Oh ja thanks! En ik las iets dat ze de vibe wel opvallend vonden van het liedje (in de clip). Dat hij de jongste persoon is, omringt door allemaal andere oudere mensen. Behalve de muzikanten, die zijn juist weer jong. En daar is ook nog iets mee, met het meisje in een rode jurk. En dat je op het laatst een bordje ziet met een hele jonge Justin erop.
Ik was eerst dat liedje ‘children’ aan het luisteren. Door de comments daar werd verwezen naar yummy dat daar hints in zouden zitten. Maar wat het verder precies is blijft wel wazig.
Hoeveel vergane dementies zullen we al vergeten zijn?
Badum tss
oh wow ik snap nu pas dat hij dimensies bedoelt (toch??)
ik dacht oprecht ja dementie is nou eenmaal een lastige ziekte waar we nog weinig over weten, dat is zo
nee joh, dementie is wanneer een aliën je brein in neemt en george soros laat het allemaal gebeuren!!
Gatver wat een debiel, familie van mij is helemaal fan van hem
Die onderste zin, gatver
Eén van mn favoriete orthomoleculaire influencers: Joep Rovers
In z’n betaalde nieuwsbrief schrijft ie deze week ook uitgebreid over de menstruele cyclus van de vrouw en wat je dan moet eten etc. Hij legt in zn stories ook uit waarom ie daarover schrijft:
Huh?
“Een laag libido ontstaat vaak als geslachtshormonen als worden.”
Maar legt hij verder nog uit waarom Kellogs zorgt voor een laag libido?
Hahaha dat verhaal van Kellogs heb ik vaker gehoord ja
Oh nee een vriendin van mij is ook helemaal in de ban van hem.
Ik las laatst een post van hem waarin hij tips geeft voor huidverzorging, terwijl hij voor iemand van begin 30 behoorlijk wat rimpels en pigmentvlekken heeft (hij gelooft uiteraard niet in zonnebrand). Gelukkig dat meer mensen dat in de comments opmerkte
volgens wiki leunt het wel aan bij een bepaalde filosofie maar ik vind die bron niet echt duidelijk
The foods Kellogg developed also tended to be bland. In this, Kellogg followed the teachings of Ellen G. White and Sylvester Graham who recommended a diet of bland foods to minimize excitement, sexual arousal, and masturbation.[56]
Oke dus smakeloos eten zorgt voor minder zin in seks? Goeie branding wel
Ik vind vrouwen mega interessant, zegt de man die met passie de stropdas van een andere man omknoopt.
Ja ik veronderstel als het tegenovergestelde van een afrodisiacum?
Same
Heten alle wappies jorn?