Het geluk dat een relatie heet

Goeie, die bewaar ik voor de volgende keer :laughing:

2 likes

Een verrassingsweekendje weg. Ik heb zelfs vrij gevraagd bij z’n werkgever. ā€˜S ochtends ging zijn wekker en zei ik dat hij die wel weer uit kon zetten omdat hij vrij was. Die blik was onbetaalbaar.

Toen zijn we naar Utrecht gegaan en hebben we indoor skydiven gedaan (vond ik zelf een beetje tegenvallen) en hebben we de dagen erna het heel gezellig gehad in Utrecht.

17 likes

Ik vind het heel leuk om hier eindelijk mee te kunnen posten :blush:. Afgelopen vrijdag heb ik veel vrienden, kennissen en zijn broer ontmoet. Het was druk en in een restaurant. Op een gegeven moment was hij naar de andere kant van de tafel gegaan om daar een gesprek aan te knopen met mensen. We zaten beide aan het uiteinde van de tafel. Gisterenavond zei hij dat hij het heerlijk vond om die vrijdag te zien dat ik het naar mn zin had en hij niet kon stoppen met kijken naar me en steeds moest denken ā€˜thats my girl’.
En ik was gisterenavond best veel aan het kletsen en toen eindigde ik met een vraag voor hem. Hij zei toen dat hij het niet helemaal gevolgd had omdat hij zo aan het genieten was van mij, hoe ik praat, welke bewegingen ik er bij maak.
Daarnaast wist hij exact de datum waarin we het officeel gemaakt hadden, ik moest terug kijken in mijn agenda haha.
Sorry, maar dit laat mij zo blij en ā€˜gezien’ voelen door hem :smiling_face_with_three_hearts:

60 likes

Ik ben echt heel blij voor je :heart:

4 likes

Echt super leuk om dit te lezen. Wat fijn dat jullie het zo fijn hebben samen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik mag echt zo in mijn handen klappen met mijn vriend. We zijn 1.5 jaar samen en hij verteld me nog steeds elke dag hoeveel hij van mij houdt. Als we een paar dagen niet samen zijn belt hij altijd op om even te kletsen. Hij kookt heerlijk, maakt 's ochtends altijd mijn bed voor mij op of doet even de afwas voor mij zonder te vragen.

Eergisteren kwam hij 's avonds door de zeikregen maar hij had alsnog lekkere biertjes en snacks voor ons gehaald. Vanochtend word ik wakker en heeft hij verse broodjes voor mij gehaald met koffie en gaat hij gelijk eieren voor mij bakken. En afgelopen week wilde hij graag voor mij en mijn zus koken, na het eten benoemde we voor de grap nog trek in een toetje te hebben en is hij weg gegaan om ijs voor ons te halen.

Ik snap echt niet waar hij vandaan is getoverd maar weet wel dat ik echt ultiem gelukkig met hem ben :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: hij belt mij nu op dat als ik vanavond hij hem slaap ik morgen ochtend lekker croissantjes krijg hahah.

26 likes

Ik ben zwanger en ben al weken energieloos en misselijk en m’n vriend is zo lief en zorgzaam. Alles komt nu op zijn schouders terecht en het is uiteraard niet meer dan normaal dat nu ik het zelf niet kan, hij bijspringt. Toch doet het me goed, hij zegt vaak dat hij trots op me is, dat ik straal en hoeveel hij van mij houdt. Laatst moest ik 2 dagen weg voor een cursus en heeft hij mijn sieraden en kleding netjes opgeruimd, zo lief 🄹

9 likes

Ik ben ongesteld dus heb heel erg last van buikkrampen en rugpijn. Lig daarom lekker in bad White Lotus te kijken. Komt hij ineens een glas wijn en wat toastjes met smeersels brengen omdat hij dacht ā€œdat ik dat wel kon gebruikenā€ (klopt)

30 likes

Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd, ik zei al ja voordat hij zijn vraag kon afmaken, en ik had die hele ring helemaal niet gezien/bekeken haha
Maar het is echt de mooiste ring, hij heeft aan elke detail gedacht en het past echt bij me :smiling_face_with_three_hearts:

100 likes

Gefeliciteerd!! :ring:

1 like

Gefeliciteerd! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik bewonder mijn vriend soms echt om zijn IT en technische skills. Dit weekend wist hij door middel van al zijn apparatuur, en weet ik veel wat, de tv in het hotel zo te krijgen dat we gewoon onze eigen programmas konden kijken. Net als een soort persoonlijke Netflix. En het ging ook echt niet vanzelf haha. Hij was er denk ik serieus wel een uur mee aan het kutviolen maar toch was het hem gelukt!

