Het complottheorieën topic

Nee dat zegt ze niet. Ik weet niet of ze dat doet. De huisarts heeft “ooit” gevraagd of ze niet bipolair is. Voor Corona zal ze vast andere obsessies gehad hebben.

Nu we toch aan het speculeren zijn ben ik wel benieuwd wat ze daar deed. Misschien spiraaltje verwijderen om met Jorn een zelfnadenkenbaby te maken :stuck_out_tongue: (die zegt namelijk regelmatig dat hij eerst nooit kinderen wilde maar nu wel graag een strijdertje op de wereld wil zetten)

1 like

Ik heb een keer een muts met zelf nadenken aan mn kassa gehad. En dacht alleen maar rot snel weer op aub.

1 like

Ik keek dus ook op haar account en vier van mijn bekenden volgen haar. Ik neem aan dat dat dan serieus is? Je volgt haar niet enkel om het vermaak, lijkt me.

2 likes

Ik volg dr juist niet omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik wappie ben. Als ik entertainment wil dan tik ik dr naam wel even in.

5 likes

Ik volg haar omdat ik het interessant vindt. Ik lach haar ook niet uit, maak haar niet belachelijk, ik vind het gewoon boeiend om te zien hoe zij denkt en probeer niet te veel in een bubbel te zitten op insta (probeer!!)

Soms vraag ik me af waarom mensen uit dit topic haar nog volgen of bekijken, als het niks voor jou is dan kijk je toch niet? Wat is dat entertainment dan @Whoopdidoo? Moet je er echt om lachen of echt hatewatching?

4 likes

Nou ja weet niet of entertainment t goede woord is. Maar vind het heel interessant om te zien hoe dit soort mensen denken. Beetje net als dat je true crime docu’s kijkt.

Ik dacht ook dat ze weg was van insta want dat zei ze een tijdje terug toch.

3 likes

Yay er is een drie uur durende podcast door en met Jorn Luka. Ditmaal interviewt Isa hem.
Hoogst interessant.
Daarom dus @luzarl, uit interesse.

1 like

Ja ze heeft haar eigen site, Radio Isa

Ik schaam me er ook absoluut niet voor om haar te volgen, als mensen daardoor denken dat ik een wappie ben… dan kennen ze me gewoon niet :joy:

@Nescio maar vind jij haar dan ook ‘stom’ en ‘gek’? Want ik merk wel dat dat een beetje de tendens is hier.

1 like

Maar zit rol je dan niet 3 uur lang van de ene verbazing naar de andere? Ik vind een reeks instastories soms al heftig. Laat staan een drie uur durende podcast.

Ik zag op tiktok van de week interviews op straat bij een anti maatregelen protest ofzo in de VS. In LA schijnt er echt een hele scala aan businesses te zijn om je te beschermen tegen covid, tot aan meditatiedingen aan toe.
En uiteraard werd er ook weer de vergelijking met de tweede wereld oorlog. Dat soort dingen vind ik echt wel kwalijk.

Maar misschien hebben ze gelijk en denken we over 20 jaar shit hadden we maar geluisterd.

1 like

Haha meen je dit of is het sarcastisch?
Ik vind zijn podcastgasten vaak ook interessant maar hijzelf boeit me helemaal niks. Vind het ook best wel hilarisch, jezelf laten interviewen in je eigen podcast :joy:

1 like

Beide.

Nu weet ik nog niet of ik hem moet luisteren :see_no_evil:.
Ga het wel proberen binnenkort. Zichzelf kan ie tenminste geen woorden in de mond leggen, dat scheelt weer.

Volgt hier ook iemand Tibor.nl op insta? Ik vind hem heel interessant haha. Wappie maar hij brengt met zijn ideeën niet per se schade aan denk ik. Hij laat zich in ieder geval niet zo uit over niet-vaccineren. Eerst wel maar hij heeft de laatste tijd een andere focus. Vind zijn ideeën over weerbaarheid, slachtofferschap, de weg van de meeste weerstand, “je shit regelen”, man-vrouw verschillen etc soms heel maf maar soms ook inspirerend.

1 like

Maar wat is t idee. Genoeg mensen wakker te maken zodat ze die great reset kunnen stoppen?

Ik ben niet activistisch genoeg denk. Want als ik zou denken als dat zij doen dan zou ik echt denken dit gaat nooit lukken.

Aandacht, geld verdienen.
Geloof niet dat ze echt zo’n altruïstisch doel hebben.

Mooie is dat zij en wij het allebei over hun ‘proces’ hebben (zo noemen zij het althans graag) en we het tegenovergestelde bedoelen, zij ervaren het als steeds verder verlicht raken en wij als verder van het padje af.
Dat vind ik elke keer een beetje grappig wanneer dat benoemd wordt, wat vaak is.

5 likes

Ben nu bij het stukje waar de halve moderne geneeskunde van tafel wordt geveegd en fyi met een verkeerde attitude krijg je kanker.

3 likes

Ik kwam er echt niet door.

1 like

Heb t in etappes gedaan. Was nog steeds zwaar. Ik werk hard weet je.

5 likes

Respect. :pray:

1 like

Ik vind die wappies zo ondoorgrondelijk. Zo overtuigd van hun gelijk maar ik snap vaak gewoon helemaal niet eens wat ze zeggen. Ik ken alle woorden en de zinnen kloppen wel maar ik snap nog steeds niet waar het ze nou om gaat. En in die parallelle dimensie hebben die mensen ook allemaal emoties en meningen en zijn ze een soort van menselijk, maar het lijken net aliens? Ik voel vooral zo veel minachting vanuit die Isa bijvoorbeeld, terwijl ze zogenaamd vanuit liefde dit allemaal doet. Ik ken een paar wappies persoonlijk, lieve slimme mensen maar als het hierover gaat krijg ik gewoon cognitieve dissonantie ofzo. Ik snap gewoon niet waar ze nou zoveel weerstand tegen hebben en waarom ze zo verontwaardigd zijn.

16 likes