M’n man die ziekenhuizen afbelt om te kijken of ik ergens eerder terecht kan voor een onderzoek
Super lief! Ongevraagde tip want niet iedereen weet dit, maar je zorgverzekering heeft vaak ook wachtlijstbemiddeling. Die zou je man ook nog in kunnen schakelen!
Had hij ook naar gekeken maar kon hierbij niet. Maar het is gelukt gelukkig. Ipv tweede week van maart morgen al!
Oh wat super fijn dat je zo snel al terecht kan!
Wat een topper, echt super fijn dat hij dit voor je uit handen genomen heeft!
Ik kan eindelijk in dit topic posten en die grijp ik met beide handen aan. Ik heb een behoorlijke pittige narcistische relatie gekend en mijn kijk op mannen/relaties werd in de 5 jaar dat ik vrijgezel ben geweest ook niet echt verbeterd. Ik creëerde bindingsangst en ik heb bij tijd en wijle mezelf wel eens afgevraagd of het me nog wel ging lukken en/of het niet aan mij lag. En juist wanneer ik een heel plan had bedacht om gewoon super veel te gaan daten via datingapps kwam ik mijn huidige vriend tegen in de sportschool. Van zo erg op zoek zijn tot het volledig tegenaan lopen van.
Het is heel geleidelijk gegaan waardoor ik ook rustig de ruimte kreeg om hem eerst beter te leren kennen (zonder verwachtingen) en daardoor niet direct opzoek moest naar dingen waardoor het ‘toch niet zou gaan werken’. En dat bleek echt de aller beste keuze ooit. Ik heb zelden zo’n lieve zorgzame man ontmoet als hij, hij kijkt dwars door me heen en ziét me. Soms maakt het me best een beetje ongemakkelijk dat ik me ineens niet meer hoef aan te passen en zó eerlijk kan zijn naar iemand. En dan is die ook nog mega complimenteus en lief. Kan enorm goed koken en wil me elke avond op mijn rug kriebelen. Echt om te kotsen zo klef zijn we maar jezus fucking christus dat dit bestaat en me dit is overkomen. Ik moet me echt met regelmaat nog even in mijn arm knijpen. En ja in het begin is alles nog klef en leuk en goed maar we communiceren zo goed met elkaar dat er nog geen enkel moment van wrijving is ontstaan of onbegrip en inmiddels zijn we toch alweer een paar maanden verder (en heel veel samen). Ik ben gewoon heel erg gelukkig en ik wist niet dat ‘de liefde’ eigenlijk altijd al precies zo hoorde te zijn.
20 februari 2017 had ik een eerste date met mijn vriend. We aten heel simpel pizza’s terwijl we say yes to the dress keken en jurken beoordeelden. Zes jaar later hebben we een fantastisch zoontje, samen een huis gekocht en kan ik me niet voorstellen ooit nog zonder hem te leven. Say yes to the dress hebben we inmiddels afgezworen maar kind slaapt vanavond bij oma en wij gaan net als de afgelopen jaren samen pizza eten en een nachtje naar een hotel!
Wat heerlijk voor je zeg! En ja in het begin is het inderdaad vaak klef/leuk, maar dat kan het na jaren ook nog steeds zijn hoor! Lekker van genieten
Het gaat nog steeds erg goed samen met mijn vriend, het is erg gezellig en afgelopen weekend heeft hij ook mijn ouders ontmoet. Het verliep echt soepel en ik merk dat hij ook steeds meer uit zijn schulp komt.
Ik vind het ook zo leuk om te zien dat hij dingen samen met me doet (ook al doet het hem niet zo veel) omdat ík het leuk vind en hém dat weer blij maakt. Zo gaat hij ook mee naar een van mijn pottenbakcursussen!
Daarnaast hebben we onze vakantiedagen doorgegeven en gaan we een leuke reis plannen, het is gewoon even zo fijn om een ‘stabiel’ iemand te hebben. Ik hoef me geen zorgen te maken of hij wel naar zijn werk gaat, dat hij spaart of een beetje een ‘normale’ uitgaven patroon heeft. Ik word overal heen gereden en ik ben eindelijk een passenger princess . Maar ook juist die kleine dingen zoals vanochtend, ik sta in zijn badkamer en hij komt super onhandig met 6 verschillende doosjes thee aanzetten en welke smaak ik precies wil. Hij legt ook altijd vitamines voor mij klaar met een glaasje water en ja sorry ik kan wel 640382 dingen opnoemen en een heel boek over schrijven.
Ik ben gewoon écht elke dag enorm blij met hem. Ik ben zo dankbaar dat ik hem heb ontmoet en dat ik zoveel jaar door bepaalde shit heen heb moeten gaan. Maar als dit de uitkomst is, ben ik daar 100% tevreden mee.
Omg dit vind ik echt mega lief! Please geef met kerst een update of het is gelukt.
Hopelijk gaat het beter dan hoe mijn vriend het doet, hij zei dit ook en ik romanticeerde het helemaal… nu kan hij perfect over bier praten met mijn pa en proosten enz, maar verder niks
Hahaha, die heeft z’n prioriteiten wel op orde
Mijn vriendin is zo intens lief. Ik werd wakker met knallende koppijn (nadat ik er gisteren ook al mee ging slapen). Ik trok alles heel slecht deze ochtend (en zo ook mijn kinderen, waarmee ik de hele dag thuis ben) en als het aan haar had gelegen, had ze alles afgezegd vandaag en voor me gezorgd.
Mijn ex (de vader van de kinderen) zou dat echt nooit gedaan hebben. Dan was het ‘ja, jammer. Succes ermee’ en was vertrokken.
Ik heb chocola van mijn vriend gekregen omdat ze in zijn land blijkbaar international women’s day altijd uitgebreid vieren haha, nou helemaal top!
Ik vind het zo leuk dat m’n man en ik samen dingen uitvinden en ontwikkelen. Hij bouwt het en ik doe de bedrijfsvoering. Dankzij hem mag ik dit jaar (hopelijk) onder andere naar Sicilië toe om daar het product te presenteren.
Ons bod op een huis is geaccepteerd en ik ben meteen helemaal paniekerig over wat er allemaal geregeld moet worden. Zo fijn dat mijn vriend dan altijd super relaxed is en mij een beetje terug op aarde brengt.
Ondanks al die bijkomende zorgen, gefeliciteerd!!
Afgelopen weekend zat ik met mijn familie (34 mensen in totaal) in een vakantiehuis en ik vind het dan zo leuk om te zien hoe mijn vriend zich zo op zijn gemak voelt en zichtbaar aan het genieten is van de gezelligheid.
Dank je wel! Super lief!
Ik ben zo dankbaar en blij dat ik weer in zo’n leuke relatie zit, de afgelopen 6 maanden zijn echt voorbijgevlogen samen. Ik moest in het begin wel echt wennen aan het samen zijn met een nieuw persoon en hij überhaupt wennen aan zijn eerste volwassen relatie, maar het voelde vanaf moment één goed. Echt zoveel lol en leuke dingen gedaan, de feestjes zijn al niet meer te tellen en ook al vaak met elkaars vrienden geweest. Merk ook dat we allebei evenveel moeite voor elkaar doen, we wonen 75 min met OV van elkaar af maar zien elkaar toch altijd 2 à 3 dagen per week en dat wisselen we goed af. En ook met veel andere dingen gaat het gewoon gelijk op en denken we veel hetzelfde over dingen. Begin mei gaan we onze eerste trip doen, naar Rome, veel zin in (: