@Ficus Ik heb ook de Pfizer gehad. Misschien wordt ik eindelijk wel zwanger! Omg nog een paar weken .
Volgens mij komt dit fragment ook uit dit programma, “ja maar in Wit-Rusland hebben ze geen maatregelen en daar zijn de cijfers ook prima!” Meid
Maar ja Nederland is tegenwoordig natuurlijk ook een dictatuur dus dat is inderdaad wel vergelijkbaar
Ah nee dan ben je denk ik in de war met onze favoriete medicijnvrije huisarts Marije (achternaam weet ik even niet meer)
Edit: berkelaar
Edit 2: ah ze is tegenwoordig dr. Squats
https://www.instagram.com/p/CMSeamTjnEU/?igshid=1pt8b6slb6w1e
Omg nee anders had ik haar echt ergens aangeven
Zij is iets van jurist? Rechten?
Ja ze heeft bij de overheid gewerkt volgens mij, en beweert juist daardoor dat ze met eigen ogen heeft gezien hoe shit omgedraaid en geheim gehouden wordt en mensen gemanipuleerd etc worden daar
Ja zij is jurist. Maar vooral activist
Ik geloof vast dat de overheid heel manipulerend is. Zie ook de toeslagenaffaire. Maar haar onzin over Corona klopt gewoon niet, haha.
Haha ja maar dat de overheid dus mensen intern dwingt dingen stil te houden omtrent “C” en blaablaachocoladevla
Dit dus, ik vind haar in vergelijking met een paar maanden geleden ook echt heel veel extremer geworden. Eerst was het nog wat milder allemaal, ze had oprecht kritische vragen enzo, en langzaamaan is ze gaan denken dat ze een soort Messias is voor de moderne moeder ofzo.
Ik vond haar vanaf het begin al vrij extreem hoor: je baan opzeggen om fulltime corona ‘activist’ te worden? Maar het is idd wel zo dat ze het in het begin nog juridisch probeerde in te steken met kritiek op de Coronawet en zo. Daarbij voelde ze zich gesteund door hoogleraren. Maar toen die op een gegeven moment concludeerden dat de juridische problemen van de Coronawet waren gefixt gaf Isa niet meer thuis (lees: vond ze haar eigen niet op expertise gebouwde mening toch belangrijker).
Ik denk dat het krijgen van zo’n grote schare volgelingen ineens wel gekke dingen met je kan doen. Ze gaat nu ‘aan ayahuasca’ vragen wat haar rol is ‘in het benoemen van de hedendaagse dualiteit’. Dan ben je ver heen hoor. Maar goed, wel benieuwd naar ayahuasca’s antwoord!
Dit is een comment onder een post over Sigrid Kaag bij een van de collega’s van Isa
Zij is echt de opperduivel! Toen ik haar voor het eerst zag, zonder te weten wie ze was, zonder haar te horen praten, voelde ik pure slechtheid, dit is dé Satan.
Nog een onderbouwing waarom of is het gewoon puur gevoel
Nee. En ze stemt FvD.
Ik denk dat je zulke dingen kunt aanvoelen bij je linker eierstok, precies onder het plekje waar je dat vaccin van anderen voelt zitten!
Nee ze heeft rechten gedaan! Aan de eur
DoE oNdErZoEk
waaaaroommmmmm zeggen zulke mensen nooit,
wat de dodelijke bijwerking is van de vax, kijk in deze wetenschappelijke bron staat dat iedereen dood neervalt van hersenbloedingen en dat post ik erbij zodat je zelf niet nog hoeft te googlen
ok ik weet wel waarom, maar toch het blijft lelijk
Ik ben blij dat dit topic bestaat!
Mijn mening over die hele corona strategie wordt ook enorm afgedaan als complottheorie. Wat ikzelf echt eng vind, is dat die bedrijven die de vaccins verstrekken niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor medische gevolgen. Dat betekent dan dus dat als ikzelf echt heel ziek word, ik niemand verantwoordelijk kan houden behalve mijzelf, aangezien ikzelf dan die keuze maak het te nemen.
Eventuele medische complicaties die niet verhaald kunnen worden op de vaccinverstrekker?? Het enge hieraan vind ik; hoe slecht moet het zijn dat je jezelf een ontsnappingsclausule geeft als bedrijf?
Heb je meer uitleg over je idee hierachter? Wat je nou eigenlijk bedoelt zeg maar? Want bedoel je nu dat die vaccins dus bewust slecht zijn zodat de helft van de bevolking uitsterft of wat? Want met alles kan iets misgaan. Bedoel als je pil slikt en je gaat dood aan trombose ken dat bedrijf toch ook niet aangeklaagd worden? Alle medicaties en vaccinaties hebben medische complicaties dus snap niet zo goed wat je bedoelt.
Ik quote even mezelf uit een ander topic:
Als er dus een medisch gevolg ontstaat voor jou, kun je aankloppen bij het vaccinatie-schade-vergoeding-programma van de Nederlandse overheid, net zoals je ouders dat ook konden toen jij als kind je BMR of DKTP-prik kreeg.