Best geinig dit, ik zie nog best veel nieuwe dingen. The Beatles never existed? ![]()
ik vind Roswell en Eppstein didnt kill himself nou niet echt op het zelfde niveau van onwaarschijnlijkheid zitten
en #freebritney trouwens ook niet
of… ben ik hier de wappie?
UFO’s wel dan?
maar idd, beetje gekke verdeling soms
In de actuele versie is freebritney naar onderen verplaatst omdat er natuurlijk bewijs is nu.
https://conspiracychart.com/ (deze is ook interactief voor de liefhebber)
En wat die andere 2 betreft, ik denk zo lang er geen bewijzen zijn dat het speculatie blijft, maar wel 2 zaken waar ook niet-complotters zeker wel vragen over hebben.
Shit ik ben gevaarlijk voor anderen en mezelf ![]()
Vertel, wat geloof jij?
Geloven is een groot woord maar heb 9/11 altijd heel gek gevonden. Maar kan ook gewoon veel indruk gemaakt hebben op een jonge whoop.
Oh same, dat is er ook 1 uit het lijstje waarvan ik denk ![]()
Of toen ik jong was dacht ik dat iig, nu ben ik meer 1🤷♀️
Ja ik ga echt niet zo ver dat ik niet geloof dat die vliegtuigen er in zijn gevlogen en dat alle mensen niet echt dood zijn of acteurs waren ofzo. Maar hoe die gebouwen instortte vond en vind ik nog steeds heel gek.
Over grote terroristische gebeurtenissen gesproken.
Ik zocht iets op over Arjen Kamphuis en viavia kwam ik dit draadje over MH17 tegen. Interessant.
Ik vind het eigenlijk niet zo interessant.
‘neem de feiten tot u en trek zelf u conclusie’ schrijft deze man terwijl zijn draadje vol insinuaties en verdachtmakingen staat terwijl hij in dit draadje eigenlijk niets echt objectief hard maakt. Oh en de bronnen waar naar wordt verwezen zijn grotendeels behoorlijk discutabel. Ik word daar een beetje moe van.
Wat veel! Had ik niet verwacht.
Edit: dat van de FvD aanhang wel uiteraard.
Oh valt dus misschien nog mee
heb over die getallen heengelezen maar de helft leek me wel echt sterk.
Bovendien kijken alleen randdebielen die campingzender, laat staan deelnemen aan het ‘hart van Nederland’ panel.
Bij een Nieuwsuur onderzoek krijg je sowieso een andere uitslag.
6 procent van de FVD aanhangers gelooft die onzin niet, maar is toch FVD aanhanger??
Ja die snapte ik ook niet!
Ik heb gisteren mijn broer weer gezien na een aantal maanden sinds hij is geëmigreerd en ben daar zo van geschrokken. Vlak voordat hij emigreerde begon zijn wereldbeeld al te veranderen maar omgaan met cryptomiljonairs en enkel met mensen die zijn wereldbeeld bevestigen doet hem niet echt goed. Ik heb zo veel bizarre dingen moeten aanhoren, geprobeerd in discussie te gaan (lukt niet want de “argumenten” werden te bizar). Voel mij er echt heel rot door.
Heb net veel berichten teruggelezen in dit topic en die herkenning is wel fijn.
Ik snap even helemaal niks meer van de Balenciaga rabbithole. Weet iemand wat nou de essentie zou zijn in complotten waarin Balenciaga centraal staat? Balenciaga zou juist een klokkenluidersteam zijn en zichzelf ultiem opofferen om slechte zaken aan de kaak te stellen???
Mascha post nu ook iets van een zgn onderzoeker over dit onderwerp. Eerder begon Channah Koerten er ook over maar ik begrijp er weinig van.
Dit is trouwens precies waarom ik die complotten zo irritant vind. Ze beginnen ergens en springen zo van de hak op de tak van het een op het ander dat er dus geen punt valt te maken en de essentie mij ontgaat.
Haha je wilt betere complottheorieën? Ik ook ![]()
Maarre als ik Mascha en onderzoeker in één zin hoor word ik skeptisch.
Weet iemand wat dit er voor een is?
Heb er niets van gezien, behalve de Balenciaga reclame zelf maar heeft het niet met misbruik van kinderen, Satanisme en WEF te maken? Die komen altijd in alle complotten wel een keer terug. Net zoiets als pizzagate.