Het lijkt erop dat de video die @Koekiemonster deelt een gemanipuleerde versie is van deze video waar Kuipers het heeft over het 538 evenement:
Misschien is er nog een andere video, maar te zien aan de data van beide video’s + exact dezelfde kledij lijkt het me dat de eerste video met recht in dit topic staat
Goed gezien, inderdaad precies dezelfde kleding en dezelfde achtergrond. Maar in het ‘complotfilmpje’ zal ik maar even zeggen zegt hij wel echt iets anders. Neem aan dat hij de pers meestal in dezelfde setting te woord staat. En soms ook toevallig hetzelfde pak aan? Ik vind het namelijk niet per se gek wat hij in het ‘complotfilmpje’ zegt. Of zou het deep fake zijn?
Heb je mijn post gelezen? Dit is supergebruikelijk, gebeurt bij alle vaccins die in een nationaal programma worden opgenomen.
In de bijsluiter van het bof/mazelen/rode hond-vaccin (op de markt sinds 2006): Teratogenese: Onbekend. Er zijn geen gevallen van congenitaal rubella syndroom gemeld bij vrouwen die onbewust zwanger waren terwijl ze werden gevaccineerd met een rubellabevattend vaccin. Advies: Gebruik is volgens fabrikant gecontra-indiceerd. Lareb ontraadt vaccinatie met een verzwakt levend virus vaccin. Overig: De fabrikant adviseert een vruchtbare vrouw anticonceptieve maatregelen te nemen tot één maand na de vaccinatie. Een vaccinatie bij vrouwen die onbewust zwanger waren is geen reden om de zwangerschap te beëindigen.*
In de bijsluiter van het gele koorts-vaccin (sinds de jaren '80 op de markt): Levend-verzwakte vaccins kunnen de placenta passeren; in theorie kan dit infectie van de foetus veroorzaken. Teratogenese: Bij de mens redelijke mate van ervaring; geen aanwijzingen voor schadelijkheid. Advies: Alleen op strikte indicatie (risico op besmetting) tijdens de zwangerschap gebruiken
In de bijsluiter van het pneumokokkenvaccin (op de markt sinds 2009): Teratogenese: Zowel bij de mens als bij dieren onvoldoende gegevens. Advies: Gebruik ontraden.
Dit is slechts een fractie van de vaccins op de markt, ik heb niet gekeken naar de interactie met andere medicatie, daar zijn ook genoeg voorbeelden van te vinden. Dat jij nog nooit gehoord hebt dat dit bestaat, zou ook iets kunnen zeggen over jouw kennis van vaccinfarmacologie.
Ok dus als ik het goed zie, heb jij een paar uur geleden een account hier aangemaakt. Je begint gelijk met het strooien van ongefundeerde theorieën en nepfilmpjes van vage websites. Ondertussen ga je niet op adviezen in om je te verdiepen in de al bestaande topics hier waarin forumleden met kennis al eens eerder uitgebreid de tijd hebben genomen in te gaan op de door jou hier genoemde bedenkingen. Een aantal van deze forummers is zo vriendelijk zaken nogmaals te herhalen hier om jou te helpen en daar reageer je vervolgens niet op. Hoop dat je de posts alsnog gaat lezen en ook de aangeraden topics en dat je niet hier komt vanuit stemmingmakerij.
En hoe kan je ‘the bigger picture denken te zien’ als je weigert je tunnel uit te komen?
Ik zag laatst zelf op een potje vloeibare echinaforce staan dat dit voor zwangeren wordt ontraden… Dit staat op zoveel dingen omdat het niet onderzocht is
Dit is nogal een aanname van jou dat ik ondertussen niet in ga op info van andere forummers; er is hier zoveel geplaatst in de tussentijd dat ik niet eens zo snel kán reageren. En dat ga ik zeker nog wel doen.
Ik zou je graag willen verwijzen naar mn antwoord hierboven; er is zoveel geplaatst nu in de tussentijd dat ik niet eens de tijd heb gehad overal goed op te reageren, daarbij vind ik “persoon reageert nooit meer” zwaar overdreven aangezien er maar 1 dag voorbij is gegaan. Alsjeblieft zeg.
Ja dat begrijp ik, want dit heb ik ook vaker gezien. Het lijkt me een belediging voor de moeite en tijd die anderen nemen om hun reacties te schrijven (ik begrijp dan ook de felle reacties), dus ik vind het dan ook niet meer dan respectvol om goed de tijd te nemen, alles door te lezen en dan te reageren. Alleen is dat binnen zo korte tijd bijna niet te doen. Neem van mij aan dat ik alles goed door ga nemen en niet afgeraffeld zal reageren.
Zou je het nou niet erg lullig vinden als iemand hier met de beste bedoelingen komt? Vind dit zo’n naar cynisch sfeertje geven. Voel het meteen aan mn vibraties.
Waar ik eigenlijk voor kwam: kijken jullie ook Filemon zn complotten-programma? Vind het best goed gemaakt, interessant ook al weet je wat er ongeveer komt.
ik heb Filemon en de complotten ook bekeken, en ik vond het wel een interessant programma. Von Filemon alleen een beetje defensief op het onderwerp ingaan. Dan vind ik Ryanne van Dorst in het alternatief dit beter aanpakken.
Heeft iemand tips hoe om te gaan met iemand die dichtbij je staat en compleet the rabbit hole is ingedoken en overal complotten in ziet?
Ben inmiddels zover uitgeput dat een gesprek aangaan echt hopeloos lijkt. Negeren en het onderwerp zo min mogelijk ter sprake laten komen werkt nog het beste maar lukt niet altijd even goed aangezien corona overal is en het vaak linksom of rechtsom weer op complotten uitdraait. Het wordt echt zwaar irritant want ik heb hier absoluut niets mee en ik ben nu arrogant / slapend / etc als ik er niet meer naar wil luisteren.
Ben benieuwd of er hier ervaringen zijn of wellicht nog hoop dat hier ooit iets aan kan veranderen.
Ik vind het echt bizar dat je mij wegzet als troll. Je kent mij niet eens. Het zegt wat mij betreft veel over jou als persoon. Ik heb namelijk net zelf aangegeven dat ik de moeite ga nemen om alle reacties door te nemen en reageren, dus er zitten zeker goede bedoelingen achter. Je kunt het ook omdraaien natuurlijk he. Ik probeer te achterhalen wat er allemaal gebeurt momenteel, ook op Europees niveau en zelfs dat van de Verenigde Naties.