Het complottheorieën topic

Ja en ze zitten allemaal op WiFi met hun laptops op schoot of telefoon in de handen… Dan kan dat beetje magnetische straling er prima bij.

Ik heb wel eens zo’n wappie op tv gezien die dan ook niks qua internet en elektriciteit wilde hebben en zo ver mogelijk van alle zendmasten ging wonen. Daar heb ik dan wel respect voor. Maar dit is ook maar een beetje halfbakken werk.

8 likes

Daar heeft ie het al heel vaak over :grin:

@Nefertiti hij woont wel in Zuid Afrika he, dat compenseert veel! Geen 5G denk ik. En veel ZON (zijn andere heuvel)

1 like

Haha ik volg hem niet. Gaat ie ook met z’n ballen in de zon?

4 likes

Ik wil het niet weten :rofl:weet wel een ander wappie-account dat daar vaak dingen over deelt, reuze interessant haha

5 likes

Ugh mijn wap familie is fan van deze sukkel

3 likes

Oh! Hier moest ik nog op terugkomen.
Wat blijkt, dit is een onzinfilmpje. In die zin dat het het resultaat van knip- en plakwerk is waardoor hij veel meer unhinged overkomt dan hij is. Fake news dus.

3 likes

gaat hij van een brug springen als hij er achter komt dat de aarde één grote magneet is? we zijn allemaal inductiepannen!

5 likes

Misschien is het hier al over gegaan, ik kan het niet zo snel vinden. Maar wat vinden jullie van de clip ‘yummy’ van Justin Bieber? Het is al een oude clip natuurlijk, maar toevallig kwam ik daarop terecht en door het lezen van de comments ben ik de clip nog eens wat beter gaan bekijken. Waarschijnlijk al oud nieuws dit allemaal, maar ik was benieuwd wat jullie ervan vinden en hoe jullie de de clip interpreteren.

Wat is dan de complottheorie?

7 likes

Ik begrijp het nog niet helemaal, pizzagate wordt erbij gehaald (daar weet ik verder niet zoveel van). Maar de clip wordt door mensen geïnterpreteerd dat hij een boodschap wil geven over hoe volwassenen vroeger met hem omgingen, seksueel misbruik e.d. als ik het goed begrijp.

2 likes

Ik snap er niks van, die mensen in de comments zijn zó overtuigd maar noemen maar weinig redenen voor hun vermoedens. Het is vooral veel napraterij. Je moet goed zoeken maar ik heb iets gevonden hoor :joy: de man met de bril moet volgens hen John Podesta voorstellen, de ‘kindermisbruiker’ in de pizzagate

4 likes

Oh ja thanks! En ik las iets dat ze de vibe wel opvallend vonden van het liedje (in de clip). Dat hij de jongste persoon is, omringt door allemaal andere oudere mensen. Behalve de muzikanten, die zijn juist weer jong. En daar is ook nog iets mee, met het meisje in een rode jurk. En dat je op het laatst een bordje ziet met een hele jonge Justin erop.
Ik was eerst dat liedje ‘children’ aan het luisteren. Door de comments daar werd verwezen naar yummy dat daar hints in zouden zitten. Maar wat het verder precies is blijft wel wazig.

3 likes

HAHAAHAHAHAH :rofl:

11 likes

Hoeveel vergane dementies zullen we al vergeten zijn?

Badum tss

10 likes

oh wow ik snap nu pas dat hij dimensies bedoelt (toch??)
ik dacht oprecht ja dementie is nou eenmaal een lastige ziekte waar we nog weinig over weten, dat is zo

8 likes

nee joh, dementie is wanneer een aliën je brein in neemt en george soros laat het allemaal gebeuren!!

4 likes

Wat is dit nou weer voor gaar spookverhaal dan

6 likes

Gatver wat een debiel, familie van mij is helemaal fan van hem :nauseated_face:

4 likes

Die onderste zin, gatver :nauseated_face:

1 like

Eén van mn favoriete orthomoleculaire influencers: Joep Rovers

In z’n betaalde nieuwsbrief schrijft ie deze week ook uitgebreid over de menstruele cyclus van de vrouw en wat je dan moet eten etc. Hij legt in zn stories ook uit waarom ie daarover schrijft:

1 like