Sorry voor het late antwoord. Ik zat een beetje in de depressie haha. Heb heftig staan huilen op het vliegveld bij het afscheid. Maar het gaat gelukkig dit keer niet zo lang zijn. De planning is dat hij de week voor kerst komt en dan zo’n 3-4 weken blijft. Ik zit al naar tickets te kijken haha.
En Salem is fantastisch, maar ga niet in oktober. Het schijnt dan zo vreselijk druk te zijn, Salem is daar helemaal niet voor gebouwd. Vorig jaar heeft de burgemeester aan het einde van de maand mensen opgeroepen niet meer te komen en zelfs de stad afgezet voor nieuwe mensen. Het was te vergelijken met Manhatten in het weekend. Dus echt heel druk.
Dus als je gaat raad ik september of november aan. Vooral in november schijnt het prachtig te zijn in de New England omgeving. Als je naar Salem gaat, raad ik aan om in Marblehead te verblijven, 10 minuten van Salem vandaan. Echt een heel leuk dorpje met hele aardige mensen en goede vis restaurants. Ik ben zelf in de Harbor Light Inn verbleven, maar dat is niet heel goedkoop. Rond de 350 dollar per nacht (of meer als je wil). M’n vriend en ik kozen ervoor om dat te doen juist omdat we elkaar zo lang niet gezien hadden en we iets moois wilden. Als je verder nog vragen hebt, stuur een dm. Heb nog wel tips voor Salem