Ik moest ineens terugdenken aan dat we een keertje waterpijp gerookt hadden, en dat ik Skyfall van Adele had opgezet (om de een of andere reden). Op een gegeven moment staat mijn vriend op en zegt:
‘Kom op we gaan naar beneden’.
En ik zeg;’ Neeheee ik wil naar Skyfall luisteren '.
Vervolgens zucht hij en gaat hij weer zitten hahahaha. Ik vind Skyfall niet eens een goed nummer ofzo, en snap echt niet waarom ik er zo graag naar wou luisteren maar toch bleef hij voor mij wachten
Het was vandaag de sterfdag van mijn vader. Gisteren vertelde ik van het strand waar mijn vader me elke zomer mee naar toe nam om haaientanden te zoeken en bootjes te kijken. Mijn vriend heeft vanochtend eten en drinken klaar gelegd en me verrast met een autoreis van drie uur heen en drie uur terug om daar over het ijskoude strand te lopen . Ik heb het echt getroffen.
Wat lief Dikke knuffel
Mijn vriend sprak net spontaan en out of nowhere zijn waardering uit voor mij en wat ik voor hem doe. We hebben allebei een hele drukke periode en hij is druk met ons nieuwe huis en ik doe nu het meeste thuis en zei dus net dat hij zo blij was dat ik dat voor hem (en ons) deed. Klinkt vanzelfsprekend maar vind het gewoon heel lief dat hij dit ook gewoon zegt
Ik ben gestrand met de trein (grote treinstoring) en ik belde mijn vriend, maar gewoon om mijn frustratie te uiten. Maar hij zei gelijk: ik kom je halen, terwijl het voor hem ook een uur rijden is
Mijn vriend die zijn financiën bekijkt en vertelt dat hij een potje “bruidsschat” heeft geopend
Kan niet wachten om die stappen met hem te ondernemen.
Dat we beter communiceren, relatie therapie heeft ons zo veel goeds gebracht. Waardoor hij nu meer huishoudelijke taken overneemt en mij meer begrijpt dat ik niet altijd zo veel prikkels in een keer kan verwerken.
Daarnaast is ook onze vertrouwensband gegroeid. Waarbij hij nu aan het terassen is met een vriendin en ik dit alleen maar leuk vind voor hem!
Daarnaast ook echt persoonlijke groei door gemaakt dat ik er echt wel mag zijn zeg maar.
Wat super! Ik hoor niet vaak dat mensen daadwerkelijk die stap naar therapie zetten. Ik/wij denken er ook aan, maar vind het toch te spannend ofzo denk ik?
Het is ook spannend, confronterend, eng en je voelt echt een schaamte. Want ik ben pas 30 en nu al in relatietherapie?
Maar ik ben zo enorm blij met deze stap waardoor we elkaar beter leren kennen, onze communicatie verbeteren, begrip hebben waarom iemand is zoals hij/zij is. Je houd een spiegel voor bij je partner maar ook bij jezelf.
Mocht je vragen hebben oid mag je me altijd een DM sturen. Ik kan het in iedergeval echt aanraden, wel een belangrijke kanttekening is dat je bij een therapeut/psycholoog zit waar je echt comfortabel bent!
Mijn vriend houdt er van om dingen helemaal tot in detail uit te zoeken en alle opties te overwegen dus als wij nu samen op vakantie gaan hoef ik niets te doen. Hij zoekt bijvoorbeeld nu huisjes uit in Frankrijk en ik mag dan zeggen dat ik bijv. een bad wil + een omheinde buitenruimte vanwege onze hond, en dan krijg ik een top 10 en mag ik er een top 3 van maken en dan kiezen we samen uit de top 3 het huisje uit. HEERLIJK. We gaan volgend jaar naar Amerika en dan wil ik wel zelf ook het e.e.a. uitzoeken maar zo’n fijn idee dat de saaie dingen zoals een goede vlucht + voertuig uitzoeken en alle mogelijke deals vergelijken op zijn bordje liggen
Oeps, verkeerde topic.
Ohnee zo zonde! Mijn vriend ging een keer ijskoffie maken in mijn splinternieuwe hakmolentje (ik snap nog steeds niet hoe dat überhaupt handig is?) en die is nu helemaal bruin van de koffie
Haha shit ik zie nu dat ik in het verkeerde topic zit. Zal hem even in het andere topic zetten.
Wat rot van je hakmolentje, is dat nog goed gekomen? Ik ben nu de pannenlikker aan het weken in Pink Stuff.
Haha ik dacht dat je post sarcastisch was en daarom in dit topic stond. Nee is niet meer goed gekomen. Hij heeft de koffie er in laten afkoelen, dus het heeft er extra lang in kunnen trekken.
Haha, nee, ik had op ‘relatie’ gezocht en de eerste aangeklikt.
Wel typisch dat er van het leed-topic al een deel 5 is en van deze niet.
We hebben het er maar zwaar mee
Ik ben geen moeder maar ik heb wel twee katten. Komt mijn vriend er net aan met een kopje koffie en de katten (die normaal niet in de slaapkamer komen) “Fijne kattendag!”
Hij heeft de melkopschuimer gebruikt voor de koffie, maar vond de melk niet goed geschuimd. Hij heeft het schuim eruit gehaald en in de koffie gedaan en hem daarna weer aan gezet om de overige melk te schuimen. En dat drie keer
Wij bellen regelmatig ‘s avonds om de dag te bespreken en ff te kletsen. Elkaar gisteren nog gezien, maar dan vandaag toch weer bijna een uur aan de telefoon gehangen en ik vind het dan altijd te gezellig om op te hangen
Een vriendin van mij is afgewezen voor een baan die ze graag wilde, maar nu appt ze dat ze zich al een stuk beter voelt, mede omdat mijn vriend haar helemaal heeft lopen opbeuren
Ik was zaterdag op een mini eventje om wat nieuwe mensen te ontmoeten maar belandde daarmee uiteindelijk in de kroeg. Toen appte ik mijn vriend dat ik het nu wel jammer vond dat ik de bob was en met mijn auto was. Waarop hij voorstelde met het OV te komen zodat ik kon drinken en hij iedereen thuis kon brengen.
Ik zei natuurlijk nee en ging na een colaatje er vandoor. Maar toen ik thuis kwam, stond er niet alleen een drankje voor me klaar, maar die debiel bleek in bed te liggen met helse pijn en had dat gewoon niet gezegd omdat ik dan sowieso zijn aanbod af zou slaan. Mijn God, deze man.