nu ook iets van een zgn onderzoeker over dit onderwerp. Eerder begon Channah Koerten er ook over maar ik begrijp er weinig van.
Dit is trouwens precies waarom ik die complotten zo irritant vind. Ze beginnen ergens en springen zo van de hak op de tak van het een op het ander dat er dus geen punt valt te maken en de essentie mij ontgaat.
Haha je wilt betere complottheorieën? Ik ook
Maarre als ik Mascha en onderzoeker in één zin hoor word ik skeptisch.
Weet iemand wat dit er voor een is?
Heb er niets van gezien, behalve de Balenciaga reclame zelf maar heeft het niet met misbruik van kinderen, Satanisme en WEF te maken? Die komen altijd in alle complotten wel een keer terug. Net zoiets als pizzagate.
Haha ja zoiets, betere kwaliteit complotten want het niveau ligt erbarmelijk laag. Ik irriteer me mateloos aan al die losse eindjes en hak op de tak inceptions, kom dan met een duidelijke conclusie voor je complot. Maar dat is duidelijk te veel gevraagd voor al deze kwaliteitsonderzoekers. Halve verhalen over de schutting gooien ligt beter in hun straatje
Ik heb ook geen idee maar ik lees wel op de subreddit /Duggarssnark en daar werd gezegd dat de veroordelingsdatum van Josh Duggar (veroordeeld voor bezit CSAM) op de muur staat van een van die Balenciaga foto’s.
Free A Girl heeft er ook het een en ander over gepost op hun Instagram.
https://www.instagram.com/p/ClQvGmSMMxv/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Maar wat beweert het complot waar Mascha naar verwijst dan? Dat Balenciaga dit juist doet om misbruik aan de kaak te stellen of begrijp ik het verkeerd?
Zo interpreteer ik het ook maar het is weer dermate vaag dat ik de essentie er echt niet goed uit kan halen
Wappies linken Balenciaga nu aan 1 of andere weergod genaamd Baäl echt heel vergezocht en raar want Balenciaga is gewoon een Spaanse achternaam en ze verzinnen er ook bij dat deze God de koning van kinder offers is ofzo? Mensen zijn helemaal leip
Haha het gaat weer alle kanten op hierboven. Ik heb er nog heel weinig over gelezen. Behalve dit. Als je het niet precies weet is het gewoon de AgEndA.
Hier ging wel een belletje rinkelen bij mij want in de bijbel worden Baal en kinderoffers volgens mij ook gelinkt.
Gewoon een heeeel oude (complot)theorie waarvan we waarschijnlijk nooit zullen weten hoe het precies zit:
Mensenoffers bij Feniciërs en Karthagers | Historiek
Ik kom op tiktok steeds meer berichten tegen over Britney, dat ze nog steeds niet vrij zou zijn en zelfs vermist zou zijn? Dat ze een soort wordt vast gehouden door haar vriend.
Britney kampt met een bipolaire stoornis, toch? Ik denk dat dit ‘gewoon’ is hoe zich dat uit bij haar, de wat aparte posts en foto’s en dingen steeds verwijderen etc. Ik las wat comments van mensen die een dierbare hebben met een bipolaire stoornis en dat ze dat gedrag daarin heel erg herkenden.
Zolang ze zich niet kandidaat stelt voor president en niet gaat roepen dat Hitler best oké was valt het allemaal nog mee dan dus