Reactie op hele oude post maar ik kwam in een hele internet hole terecht over 3 oud kinder rechters in de jaren 80:
Yvonne Keuls is zeer nauw betrokken geweest bij de onthulling hiervan: DPG Media Privacy Gate
De een (Rueb) misbruikte jongens, haalde ze
op zaterdagen op (met zijn chauffeur) en deed verschrikkelijke dingen met ze OP het paleis van Justitie, sadistische foto’s - meerdere klokkenluiders maar jaren niks mee gedaan totdat ook zijn eigen zonen aangaven door hem te worden misbruikt. Yvonne (en slachtoffers) zijn jarenlang niet geloofd/verguisd. Echt doofpot xl kwestie. Hij is wel eervol ontslagen. Rechter Stolk deed zelfde praktijken (ook werkzaam bij rb Den Haag).
Ongelooflijk. Ik heb hier nooit eerder van afgeweten… vraag me af of hier ooit formeel excuses voor is gemaakt? Nu snap ik wel die verwijzingen soms in oude artikelen naar “pedo netwerk bij justitie” ik begreep dat nooit zo goed.
Andere was kinder-rechter Thomas vd Ven. Bleek 11 jongens te misbruiken.
En Joris Demmink bleek dus banden met beide te hebben reden waarom ook Yvonne vlg mij in zijn schuld gelooft en ook betrokken is bij Argos