Haha ja toevallig, ik had zonder hen nooit van die naam gehoord ook.
Ik ga nu ff kijken hoe het met die andere is.
Ja ik ging laatst ook na lange tijd gluren bij zijn vriendins insta, maar was inmiddels zijn ex
Huh ze hebben toch net een kind samen?
Ik vind hier niets wappies aan?
Op zich warmt het in ongeveer de helft van de landen sneller op dan gemiddeld, dus dat kan kloppen.
En AD en al deze regionale bladen hebben een gedeelde redactie. Die content wordt altijd herbruikt, met al dan niet een regionaal sausje eroverheen gegoten. Dat is niets nieuws. Wat is je punt Jorn? Dit heeft ook precies niets met AI te maken.
De sexy singles in mijn area waar ik ook ga zijn ook een conspiracy.
Ik denk dat ie AI erbij haalt omdat alle nieuwsberichten dezelfde plaatsingstijd hebben, en sommigen gemeenten hebben precies hetzelfde aantal kubieke meters, dat zie je in een andere story van hem beter. Dat is opvallend ja maar weet jij veel hoe zoiets op een redactie werkt en wat is je conclusie inderdaad
Jorn L en Isa? Nee kindje is met haar ex
Nee bedoelde die andere jorn😂 met die mo ofzo
Weer wat gevonden hoor.
Ik zag mensen op X praten over Janet Ossebaard die 2 weken vermist was en nu zelfmoord zou hebben gepleegd, waarbij anderen zeggen dat ze getuigenbescherming heeft.
Had nog nooit van deze vrouw gehoord dus ging even verder zoeken.
Dit filmpje komt oa van haar:
(edit: triggerwarning: gaat over kindermisbruik en mishandeling)
Weet echt niet wat ik ervan moet denken.
Ik vind dit echt onzin. Het was geloofwaardig geweest als ze wat had besteld en een kind kreeg😂 Maar niet wat linkjes en prijzen vergelijken en dan zulke conclusies trekken. Ook dat hele pizza gebeuren😂 Kinderen houden vaak van pizza’s en er zijn ook genoeg t shirts en kleding met donuts of hamburgers erop.
Is dit die vrouw van die wappiepodcast met Lange Frans?
Geen idee!
Volgens mij wel ja
Weet niet of dit specifiek over die Wayfair conspiracy gaat maar iedereen kan een pagina aanpassen en een screenshot maken.
Hahaha het duurde even voordat ik het zag leuk gedaan.
Ja ik ben er totaal niet ingedoken verder hoor maar daar is dit topic ook niet per se voor zie openingspost.
Wat ik alleen wel gek vind… het is blijkbaar gefactcheckt waarbij de factcheckers vergeleken met kinderen met de verkeerde naam. De factcheckers hebben dan denk ik niet gezegd dat die Wayfairpagina’s nooit bestaan hebben.
zoals @Pepernoot zegt vind ik het dan vooral verbazend dat niemand ook een check lijkt gedaan te hebben door zo een stuk te bestellen
Ok mss moet ik hier dan helemaal niet op ingaan maar… Ik kan niks vinden over dat de verkeerde namen gechecked zouden zijn en uit Janet’s video wordt dat ook niet duidelijk. Ze zegt dat alleen maar. Ik snap niet zo goed waarom je zoiets zou aannemen en verder zou verspreiden alsof het waar is zonder er verder over te lezen maar ik realiseer me nu ik dit type dat dat het hele ding is met conspiracies dus laat maar
[quote=“Pippin, post:2178, topic:10569”]
Ik snap niet zo goed waarom je zoiets zou aannemen en verder zou verspreiden alsof het waar is [/quote]
Dat doe ik niet en ik zie dit topic ook als voor de lol met elkaar delen wat je tegenkomt. En soms heb je wel zin om je verder te verdiepen en soms niet.
Zie er geen gevaar in. Was dit een forum voor extreemrechtsen oid dan misschien wel.
Edit: of bedoel je niet mij maar Janet dat kan ook nog
Ja nee ik bedoelde wel jou omdat je zegt ‘wat ik wel gek vind is dat blijkbaar…’ dat je dus vraagtekens zet bij iets omdat Janet dat zo casual zegt
Ik snap dat dit topic niet heel serieus is maar ik schiet blijkbaar aan als ik dit soort dingen lees, sorry, is niet persoonlijk naar jou toe.
Haha geeft niet, ik snap het op zich wel. Er zijn genoeg mensen die in een complot 1 waarheidselement zien en het hele complot vervolgens omarmen. Dat is heel frustrerend om te zien soms.
Ik heb die factcheck inmiddels zelf gelezen en die vond ik niet heel kwalitatief maar dat heb ik wel vaker betekent niet dat het complot dan meteen klopt DISCLAIMER DISCLAIMER.
En @Ainu je moet natuurlijk meteen afrekenen