Het complottheorieën topic

Moet echt gelijk denken aan een vriendin van mijn moeder die 10 jaar jonger is maar 15 jaar ouder oogt omdat ze ‘niet aan smeren doet’. Love die vrouw maar krokant is inderdaad de beste manier om de status van haar huid te beschrijven.

5 likes

Een meisje wat ik ken van vroeger is echt full on wappie geworden en had van anti-Corona echt haar identiteit gemaakt. Groot geworden op Social Media, naar van die demonstraties, helemaal FvD-er, ook af en toe op tv enzo. En nu zag ik haar dus iets pro-life posten op haar IG en ik dacht; oh nee, wordt anti-abortus het nieuwe paradepaardje van Fvd? Zou me echt niks verbazen :sob::sob::sob:

1 like

Ja opper wappie Isa Kriens gaat nu ook op de anti abortus tour idd.

2 likes

Nog een parel van Jorn Bosma. Hij heeft ergens weer een klok horen slaan. Elon Musk kan daar toch nog helemaal niet aan de knoppen draaien, is nog lang niet rond.

1 like

Dat werd hier pas ook in een ander topic besproken (kan niet meer vinden welke helaas) maar ik vraag het me af. Ik kan een heleboel gemist hebben want check haar niet elke dag maar toen ik pas bij haar keek deelde ze in haar stories dat ze er zelf één heeft gehad en dat ze vind dat er wel ruimte moet zijn voor een gesprek over vrouwen die spijt hebben van hun abortus of er andere nare gevoelens aan overhouden.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je tegen bent als je het zelf hebt gedaan. Kreeg ook niet de indruk dat ze er zelf spijt van had. Maar ben wel benieuwd, kan zijn dat ik iets gemist heb hoor maar soms wordt wel snel een aanname gedaan.

4 likes

Huh wat is dat over mannen die zwanger kunnen worden?

Ik neem aan dat daar trans mannen mee bedoeld worden die zwanger zijn. Die volgens anti-woke mensjes dan geen man zijn maar vrouw.

1 like

@JuneOsborne oh man ja dat zal wel weer, zoiets kwam niet eens in me op
ik dacht zelf creatief richting ‘er zit tegenwoordig zoveel hormonen in het drinkwater dat mannen vol oestrogeen zitten en daardoor zwanger worden uit het niets’

2 likes

Was dat maar zo, lijkt me echt handig.

Nu ja, niet uit het niets. Maar als mannen de ongemakken die bij de baarmoeder horen kunnen overnemen.

2 likes

Ohja inderdaad, wappies zijn ook transfoob en de big farma is de oorzaak van genderdysforie. :angry:

Dit is ook al jaaaaren een complot, helemaal niks nieuws. Ik vind het bijzonder dat zulk soort dingen altijd weer terugkomen op een bepaalde manier. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

15 jaar geleden leerde ik het veganisme kennen en toen was het nog helemaal niet zo geaccepteerd in NL (ik ben geen vegan trouwens). En de YT of IG accounts die ik toen volgde beweerden dit ook allemaal. (Denk aan types als de banana girl) Olie is zogenaamd heel slecht en high carb / fruit / starch based is beter. Die mensen gebruikten ook allemaal geen zonnebrand vanwege de “chemicalen” en de slechtere vitamine D opname. Zij geloofden ook allemaal dat met een hoge vitamine C inname de schadelijke effecten van de zon voorkomen konden worden. Of iets dat ons lichaam dan van binnenuit beschermd was ofzo. Kortom hun vegan high carb fruitarian dieet is het beste.

Al zijn de meeste wappies tegenwoordig “anti-woke” eerder ook anti-vegan want he nu blijkt dat meer plantaardig eten beter is en de overheden dit ook zeggen is het ineens niet meer zo en zij moeten zich wel blijven afzetten tegen wat de overheid zegt. Dus de wappies nu zijn eerder paleo dan vegan. Zo interessant dit. :joy:

6 likes

Zo is mijn schoonzus alleen maar meer gaan roken want ‘ze willen ons alles afpakken!’ Zodra de overheid ook maar probeert je te vertellen wat gezond is gooit zij haar kont tegen de krib. Gelooft ook heilig in de big reset

3 likes

Ja je geld, de overheid verdient echt goed aan alle accijnzen. Denk niet dat “ze” er rouwig om zijn als ze blijft roken. :sweat_smile:

8 likes

En het was ook een keer uitgerekend dat een roker gemiddeld veel minder kost dan een niet-roker. Lekker jong longkanker krijgen, jong dood: geen aow, zorgkosten en al die ongein

9 likes
16 likes

Hahahahahaha deze vrouw

9 likes

Hahah tegenwoordig zijn bijna alle studies Engelstalig. Mijn studie willen de ze bachelor ook Engelstalig maken. Voor WEF kinderen.

1 like

Leuk gevonden :joy:

4 likes

Mijn wappie collega die met alle complotwinden meewaait zei vandaag iets over dat hij het wel opvallend vond dat er ineens zoveel chaos is op de vliegvelden.

Ik had even geen zin in een wappie gesprek maar ik ben nu toch wel benieuwd wat zijn theorie was.

6 likes

Take one for the team en kom er op terug volgende keer als je m ziet :joy:

9 likes

Waar twijfel je over?