Volgens mij heb ik hier al eerder aan gerefereerd op het forum, maar hebben jullie de podcast van Argos over ritueel kindermisbruik beluisterd/ video’s over gezien? Die podcast kwam vorige zomer ongeveer online.
Ik snap dus niet dat dit niet een veel groter nieuwsitem is geworden. Op deze manier werk je complotdenkers toch alleen maar in de hand? Want zie je wel, de MSM gaat er verder niet op in omdat ze veel te verbergen hebben etc. etc.
Zo zat ik afgelopen weekend Een podcast over media te luisteren met dit keer Rudy Bouma te gast, die zich blijkbaar al twee jaar lang onderdompelt in de wereld van complotten. Op zich een interessant gesprek. Maar terloops zei hij ergens: “Ja er is echt 0 bewijs of aanwijzingen voor satanisch kindermisbruik waar altijd aan gerefereerd wordt door complotdenkers.”. Maar hij is van Nieuwsuur, en Argos is ook van de NPO. Hij moet toch van die Argos uitzending weten dan? En daarnaast speelt dat hele verhaal van Jeffrey Epstein natuurlijk ook nog. Hiermee wordt alles voor complotdenkers toch alleen maar meer verdacht? Waarom wordt dit gedeelte van die complottheorieën niet (deels) bevestigd? Of wordt er beaamt dat we hier meer onderzoek naar moeten doen?