Het geluk dat een relatie heet

Ik merk aan hem dat hij het heel fijn vind om complimentjes te geven, dat is ook een van de grootste manieren waarop hij liefde uit. Voor zijn verjaardag had ik daarom heel veel origami roosjes gevouwen (tot de pot vol zat) met een lieve boodschap erin, iets wat ik leuk of lief aan hem vind of een leuke herinnering.

Hij was zo verrast en ontroerd!

Gelukkig ook maar, anders was ik een week voor niks stiekem aan het vouwen :stuck_out_tongue:

4 likes

Aw wat lief!

Ik haal altijd lekkere dingetjes voor mijn vriend als hij het niet verwacht of een speciale dag heeft (positief of negatief). Soms “trakteer” ik hem op toetjes op z’n werk (ik stuur hem geld haha), ik denk altijd aan wat hij lekker vind als ik ga koken en zorg ook dat we dat hebben/kunnen maken, ik geef hem veel complimentjes over dingen die hij lastig vind, ik luister altijd naar z’n gebabbel (dit lijkt waarschijnlijk bare minimum maar hij praat echt HEEL veel dus dit is best een skill), ik stel vragen over dingen die hij leuk vind zodat hij meer kan praten, haal soms kleine cadeautjes voor de leuk

Toevallig denk ik hier veel over na de laatste tijd omdat ik niks kon bedenken toen iemand eerder vroeg wat hij doet om me speciaal te laten voelen :joy:

Edit: ik hoop trouwens dat het niet overkomt dat ik mezelf helemaal op zit te hemelen. Ik ben echt geen mensen mens dus dat ik zo veel moeite voor een persoon doe is wel bijzonder

2 likes

Weetniet of dit precies bij het geluk dat een relatie heet past maar ik vind het altijd te leuk om m’n vriend dingen wijs te maken. En omdat hij niet uit Europa komt kan ik hem soms echt de idiootste dingen wijsmaken. Ik heb dus gereserveerd bij een Mexicaans restaurant, want hij zei zoek jij maar een restaurant uit. Dus ik zei ik heb gereserveerd en oja, je moet dan wel in Mexicaanse traditionele kleding komen. Dus hij denkt what the?! Ik ga nou stuk dat hij denkt dat ie met een sombrero moet komen en dat niet wil natuurlijk. Ik heb hem ook al vaak zogenaamde Nederlandse tradities wijsgemaakt. Ga ik zo stuk om (vertel altijd wel daarna dat ik zat te fucken hoor).

32 likes

Soms wil ik gewoon even lekker roddelen en ik ben van huis uit gewend dat dat snel wordt afgekapt onder het mom van ‘andermans leven gaat je niets aan’. Maar mijn man kan zo goed meeroddelen, echt heerlijk.

18 likes

Ik stuur voor de grap een veel te dure vrije sector woning naar mijn vriend toe met de mededeling ‘als we ooit gaan samenwonen wil ik op z’n minst zoiets’. Is zijn reactie ‘volgend jaar kunnen we dat wel betalen toch?’. We hebben het wel over samenwonen gehad maar was altijd zo’n toekomst 5 jarenplan iets. De gedachte dat het ineens volgend jaar al kan maakt mij toch wel heel gelukkig. Ben het niet gewend dat een jongen zo serieus met mij is en hetzelfde denkt in hoe we de toekomst samen gaan inrichten.

13 likes

Ik ben een cadeautje aan het maken voor mijn vriend en moest daarvoor een locatie opzoeken waar we vorig jaar zomer waren. Ik wist niet meer hoe het heette, dus bedacht me dat ik het kon opzoeken in ons Whatsappgesprek. Heb daarna nog een uur zitten scrollen door berichtjes van toen. Zo leuk om dat allemaal weer terug te lezen! Een jaar geleden waren we net een paar maanden aan het daten en langzaam een beetje verliefd aan het worden en dat is zo grappig om te zien. Volgens mij is dit ook chill om te doen als je een beetje in een dipje zit, het wakkert bij mij in ieder geval weer helemaal die verliefde gevoelens aan.

