Je kan trouwens ook leuke stadswandelingen doen. Ik vind zelf de streetart wandeling een aanrader. Mooie dingen die je tegenkomt en het is maar 2,5 km dus zo voorbij.
Oeeeh bedankt! Jij ook @Bergson
Kaart van Broodhuys ziet er echt top uit. Ik denk dat we morgen daar gaan lunchen.
Harlekijn ken ik, echt een droomwinkel haha! Ik zoek de rest nog even op.
Een stadswandeling had mij heel leuk geleken, alleen heb ik s’ochtends een zwangerschaps fotoshoot in Bakkeveen. Ik/we komen zelf uit Groningen en ik ben ruim 30 weken zwanger dus die bewaren we voor een volgende keer
Ik ben van Leeuwarden naar Groningen verhuisd en mijn vriend en ik gaan regelmatig naar Leeuwarden toe speciaal voor Het Broodhuys
Veel plezier morgen!
Ik vermoed dat je in mijn omgeving komt te wonen, aan de hand van je probleem en de afstanden, maar hier heb je ook best veel alternatieven in de vorm van bootcamp bijv. Weet niet of dat wat voor je is? Het adverteren daarvan gaat meestal via facebook of insta, maar vooral via via.
Weet iemand een beetje anders dan standaard all you can eat restaurant in Leeuwarden?
Het is niet echt mijn ding maar ik heb een afspraak in Leeuwarden en degene die mee gaat wil ik als bedankje trakteren en die houdt vooral van veel en onbeperkt.
Wat bedoel je met anders dan standaard?
Sorry dat is inderdaad wat onduidelijk.
Ik bedoel zeg maar zoals Sin Jah of Tao die hebben beide wel wat dingen op de kaart die je bij andere ayce niet ziet.
Maar een andere keuken is nog beter, iets met kleine gerechtjes/shared dining, tapas (maar geen magnetron gerechtjes), of zoals bijvoorbeeld 't zusje.
Ik mag graag eten bij Yúcatan! Kun je ook allerlei gerechten bestellen.
Pata Negra voor tapas vinden wij op zijn tijd ook lekker. Wel veel dezelfde smaken en sausjes die gebruikt worden. (Kan niet tippen aan het ‘t zusje)
Las Tapas in de Oosterstraat
Pecorino op de Tweebaksmarkt (mijn persoonlijke favo, wel reserveren want het is klein)
Ik hoor ook wel dat er verschil zit tussen doordeweeks of in het weekend gaan als het takkedruk is.
Ben ook een keer in Drachten gegaan, dat was ook al positiever dan Leeuwarden.
Wilde ook yucatan noemen!
Ohh, ik vind pata negra ook prima eigenlijk. Wel in Drachten inderdaad. Maar ben er nu zo vaak geweest dat ik het wel een beetje gezien heb
Dan ben je hier ook wel eens geweest denk ik?
Nee, nog nooit geweest eigenlijk!
Thanks voor de reacties!
Pata Negra ben ik wel eens geweest in andere plaats, het was toen vooral erg traag, heeft dus niet echt mijn voorkeur maar gezelschap zou dat wel prima vinden dus hou in mijn achterhoofd, want die keer dat ik er was is echt 6 jaar geleden ofzo.
Las Tapas ben ik wel eens langsgelopen ziet er ook leuk uit!
Pecorino ben ik inderdaad eens heen gewandeld maar die zaten toen helaas vol!
Yucatan lijkt me ook leuk.
Is iemand wel eens bij Sophia’s geweest? Ik zag daar wat exclusievere gerechten maar ook een borrelkaart.
Mijn afspraak werd verzet dus we zijn nergens geweest, maar als het goed is komende woensdag wel
Ja, maar dat vond ik een aanfluiting. Duurde echt heeeeeeel erg lang. We kwamen er om 18u, kregen pas een uur later ons voorgerecht. Hoofdgerecht pas richting 21u. Was er met een groep vriendinnen, we hadden gereserveerd en van te voren ook al doorgegeven dat we allemaal een bepaald menu wilden (allemaal hetzelfde).Heel apart, was niet eens druk. Achteraf klopte onze bon ook niet (stonden dingen op die we niet hadden). Vond het 1x en niet weer. Eten was ook niet bijzonder.
Is Doughpamine in Leeuwarden een aanrader? (pizzeria)
Ja! Erg lekker.
Voor het geval er nog mensen van hier zijn die op vakantie gaan in Leeuwarden, ga zeker even langs de lectuurhal! Dat is zo’n leuke zaak, aardig personeel en een hele toffe collectie aan stripboeken!
En vergeet het Friesmuseum niet Mata Hari is er. En porseleinenkoorts in het keramiekmuseum is ook een aanrader.