Het complottheorieën topic

Marcel Messing. A la David Icke beweert hij dat Hitler zijn technologische kennis destijds via een medium kreeg doorgebriefd van superieure aliens die op de planeet Aldebaran leven.

Dat je naar wappie neigt kan ik nog mee inkomen, maar aliens die hitler informatie doorspeelde over hoe je genocide moet plegen?

:rofl: Hoe bedenk je zoiets?

7 likes

Haha ook echt van die Isa Kriens look-a-likes:

12 likes

Haha, ik had het artikel gelezen en dacht ook echt dat die voorste Isa was!

5 likes

heeft ie ook wel lekker gegaan?

9 likes

“It’s weird, that I’m always the only one who says these things”

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

18 likes

Hahahaha hij zei echt “reptiles” :lizard: :snake:

Hoop dat hij voor altijd niet meer welkom is in Den Haagedis.

28 likes

Mijn god zeg. Die hele ontwikkeling van hem is ook zo fascinerend he, van opmerkingen als ‘ja vrouwen die rechter zijn stelt niets voor, gewoon ambtenarenbaantjes’ naar full blown conspiracies

2 likes

Ik weet ook gewoon niet meer wat ik erover moet zeggen omdat het zo absurd wordt
Maar wel echt jammer dat het destijds met het “aftreden” van Baudet (en dat hij buitengesloten was etc.) niet gewoon voor eens en voor altijd afgelopen was

4 likes

Heeft hij dit werkelijk gezegd? Of is deze tweet een parodie?

Edit: ik zie nu het filmpje. Wauw. What a time to be alive.

2 likes

Best geinig dit, ik zie nog best veel nieuwe dingen. The Beatles never existed? :joy:

14 likes

ik vind Roswell en Eppstein didnt kill himself nou niet echt op het zelfde niveau van onwaarschijnlijkheid zitten
en #freebritney trouwens ook niet

of… ben ik hier de wappie?

8 likes

UFO’s wel dan? :grin:maar idd, beetje gekke verdeling soms

In de actuele versie is freebritney naar onderen verplaatst omdat er natuurlijk bewijs is nu.
https://conspiracychart.com/ (deze is ook interactief voor de liefhebber)

En wat die andere 2 betreft, ik denk zo lang er geen bewijzen zijn dat het speculatie blijft, maar wel 2 zaken waar ook niet-complotters zeker wel vragen over hebben.

2 likes

Shit ik ben gevaarlijk voor anderen en mezelf :joy:

2 likes

Vertel, wat geloof jij?

2 likes

Geloven is een groot woord maar heb 9/11 altijd heel gek gevonden. Maar kan ook gewoon veel indruk gemaakt hebben op een jonge whoop.

4 likes

Oh same, dat is er ook 1 uit het lijstje waarvan ik denk :thinking:
Of toen ik jong was dacht ik dat iig, nu ben ik meer 1🤷‍♀️

1 like

Ja ik ga echt niet zo ver dat ik niet geloof dat die vliegtuigen er in zijn gevlogen en dat alle mensen niet echt dood zijn of acteurs waren ofzo. Maar hoe die gebouwen instortte vond en vind ik nog steeds heel gek.

3 likes

Over grote terroristische gebeurtenissen gesproken.
Ik zocht iets op over Arjen Kamphuis en viavia kwam ik dit draadje over MH17 tegen. Interessant.

1 like

Ik vind het eigenlijk niet zo interessant.

‘neem de feiten tot u en trek zelf u conclusie’ schrijft deze man terwijl zijn draadje vol insinuaties en verdachtmakingen staat terwijl hij in dit draadje eigenlijk niets echt objectief hard maakt. Oh en de bronnen waar naar wordt verwezen zijn grotendeels behoorlijk discutabel. Ik word daar een beetje moe van.

6 likes