Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend houdt er van om dingen helemaal tot in detail uit te zoeken en alle opties te overwegen dus als wij nu samen op vakantie gaan hoef ik niets te doen. Hij zoekt bijvoorbeeld nu huisjes uit in Frankrijk en ik mag dan zeggen dat ik bijv. een bad wil + een omheinde buitenruimte vanwege onze hond, en dan krijg ik een top 10 en mag ik er een top 3 van maken en dan kiezen we samen uit de top 3 het huisje uit. HEERLIJK. We gaan volgend jaar naar Amerika en dan wil ik wel zelf ook het e.e.a. uitzoeken maar zo’n fijn idee dat de saaie dingen zoals een goede vlucht + voertuig uitzoeken en alle mogelijke deals vergelijken op zijn bordje liggen :heart_eyes:

41 likes

Oeps, verkeerde topic.

1 like

Ohnee zo zonde! Mijn vriend ging een keer ijskoffie maken in mijn splinternieuwe hakmolentje (ik snap nog steeds niet hoe dat überhaupt handig is?) en die is nu helemaal bruin van de koffie :sob:

1 like

Haha shit ik zie nu dat ik in het verkeerde topic zit. :rofl: Zal hem even in het andere topic zetten.
Wat rot van je hakmolentje, is dat nog goed gekomen? Ik ben nu de pannenlikker aan het weken in Pink Stuff.

1 like

Haha ik dacht dat je post sarcastisch was en daarom in dit topic stond. Nee is niet meer goed gekomen. Hij heeft de koffie er in laten afkoelen, dus het heeft er extra lang in kunnen trekken.

3 likes

Haha, nee, ik had op ā€˜relatie’ gezocht en de eerste aangeklikt.
Wel typisch dat er van het leed-topic al een deel 5 is en van deze niet. :sweat_smile:

10 likes

We hebben het er maar zwaar mee :sweat_smile:

2 likes

Ik ben geen moeder maar ik heb wel twee katten. Komt mijn vriend er net aan met een kopje koffie en de katten (die normaal niet in de slaapkamer komen) ā€œFijne kattendag!ā€ :joy:
Hij heeft de melkopschuimer gebruikt voor de koffie, maar vond de melk niet goed geschuimd. Hij heeft het schuim eruit gehaald en in de koffie gedaan en hem daarna weer aan gezet om de overige melk te schuimen. En dat drie keer :pleading_face:

15 likes

Wij bellen regelmatig ā€˜s avonds om de dag te bespreken en ff te kletsen. Elkaar gisteren nog gezien, maar dan vandaag toch weer bijna een uur aan de telefoon gehangen en ik vind het dan altijd te gezellig om op te hangen :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Een vriendin van mij is afgewezen voor een baan die ze graag wilde, maar nu appt ze dat ze zich al een stuk beter voelt, mede omdat mijn vriend haar helemaal heeft lopen opbeuren :heart:

21 likes

Ik was zaterdag op een mini eventje om wat nieuwe mensen te ontmoeten maar belandde daarmee uiteindelijk in de kroeg. Toen appte ik mijn vriend dat ik het nu wel jammer vond dat ik de bob was en met mijn auto was. Waarop hij voorstelde met het OV te komen zodat ik kon drinken en hij iedereen thuis kon brengen. :heart_eyes:

Ik zei natuurlijk nee en ging na een colaatje er vandoor. Maar toen ik thuis kwam, stond er niet alleen een drankje voor me klaar, maar die debiel bleek in bed te liggen met helse pijn en had dat gewoon niet gezegd omdat ik dan sowieso zijn aanbod af zou slaan. Mijn God, deze man.

19 likes

Mijn vriend die ineens in de woonkamer met mij de salsa wilt dansen omdat hij ā€œfilmpjes op YouTube heeft bekekenā€ om te analyseren hoe het moet. Ik had goede hoop aangezien mijn schoonmoeder Trinidadiaans is, maar mijn vriend blijft toch echt een stijve hark. Wel credits voor zijn poging, we hebben op de grond gelegen van het lachen :rofl: Ik hou echt van mijn vriend dat hij soort dingen ineens bedenkt en uitvoert

34 likes

We gingen met mijn vriend en zijn vriendengroep een stukje wandelen om een ijsje te halen. Eenmaal daar stond hij erop om aan het water te zitten, waar hij mij op zijn schoot trok en me vast hield alsof we weer zestien waren :heart:.

Ik kan nog steeds niet geloven dat ik nu in een relatie zit waar wel affinit in publiek getoond kan worden en dat hij dit dan ook zo doet.

21 likes

Nu ik mijn elleboog heb gebroken moet mijn vriend voor me zorgen. Hij moet me helpen met aankleden en met eten maken, haar borstelen etc. En ik merk dat hij het echt te fijn lijkt te vinden dat ik hem zo nodig heb . Hij is helemaal trots als ie mij aangekleed heeft, en laatst had ie een boterham met pindakaas voor me gesmeerd en in stukjes gesneden :rofl: En toen keek ie mij echt zo trots aan hahaha. Het was echt niet nodig om het in stukjes te snijden maar ik merk dat ie het echt fijn vindt om me te helpen :pleading_face: Ik verdien hem niet gewoon hahaha :rofl:

48 likes

Mijn vriend is niet Nederlands, maar spreekt de taal wel prima. Nu heeft hij voor het eerst de klantenservice gebeld en zijn probleem in het Nederlands uitgelegd. Het duurde wel lang, maar uiteindelijk is alles geregeld en hij is zo trots op zichzelf. Heel schattig :smile:

51 likes

Mijn vriend heeft zomaar een taart gebakken🄰

Samenvatting

68 likes

Ik heb al een aantal jaar geen oma’s meer en ik mis ze nog steeds heel erg, maar mijn vriend heeft zo’n lieve leuke oma, voelt echt een beetje als mijn eigen oma :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Ik zat vandaag helemaal gaar in mijn pyjama en ongewassen haar op de bank. Komt mijn vriend naast me zitten en begint een beetje te glimlachen. Dus ik: ā€œwat?ā€
Hij: ā€œje ziet er mooi uit vandaag :heart:ā€œ

Dit soort kleine dingen kan ik zo waarderen :two_hearts:

57 likes

Ik kan er echt van genieten nu eerder wakker te zijn. Meneer ligt heerlijk nog met armen om mij heen tegen mijn rug te slapen. En het lijkt altijd zo’n grote stoere vent, maar zo is die alleen voor de buitenwereld natuurlijk.

2 likes

Oh zo lief! Mijn vriend zei gisteren ook zoiets, ik zat op de bank te gamen (voorovergebogen, in m’n chill outfit, niet eens m’n haar gedaan etc). En hij was in de tuin en keek zo van buiten naar mij op de bank, toen hij binnenkwam zei hij ā€˜je zit zo leuk, daar zou ik wel een tekening van willen hebben’. Dus ik dacht echt, ik zit hier als Quasimodo :sweat_smile: maar zo lief.

7 likes