16 likes

Hahaha ik ga echt stuk om dit beeld

3 likes

Off-topic: Volgens mij zou magnesium slikken kunnen helpen tegen deze kramp, als je dit dus vaak hebt. Zou het even opzoeken want weet dat mijn vader dit ook had en toen dus een of ander supplement daarvoor innam!

On-topic: lief van je vriend haha!

2 likes

Mijn vriend brengt me “offers” in de vorm van fruit elke dag van zijn werk :smiling_face_with_three_hearts: soms is het alleen een mini komkommer, soms een peer, soms een perzik. Ik vind het zo schattig dat hij elke dag zijn best doet om een stuk fruit uit te kiezen om aan mij te geven

19 likes

Offers :joy::joy:hahahah ik zie helemaal voor me hoe jij dan thuis op een soort altaar zit en dat hij dan knielend een mango voor je op de grond legt

41 likes

tenor
Mn droom

2 likes

Ja dit helpt echt @Calypso! Ik had hier ook altijd enorm last van en sinds ik magnesium slik niet meer.

3 likes

Hier zelfde ervaring!

2 likes

Misschien kan je met hem een filmpje kijken over het vrouwelijk orgasme en dat het niet werkt zoals het bij mannen vaak gaat (penetratie = klaarkomen). Ellen Laan heeft hier sowieso veel video’s / presentaties over maar er zijn vast ook andere dingen te zien op YouTube. En dat het dus niet ligt aan zijn onkunde maar gewoon aan het vrouwelijk lichaam dat anders in elkaar zit (want ik denk dat dat is waar zijn onzekerheid vandaan komt, dat hij het ziet als zijn eigen falen, terwijl dat helemaal niet zo is natuurlijk!)

“Kom als jezelf” is ook een fijn boek maar het duurt wel wat langer om die helemaal te lezen haha, misschien is een filmpje fijner.

1 like

Gister was ik behoorlijk dronken, incl kotsen. Maar hij was degene die mn haar vast hield terwijl ik lekker ongegeneerd kon kotsen.
He’s a keeper. :raised_hands:t3:

9 likes

Wij gebruiken bijna standaard een vibrator tijdens de seks. Mijn vriend vindt het sexy, dat scheelt ook. Wat je misschien erg kan helpen is door het anders te stellen. Een vibrator is nooit een vervanging van zijn penis, want he, zijn penis kan niet vibreren of wel? Hij faalt dus absoluut niet! Het is een add-on tijdens de seks. Je hoeft het ook zeker niet elke keer te gebruiken. Het is juist leuk om mee te experimenteren.

Ik weet niet of je al een vibrator in huis hebt, maar misschien is het leuk om een keer te demonstreren hoe fijn jij het vindt om het te gebruiken. Wellicht realiseert hij zich dan ook dat het mega sexy is.

1 like

Woensdag had ik ons zwembadje opgepompt en gevuld met water (niet groot maar toch chill). Helemaal blij, want dan konden we met dit warme weer lekker even afkoelen. Donderdagavond was die lek. Vrijdag was mijn vriend vrij en heeft een nieuw badje gekocht, opgezet en mijn lievelings pokebowl besteld. Dat was zo fijn na een dag werken in de bloedhitte.

6 likes

Gaat niet alleen om hem hè

3 likes

Misschien is een kleinere variant minder intimiderend? Je hebt ze ook in een soort lipstickformaat bijvoorbeeld?

Hmm, ik vind dat toch wel echt twee verschillende dingen. Fysieke pijn/onderdanigheid vind ik persoonlijk wel anders dan een hulpmiddeltje om je partner te laten komen. Ben het er wel mee eens dat je je zin niet door moet drammen als de andere partij er echt problemen mee heeft.

Dat gezegd kan ik het je echt een keer aanraden om het voor hem dan ook leuk te maken. Maak er een momentje van, ga naast hem liggen en gebruik hem op jezelf zonder dat hij mee hoeft te helpen en laat zien hoe lekker jij dat vindt. Mijn vriend vind het dus enorm sexy wanneer ik mezelf laat komen, misschien vindt jouw vriend dat ook leuk? Zoals ik zei, blijf experimenteren! En inderdaad, zoals @Velours ook al aangaf er zijn echt veel verschillende maten zodat het minder intimiderend is. Een vibrator is geen vervanger van een piemel.