Coronatoegangsbewijs gaat er nu af, maar komt later digitaal terug. Tevens dan bankgegevens, medische gegevens en co2. En dan in 2025 digitaal betalen
Haha ik dacht al dat ze dat zouden zeggen. Die partij van Willem Engel doet ook echt in 8 gemeenten of zo mee aan de verkiezingen. Ja lastig hoor als je belangrijkste standpunt dan niet meer relevant is. Het is sowieso een rare mix van een zeer eenzijdige kijk op mensenrechten + een beetje groen en sociaal + anti-lhbti (althans dat is de samenvatting van het programma in mijn gemeente. Hoewel programma een groot woord is)
Haha dit kwam ik ook zo letterlijk tegen.
Ik heb nooit begrepen waarom zoiets met een Corona app moet. Het is op 1000 andere manieren te organiseren.
Maarrr. Waarom had Kuipers vorige week nog 29 miljoen nodig voor het doorontwikkelen van de corona apps? Gek is het wel.
Nouja het zal niet de laatste pandemie zijn. En nu is het gek dat mijn Corona app nog gewoon werkt terwijl ik afgelopen weekend een positieve GGD test had. Dus dat soort dingen zouden nog aangepast kunnen worden?
Bij de volgende pandemie hebben we toch hopelijk wel een chip of iets in je iris ofzo. Vind het zo irritant, telkens die app erbij moeten zoeken
Tja maar dat laatste is dus nog maar een weekje relevant. En sowieso hadden ze dat anders wel veel eerder gedaan.
En dat eerste… zo proactief zijn ze nog nooit geweest nouja we gaan het zien.
Ik vind het heel vreemd maar zoals ik al zei lijkt mij dat ze voor een digitale surveillancemaatschappij oid niet per se deze corona app nodig hebben.
Oh dit maakt me zó kwaad.
nou ja de uitslag staat er natuurlijk niet bij, maar ik vind dit ook heeel bizar
hoe kun je dit nou met een goed geweten uitdragen als zijnde een goed idee?
jezus consent van haar lijf ook, zou haar lijf die tumor ook consent hebben gegeven?
Wel dus
mn hoofd is echt

ook een comment van een vrouw die zegt ja ik heb al 3 jaar blaaskanker, ik wil mijn helingsproces aan gaan!
en ‘de zelfhelende kracht mogen we niet ervaren van de witte jassen’
mijn eigen moeder heeft op dit moment ook 3 soorten kanker, zal dit ff naar dr doorsturen. tijd voor haar helingsproces zou ik zeggen, dat we dat niet eerder hadden bedacht.
Ik vind vooral dat ‘Germaanse’ zo grappig. Zou ‘Germaanse’ geneeskunde zo anders zijn dan ‘Angelsaksische’ geneeskunde?
ik ben naar die site gegaan om te kijken, maar ben er letterlijk een beetje van streek van
de bedenker van het germaanse geneeskunde verhaal heeft zelf kanker gehad omdat zijn zoon is neergeschoten (?)
argh ik wil deze mensen zo graag begrijpen, waarom doen ze dit? waarom wantrouwen ze de medische wetenschap zo erg? en waarom willen ze zo graag iets anders vinden en denken dan de massa? het móét toch wel iets te maken hebben met dat ze zich graag boven de rest willen plaatsen, alsof je anders niks waard bent ofzo?
iemand een goeie docu ofzo over de psychische aspecten van complottheorieën? die over Flat Earthers heb ik gezien.
Nee dit is echt gevaarlijk. Ik denk dat mensen wél beïnvloed worden door dit soort verhalen en dat ze echt geloven dat ze zullen genezen. Terwijl ze dubbel zoveel kans op hebben om te overlijden als ze zich niet regulier willen laten behandelen: Verdubbelen alternatieve kankertherapieën het risico op vroegtijdig overlijden? · Gezondheid en wetenschap
Die mensen geloven toch juist niet dat ze dubbel zoveel kans hebben om te overlijden? Dus ze aanvaarden niet zomaar het risico omdat ze er überhaupt niet in geloven.
Als je echt wanhopig bent en de reguliere artsen geven je maar weinig kans en dan zijn er andere alternatieven die je vertellen dat je wel een kans hebt als je maar positief denkt, juist eet, veel mediteert, etc… Ik heb het van dichtbij gezien en die persoon is gestorven met het idee dat ze het haar eigen schuld was omdat ze uiteindelijk niet positief genoeg was geweest. Zo nuchter denken dat je weet welk risico je loopt zo werkt het meestal echt niet.
Ik denk dat men gewoon echt niet kan accepteren dat slechte dingen (meestal) willekeurig gebeuren en je weinig controle hebt daarover. We hebben ook aan maatschappij gecreëerd dat alles maakbaar is, je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen succes, etc.
Vanmiddag en vanavond allemaal binnenblijven want er zit een nieuw virus in de storm!
Vlak voordat Corona kwam was er namelijk ook een grote storm!
Misschien weet iemand hier er meer over: ik hoorde laatst van iemand die ook heel erg into de complotten is dat de kerken vroeger generatoren waren voor vrije energie, en dat ‘het geloof’ pas is ontstaan (als dekmantel/nieuwe invulling van de gebouwen en om het volk onder de duim te houden) toen die generatoren ontmanteld werden, want vrije energie dat mocht natuurlijk niet van de elite, daar valt niks aan te verdienen.
Ik kende deze theorie nog helemaal niet, en kan er ook niet echt iets over vinden op internet. Ik vind het altijd wel interessant om over zulke dingen te lezen (niet om er in te geloven uiteraard, maar ik hou wel van zulke vage dingen). Kent iemand deze theorie?