Hoi, dankjewel voor je reactie!
Nou blijkbaar niet, want Ernst Kuipers van Landelijk Netwerk Acute Zorg geeft zelf toe in een interview dat dit hele corona vaccin een experiment is. Hoezo, uitvoerig getest en onderzocht? Daarbij, hoelang hebben ze dat dan kunnen onderzoeken? Een paar maanden? Hoe weet jij of zo’n prik veilig is? Wetenschappers zeggen dat een goed en veilig vaccin in 8 tot 10 jaar ontwikkeld zou moeten worden, niet binnen het jaar. En dan nog kan je pas in 15 tot 20 jaar zien of het werkelijk zo veilig is en alle ‘kinderziektes’ er echt uitgehaald zijn. Dit hele ding geeft mij op zichzelf al een gevoel van argwaan. Zou genoeg moeten zijn om op z’n minst twee keer na te denken of je het wel moet nemen vind ik.
Nou die opmerking van “hoe slecht moet het zijn” gaat erover dat er een vaccin op de markt is waarbij die Kuipers zelf zegt dat het een experiment is. ??? Mijn lichaam is geen experiment.
Ik vind het nogal een signaal dat die bedrijven zo stellig en opvallend hebben aangegeven dat zij niet verantwoordelijk willen zijn. Ik heb dat zelf nog niet eerder op deze manier gehoord, eerlijk gezegd. Natuurlijk is er een kans dat het niet goed uitpakt, maar deze Ernst geeft hier zelf al aan dat dit een experiment is! Dit is geen pure pech want hierbij, bij deze prik, wordt gewaarschuwd dat zwangere vrouwen het beter niet kunnen nemen of bijvoorbeeld mensen met bepaalde soorten medicatie. Hallo??? Ooit gehoord over andere vaccins? Ik niet hoor, en anders zou ik graag bronnen willen zien.