Ik krijg eigenlijk nooit zomaar een cadeautje (of iets heel kleins) van mijn vriend en daar kan ik best prima mee leven, oke 2 weken terug een etentje van hem maar dat was omdat hij tijdje terug een botte zak was tegen me en vet veel spijt had. Maar goed gisteren zag ik vanuit mijn ooghoek dat hij op zijn telefoon naar dingen zat te kijken van Darth Vader (voor de mensen onder een steen: Star Wars). Ik mocht meteen niet meer kijken en toen vroeg ik nog is het voor mijn verjaardag (in september)? En toen zei hij nee gewoon zomaar.
En vandaag zei hij nog je moet wel zelf nog in elkaar zetten (volgens mij vroeg ik of het iets is voor op mijn nieuwe kast). Maar laat ik nou heel toevallig paar dagen terug op een andere forum (waar hij ook lid is) hebben gezegd dat ik door mijn nieuwe kast ineens ruimte heb voor leuke LEGO bouwwerkjes en ik stuurde hem van de week ook allemaal toffe stukjes van Darth Vader uit een serie die ik keek. Hij weet trouwens wel al sinds ik hem ken dat ik SW fan ben hoor, heb eerder een kerstcadeau van SW gekregen terwijl dat SW echt bovenaan zijn haat lijstje staat volgens mij.
Oke een hoop bla bla bla maar ik vind het gewoon onwijs lief want ben er 99% zeker van dat ik dit krijg (of iets er wat verdomd veel op lijkt) https://www.lego.com/nl-nl/product/darth-vader-helmet-75304 en ook omdat hij eigenlijk helemaal niet zo is (wat prima is hoor) ben ik gewoon zo hyped nu haha. Sorry.
(Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik hem zelf misschien niet had gekocht maar hey als ik het van mijn vriend krijg vind ik het wel een stuk leuker/mooier haha).