Het geluk dat een relatie heet

Ik stuurde hem een goedemorgen en dit plaatje:

Reageert hij met een foto van mij met dezelfde tekst als op het plaatje dat ik stuurde.

Ik ging echt stuk haha ik dacht; zit ik lekker droog mijn bedliefde te verspreiden en die schat maakt er dan iets heel liefs van.

26 likes

Ik heb sinds vandaag een hamster.
Mijn vriend moest er de afgelopen weken als ik het er over had niks van weten.
Nu is hij niet bij de hamsterkooi weg te slaan, noemt zichzelf “papa hamster” en draait zelfs muziek voor de hamster. “Ja dan wordt ze rustig!”

44 likes

Guys… dat is niet zijn naam :joy: maar bedankt voor de bezorgdheid :kissing_heart:

1 like

Je mag sowieso geen screenshots van gesprekken of emails delen. Ook al staat er geen naam bij.

Ah, die memo had ik gemist

Niet alleen voor jou maar voor iedereen: dat staat in de huisregels:

Veel plezier vanavond. En missen is vaak een rot gevoel tot je diegene weer terug ziet❤

2 likes

Ik gaf mijn vriend een compliment over iets liefs dat hij gedaan had. Zijn reactie was voor de grap oh dat weet ik toch. Daarna zei ik moet maar stoppen met complimenten geven anders ga je nog naast je schoenen lopen. Half uur later kwam hij zo de kamer in gelopen🤣


Hij maakt me altijd aan het lachen met zijn flauwe humor

61 likes

Haha, ik moet hier te hard om lachen :rofl:

4 likes

We hebben een appartement :scream::scream::scream: terwijl we vorige week nog een beetje ruzie hadden omdat de zoektocht echt veel energie kostte (en gewoon onhandig was omdat ik er niet altijd bij kon zijn ivm de afstand).

Echt op een toplocatie en alles is gloednieuw (maar wel met een mooie authentieke vloer). Ben zo blij!!!

69 likes

@tuula, gefeliciteerd!!

2 likes

Jeeej wat fijn zeg! Huizenzoektocht kan zo stressvol zijn, helemaal niet gek dat je dan ruzie krijgt haha. Maar gelukkig hebben jullie nu iets gevonden

2 likes

Jaaaaa gefeliciteerd!

2 likes

Ja het was nu vooral dat het heel veel energie kostte. Mijn vriend moest vaak in z’n eentje na een lange werkdag gaan kijken omdat ik te ver weg woon om eventjes langs te komen. En ik was ook druk bezig met mijn scriptiedeadline (maar hield ondertussen wel 10+ websites in de gaten elke dag en maakte alle afspraken etc). Dus we hadden allebei het gevoel alsof we het zwaarder dan de ander hadden haha.

Aah wat fijn! Gefeliciteerd!

2 likes

gefeliciteerd, zo chill! het zoeken van een huis kan zo pittig zijn, was ook zo blij toen mijn vriend en ik eindelijk iets kochten (nu wel nog anderhalf jaar wachten).

2 likes

4 jaar samen vandaag en nog altijd heel happy samen :tada:

We zien elkaar vandaag alleen niet en volgens mij is hij het ook vergeten maargoed :sweat_smile::sweat_smile:

9 likes

Mijn vriend stond een dansje te doen in de badkamer terwijl ik aan het douchen was, maar hij zong er niet bij en dat doet hij meestal wel. Ik vroeg of hij ook een dansje met muziek kon doen. Hij was opeens verdwenen en kwam terug met de draagbare speaker :sweat_smile: Dan hebben we maar wat grappige liedjes opgezet en daarop een dansje gedaan in de badkamer :upside_down_face: Love that man :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik was vannacht heel bang voor het onweer, maar we werden tegelijk wakker en toen heeft hij me vastgehouden tot ik sliep. <3

5 likes

Ik weet niet of deze hier thuishoort of in het andere topic. Mijn vriend heeft het uitgemaakt vannacht, zijn angst voor het hebben van een relatie was groter dan zijn liefde voor mij. Ik ben er stuk van, maar had gevraagd of we het afscheid nemen vanochtend op mijn manier konden doen.

Namelijk dat hij me zou proberen gerust te stellen, daarna zou doen alsof 'ie sliep/echt zou slapen zodat ik weg kon gaan uit mijn huis (ik wilde niet nog maanden lang het beeld in mijn hoofd hebben hoe hij hier de deur uit zo lopen en ik instortte) en misschien nog een brief voor me zou schrijven (had hij eerder gedaan en daar had ik heel veel aan gehad).

Hij was duidelijk verlamd van emoties en heeft toch alles gedaan wat ik vroeg. Ik kreeg nog een keer zijn liefdevolle blik toen hij me gerust probeerde te stellen, hij onderging alle 200 afscheidskusjes die ik hem gaf voor ik wegliep, en toen ik terug kwam lag er een brief met hoe bijzonder hij me vindt.

Dat het zo liefdevol eindigde maakt mijn verdriet er niet minder om, het is zo jammer dat het niet werkte. Tegelijkertijd weet ik dat ik op deze manier altijd met liefde terug kan kijken op een mooie tijd samen, waarin ik respectvol ben behandeld.

8 likes