Ja het is echt bizar wat voor nieuwe complotten er nu weer rond gaan. Haar hele bruiloft zou nep zijn en haar man word volgens die complotten inderdaad ingezet om haar alsnog onder controle te houden.
Ik vind het wel vreemd dat ze opeens ook positief post over haar zus.
Terwijl hiervoor ze steeds zeer negatief was over haar.
Zou die bipolaire stoornis komen door hetgeen ze heeft meegemaakt of had ze die al en is het hierdoor alleen maar erger geworden?
Misschien bestaan die complotten alleen maar omdat mensen in tiktok holes blijven vallen en het vieuws oplevert.
En is niet Britney gek, maar juist iedereen die zich zo op haar blijft focussen.
Soms vraag ik me echt af hoeveel mensen geloven in the great reset en aanverwante zaken. Kom een post op facebook tegen over dat de euro gaat vallen en je goud moet kopen. En dan heb je best veel reacties die er in mee gaan en de rest schaapjes noemt. Voor mn gevoel geloven echt veel mensen in dergelijke dingen.
Weet niet war ik wil met deze post. Misschien heeft iemand nog wat zinnigs te zeggen.
Dit vind ik altijd zo ironisch. Als je de ‘mainstream media’ gelooft ben je een schaapje maar ze nemen elke alternatieve theorie wel direct voor waarheid aan.
Ik keek weer eens bij me favo wap. Het stelde niet teleur.

En dan op het eind: oh ik dacht gewoon ergens random over na, heb er geen verstand van hoor.
Als ik dit lees lijkt het me zo vermoeiend om wappie te zijn. Alles is slecht, dat moet je ook nog eens luid verkondigen. Zelfs koken kan je niet meer veilig doen. Dacht dat inductie elektrisch was, waar komt de straling vandaan?
En uhm zijn posts kan ie toch ook niet doen zonder straling, want internet. Of is dat andere straling. En wat moet je als wappie als je recent verhuisd bent naar een huurhuis, die koken allemaal niet op gas. Moet je met zo’n 2 pits kookstel aan de gang wat eeuwen duurt.
Zo fijn om daar allemaal niet over na te hoeven denken. En als ik dan t loodje leg door mn vaccinatie, so be it. Als de wereld die kant op gaat hoef ik er toch niet in te leven.
Nouja een magnetron is ook elektrisch en daar zit wel degelijk straling in. Ik weet niet of magneten ook onder straling vallen maar zo werkt inductie, door met magneten de onderkant van de pan te verwarmen (daardoor werkt het ook niet op aluminium). Dat je AirPods er gek van doen vind ik ook niet zo heel gek. Dat die mensen wel klakkeloos AirPods gebruiken terwijl dat ook gewoon straling is vind ik dan wel weer heel gek.
Ah zo, ja geen idee hoe die dingen werkten. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat ie wat ging zeggen over die airpods omdat ie t onderstreept had, maar blijkbaar niet. Ach ja, mensen zijn wonderlijke wezens.
Ja en ze zitten allemaal op WiFi met hun laptops op schoot of telefoon in de handen… Dan kan dat beetje magnetische straling er prima bij.
Ik heb wel eens zo’n wappie op tv gezien die dan ook niks qua internet en elektriciteit wilde hebben en zo ver mogelijk van alle zendmasten ging wonen. Daar heb ik dan wel respect voor. Maar dit is ook maar een beetje halfbakken werk.
Daar heeft ie het al heel vaak over
@Nefertiti hij woont wel in Zuid Afrika he, dat compenseert veel! Geen 5G denk ik. En veel ZON (zijn andere heuvel)
Haha ik volg hem niet. Gaat ie ook met z’n ballen in de zon?
Ik wil het niet weten weet wel een ander wappie-account dat daar vaak dingen over deelt, reuze interessant haha
Ugh mijn wap familie is fan van deze sukkel
Oh! Hier moest ik nog op terugkomen.
Wat blijkt, dit is een onzinfilmpje. In die zin dat het het resultaat van knip- en plakwerk is waardoor hij veel meer unhinged overkomt dan hij is. Fake news dus.
gaat hij van een brug springen als hij er achter komt dat de aarde één grote magneet is? we zijn allemaal inductiepannen!
Misschien is het hier al over gegaan, ik kan het niet zo snel vinden. Maar wat vinden jullie van de clip ‘yummy’ van Justin Bieber? Het is al een oude clip natuurlijk, maar toevallig kwam ik daarop terecht en door het lezen van de comments ben ik de clip nog eens wat beter gaan bekijken. Waarschijnlijk al oud nieuws dit allemaal, maar ik was benieuwd wat jullie ervan vinden en hoe jullie de de clip interpreteren.
Wat is dan de complottheorie?
Ik begrijp het nog niet helemaal, pizzagate wordt erbij gehaald (daar weet ik verder niet zoveel van). Maar de clip wordt door mensen geïnterpreteerd dat hij een boodschap wil geven over hoe volwassenen vroeger met hem omgingen, seksueel misbruik e.d. als ik het goed begrijp.
Ik snap er niks van, die mensen in de comments zijn zó overtuigd maar noemen maar weinig redenen voor hun vermoedens. Het is vooral veel napraterij. Je moet goed zoeken maar ik heb iets gevonden hoor de man met de bril moet volgens hen John Podesta voorstellen, de ‘kindermisbruiker’ in de pizzagate