7 likes

Ik stapte net na een stressvolle dag uit de deur van mijn werk en daar stonden mijn man en zoontje :heart_eyes: een veel leukere terugreis dan in m’n eentje in de bus.

33 likes

Ik ga aankomende zaterdag zijn familie ontmoeten en ik vind het helemaal spannend. Het is ook direct iedereen, incl broers, aanhang, nichtjes, neefjes, ooms en tantes etc etc.
Zelf had ik dit nog niet zo snel verwacht, maar het voelt heel fijn en bevestigend dat hij mij mee wilt nemen en wilt kennis laten maken met zijn familie. Hij was wel heel lief, want heb er wel stress over, dus gisterenavond hebben we samen mijn outfit uitgekozen en hij gaf aan dat hij echt bij mij blijft zitten zodat ik me geen zorgen hoef te maken.
Daarna gaan we door naar een housewarming waar ik het laatste restje van zijn goede vrienden ga ontmoeten. Allemaal spannend maar wel leuk en fijn dat hij zich niet schaamt voor mij en me juist wilt laten zien etc.
Edit: en miss is dit bovenstaande niet iets wat ā€˜geluk’ betekend in een relatie / bare minimum. Maar voor mij is het wel groots

34 likes

Ik ben echt blij om te lezen dat je nu zo’n fijne relatie hebt. Deze man klinkt als iemand die jou wel waardeert en respecteert om wie je bent en minder dan dat verdien je niet!

7 likes

Mn vriend zei net zoiets liefs. Dat ie niet wist dat ie nog meer verliefd op mij kon worden na de bevalling, zo sterk en krachtig dat ie me vond.

Je voelt je zo kwetsbaar tijdens zo’n bevalling in je witte netbroekje met kraamverband, melktieten en hechtingen en dan zegt ie zoiets 🄹

54 likes

Het lijkt me ook wel prachtig om de liefde van je leven te zien bevallen van jullie kindje hoor. Lijkt me een super bijzonder moment en heel fijn dat hij het ook zo heeft ervaren!

10 likes

Ik was afgelopen nacht uit en mijn vriend is me met de auto op komen halen midden in de nacht en had mijn hond mee. Was zo’n gevoel van geluk toen hij daar midden in Amsterdam stond en ik hem zag met mijn hond samen. :smiling_face_with_three_hearts: Die was wel in de war waarom hij in eens om 4 uur 's nachts uit bed moest en ze met de auto weggingen haha.

39 likes

Gisterenavond was zo enorm gezellig! Hij had vorige week al gezegd ā€˜weet je wat voor dag het volgende week is?’ en vertelde dat we lekker uit eten zouden gaan.
En (ja bare minimum) hij heeft zelf een restaurant uit gezocht en gereserveerd zonder dat ik hem er aan hoefde te herinneren, iets hoefde te regelen, te rijden, te reserveren, te betalen etc etc. Heeft hij allemaal gisterenavond gedaan en hij gaf die avond en vanochtend ook aan dat hij het enorm leuk vond samen.
Hij is echt zo’n lieve, rustige en zachtaardige man :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Voordat ik deze relatie zou hebben zou ik er een enorm probleem van hebben gemaakt als we niet samen zouden zijn op Valentijnsdag en/of niet iets speciaals (cadeautje, etentje oid) geregeld zouden hebben. Maar ik ben nu 6 jaar samen met deze man, we hebben allebei een drukke baan en gisteravond waren we beide voor ons werk ergens anders overnachten. En, het maakt me niet uit. Ik leer zo veel van hem over liefde geven en krijgen op de alledaagse momenten, dat Valentijnsdag niet meer speciaal voor me is. Ik heb zin om komend weekend samen met hem te besteden :heart:

16 likes

Ik vind dit wel prettig om te lezen. Voorafgaand aan gisteren had ik het idee dat ik iets ā€œspeciaalsā€ wilde doen. Toen had ik bedacht dat we konden uitpakken met een hoofd- en nagerecht. Gewoon zelf maken. Hadden we nog nooit gedaan op deze manier en het was hartstikke leuk. Maar een valentijnsgevoel? Die kregen we er niet van hoor. Het voelde daardoor ook heel raar om zo uitgebreid te koken op een doorsnee doordeweekse dag. Maar nu je het zegt geven en krijgen we (van) elkaar al zo veel liefde, dat deze dag daar echt betekenisloos in is geworden.

2 likes