Het complottheorieën topic

Oh het gaat nu wel hard naar gek ineens

Ze gelooft niet in de evolutietheorie maar in reïncarnatie (wist niet dat dit elkaar uitsluit) en dat we allemaal sterrenwezens zijn vanuit andere planeten.

:thumbsup:

5 likes

Wat

3 likes

Maar als dit niet resoneert met je moet je het niet aannemen van Doutzen, want het is ook maar haar waarheid en je eigen waarheid is belangrijker.

Ik moet zeggen ze is wel al een uur consequent aardig over alles en iedereen, maar het is wel zweef tot de max

3 likes

Ik kan mensen die het woord resoneren gebruiken echt niet meer serieus nemen.

7 likes

We hebben geluk want ik was van plan om binnenkort erwtensoep en roti te maken ja.

1 like

Het werd na het eerste uur ook steeds vreemder , ze vond de Voice “een afleiding”, “wat nou als Marco onschuldig is?” En toen begon ze over pizzagate :clown_face:

Ohja en mensen hoeven ook geen aandacht te vragen voor misstanden zoals bij Boos, want het universum drillt vanzelf elke beerput open.

Ze zei wel als grap dat het vandaag “kankermaan” was (kreeft maan) en toen moest ik wel ff meelachen sorry

7 likes

Iemand op Twitter plaatste deze “hoogtepunten” uit het gesprek met Doutzen:

5 likes

Haha maar hoe verhoudt pizzagate zich dan met Marco volgens haar? Iedereen in hogere kringen doet aan kindermisbruik (volgens de wappers) maar kom niet aan Marco!!!

1 like

Daar komen we ook nooit meer vanaf :sob::sob: terwijl al lang duidelijk is dat het niet klopt toch?

1 like

Een kennis die heel erg tegen de QR was omdat dat de start zou zijn voor de controlerende overheid heeft nu ineens een hele andere theorie.
Corona & QRcode zouden een afleidingsmanoeuvre zijn. Banken halen steeds meer pinautomaten weg om ervoor te zorgen dat mensen niet meer bij hun geld kunnen. Binnen nu en een aantal maanden zullen alle banken omvallen en als je niet in goud hebt geïnvesteerd ben je de lul

1 like

En als niemand meer bij zn geld kan, hoe gaan de ‘grote machten’ dan geld verdienen aan het plebs?:sweat_smile:

Altijd zo gewoon gebleven, echt een nuchtere Friezin.

1 like

Ja en daarom moet je alles in crypto stoppen :rofl:

Elk groot crypto-account op Insta wat ik volg is wel echt heel erg anti QR en maatregelen. Heel opvallend vind ik dat.

Zo blij dat ik internet bankieren heb :rofl:

1 like

Ik snap niet dat zoveel wappies al hun hoop vestigen op crypto terwijl dat recent verboden werd in China. Als wij dan zogenaamd afstevenen op zo’n zelfde totalitaire samenleving/communisme/dictatuur/technocratie/politiestaat/(wat is het eigenlijk?) waarom zou dat hier dan ook niet verboden worden?

Maar ze zijn er toch juist fan van omdat het niet gecontroleerd wordt door overheden, grote banken etc.

Ja nu nog wel maar ze verwachten natuurlijk dat wij het nieuwe China worden dus ooit komen ze er dan mee in de problemen als het verboden wordt.
En als dat overal op de wereld zo gaat is er niemand die het van je koopt.

Maarja snap ook wel dat je érgens je hoop op moet vestigen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik keek van de week deze video over nfts/crypto en snap nu de obsessie van anti maatregelen/QR mensen nu nog minder

Hoofdstuk 8 dan vooral, maar ook het feit dat dit gewoon weer precies dezelfde rijke/bank/wall street personen zijn die er aan verdienen.

5 likes

Wat een idioot deze gast:

Maar ook heel vreemd dat de Universiteit Groningen hem dit vak laat geven terwijl het niet z’n expertise is. Elke net afgestudeerde (wetenschaps)filosoof zou het beter doen.

edit: en als je je even wil vermaken dan wel ergeren, lees ook lekker even de reacties

4 likes

Huhhhhh

Maarja:

“Als we onze docenten alleen maar binnen hun eigen vakgebied les laten geven, zijn we geen liberal arts college meer.’”

2 likes