En als niemand meer bij zn geld kan, hoe gaan de ‘grote machten’ dan geld verdienen aan het plebs?
Altijd zo gewoon gebleven, echt een nuchtere Friezin.
Ja en daarom moet je alles in crypto stoppen
Elk groot crypto-account op Insta wat ik volg is wel echt heel erg anti QR en maatregelen. Heel opvallend vind ik dat.
Zo blij dat ik internet bankieren heb
Ik snap niet dat zoveel wappies al hun hoop vestigen op crypto terwijl dat recent verboden werd in China. Als wij dan zogenaamd afstevenen op zo’n zelfde totalitaire samenleving/communisme/dictatuur/technocratie/politiestaat/(wat is het eigenlijk?) waarom zou dat hier dan ook niet verboden worden?
Maar ze zijn er toch juist fan van omdat het niet gecontroleerd wordt door overheden, grote banken etc.
Ja nu nog wel maar ze verwachten natuurlijk dat wij het nieuwe China worden dus ooit komen ze er dan mee in de problemen als het verboden wordt.
En als dat overal op de wereld zo gaat is er niemand die het van je koopt.
Maarja snap ook wel dat je érgens je hoop op moet vestigen
Ik keek van de week deze video over nfts/crypto en snap nu de obsessie van anti maatregelen/QR mensen nu nog minder
Hoofdstuk 8 dan vooral, maar ook het feit dat dit gewoon weer precies dezelfde rijke/bank/wall street personen zijn die er aan verdienen.
Wat een idioot deze gast:
Maar ook heel vreemd dat de Universiteit Groningen hem dit vak laat geven terwijl het niet z’n expertise is. Elke net afgestudeerde (wetenschaps)filosoof zou het beter doen.
edit: en als je je even wil vermaken dan wel ergeren, lees ook lekker even de reacties
Huhhhhh
Maarja:
“Als we onze docenten alleen maar binnen hun eigen vakgebied les laten geven, zijn we geen liberal arts college meer.’”
Ja haha, een bijzondere definitie van liberal arts.
Deze vond ik ook leuk:
‘Het onderwijs aan een liberal arts and sciences college draait erom dat we er denkwijzen op nahouden die mensen misschien wat onbehaaglijk maken of die niet helemaal standaard zijn, of misschien van hogere wetenschappelijke kwaliteit zijn dan reguliere denkwijzen’, schreven de studenten.
edit: niks tegen liberal arts @Pippin! Alleen tegen slechte kwaliteit liberal arts
Dit is zo’n rare uitspraak en heeft echt niks te maken met LAS opleidingen. Maar goed, geneer me nu wel voor m’n BA :’)
Tell me you’re een eerstejaars liberal arts student without telling me you’re een eerstejaars liberal arts student
Haha lief, bedoelde ook niet jullie hoor maar de cringe van UCG en deze studenten. Mensen nemen LAS al niet serieus, waarom moeten ze het zelf dan nog erger maken
Moet ineens denken aan een studiegenoot die in ons allereerste (!!) college de docent ging proberen te verbeteren? Vriend, wat dacht je zelf.
Volgens Jorn Luka e.a. werken de truckers in Canada met hun protest zelf mee aan de Great Reset want voedseltekorten komen eraan!!! Dat is natuurlijk altijd de bedoeling geweest en wie krijgen nu dan de schuld? De truckers.
Zo slim weer van de overheid!
Edit: ik lees dit over en snap er zelf geen bal van
Wow bij Jorn is echt iedere uitspraak:
- de roverheid is slecht
- mensen zijn makke schapen
- alles is een constructie om te verdoezelen wat er echt gebeurt
Hij is best consistent!!
Reactie op hele oude post maar ik kwam in een hele internet hole terecht over 3 oud kinder rechters in de jaren 80:
Yvonne Keuls is zeer nauw betrokken geweest bij de onthulling hiervan: DPG Media Privacy Gate
De een (Rueb) misbruikte jongens, haalde ze
op zaterdagen op (met zijn chauffeur) en deed verschrikkelijke dingen met ze OP het paleis van Justitie, sadistische foto’s - meerdere klokkenluiders maar jaren niks mee gedaan totdat ook zijn eigen zonen aangaven door hem te worden misbruikt. Yvonne (en slachtoffers) zijn jarenlang niet geloofd/verguisd. Echt doofpot xl kwestie. Hij is wel eervol ontslagen. Rechter Stolk deed zelfde praktijken (ook werkzaam bij rb Den Haag).
Ongelooflijk. Ik heb hier nooit eerder van afgeweten… vraag me af of hier ooit formeel excuses voor is gemaakt? Nu snap ik wel die verwijzingen soms in oude artikelen naar “pedo netwerk bij justitie” ik begreep dat nooit zo goed.
Andere was kinder-rechter Thomas vd Ven. Bleek 11 jongens te misbruiken.
En Joris Demmink bleek dus banden met beide te hebben reden waarom ook Yvonne vlg mij in zijn schuld gelooft en ook betrokken is bij Argos
Oh wow wat een bizar verhaal dit. Ik ken Yvonne Keuls wel en heb wel eens een boek van haar gelezen, maar dit wist ik niet allemaal. Begin dat ‘pedo netwerk bij justitie’ inderdaad ook steeds beter te begrijpen als je dit zo leest allemaal.
Hopelijk komt er ooit meer duidelijkheid over Joris Demmink, maar dat is ijdele hoop ben ik bang.
Ja ik heb laatst dat boek van haar gelezen over haar langdurige vriendschap met Hella Haasse en daar gaat het hier ook deels over. Hella’s echtgenoot was 1 van die klokkenluiders en heeft ook een brief geschreven toen waarin hij Yvonne’s lezing ondersteunde.
Hella heeft toen altijd verboden dat die brief openbaar werd gemaakt toen zij en haar man nog leefden (?), terwijl bekendmaking heel belangrijk zou zijn geweest voor Yvonne. Resulteerde eindelijk in een jarenlang conflict/afstand tussen de vrouwen.
Ik ben echt wars van complot theorieën etc maar als je haar artikelen/interviews hierover leest, verlies ik wel het vertrouwen in bepaalde instituties. Rechterlijke macht had ik enorm hoog zitten