Het geluk dat een relatie heet

Iets heel kleins hoor maar: ik zit op de bank te lezen en mijn vriend ligt op de bank te dutten tegen een kussen dat tegen mijn bovenbeen ligt.
Af en toe aai ik even over zijn gezicht en dan pakt hij mijn hand en stopt die lekker warm onder het dekentje bij zijn hand en ik vind dat zo fijn en knus :heart:

28 likes

Vond dat zo fijn altijd. Mijn vriend heeft heel krullerig dik haar en het is dan altijd zo lekker om door te kroelen

5 likes

Ja heerlijk he, heeft de mijne ook.
Hij ligt er nu zo lief en vredig bij :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

@Clancy @Karen_Walker oooh mijn vriend is ook een krullenbol en ik vind het ook zooo fijn daar doorheen te kroelen met mijn hand

2 likes

Oke kom ik weer, zet het ook maar even in een spoiler haha.

Gisteren had ik gewoon geen lekkere dag en meestal durf ik dit niet te uiten omdat mijn exen al zo vaak hoog in de emotie zaten dat het er niet bij kon. Maar onder de douche met mijn vriend echt alles eruit gegooid wat me even dwars zat. Over mijn zelfbeeld, mijn onzekerheid, mijn angst dat hij het gras groener gaat vinden, de frustratie dan mijn gedachten mijn leven lijden etc etc.
Hij luisterde zo aandachtig! Vervolgens zegt hij ‘we zijn samen hé, dus dit gaan we dan toch samen aanpakken’
Ik voelde me zo veilig ineens… ik vond het echt zo fijn. Want ik was zo bang dat hij me een zeurpiet zou vinden en het irritant zou vinden. Maar hij gaf juist aan het erg goed te vinden dat ik dit deelde en hij actief mij wilt helpen ermee.

28 likes

Vriend heeft zijn telefoon ergens laten liggen en hij gaat van afkickverschijnselen naar “ik voel me een beter persoon zonder en dit moet jij ook doen” en weer terug. Send help.

12 likes

Wat een geluk :wink:

4 likes

Oops verkeerde topic haha!

4 likes

Mijn vriend en ik kijken vaak samen filmpjes van otters op Instagram en sturen die ook naar elkaar :otter: Vinden we leuk :smiling_face_with_three_hearts:
Nu zei hij net: “Ik hoor een gek geluid in de slaapkamer?!” Irriteerde me een beetje omdat ik dacht: “Ga dan zelf kijken!” Maar toen ging ik kijken en zat dit knuffeltje op bed:

Ik vind dit zooo schattig!

177 likes

Die is schattig!

2 likes

Ah heeft m’n kerel m’n kruikje gevuld met heet water zodat m’n pootjes lekker warm zijn, volgens hem ben ik chagrijnig als ik het koud heb en wil ik pas snugglen als ik het niet meer koud heb. Met warme kruik wordt er eerder gesnuggeld zegt hij

11 likes

Ik vind het zo leuk dat mijn vriend uit een totaal andere cultuur komt, ik ga nu steeds met hem mee naar allemaal van die vage ex-Joegoslavië feesten en ik heb echt de tijd van mijn leven hahaha, laatst een hele avond staan volkdansen, echt top

14 likes

Ahhh zo leuk!!
Wij kijken heel vaak katten filmpjes 🥹
En ook die sturen we elkaar dan. Supercringy. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Mijn vriend en ik zijn 7.5 jaar samen en hebben al die tijd niet samengewoond. Het is toch zo fijn dat als we samen zijn dat het zo als thuis voelt maar daardoor ook steeds lastiger dat we dan altijd weer naar ons eigen huis teruggaan. Kijk er zo naar uit dat wanneer ik afgestudeerd ben, we echt een leven samen kunnen beginnen. De maanden aftellen :sparkling_heart:

13 likes

Aww wat schattig! Een ex van mij gaf mij ook ooit een knuffel op deze manier. Alleen zei hij dat hij wat over het dekbed zag schieten en ik ben enorm panisch voor muizen en had al bijna het huis in de fik gezet. Hij had even paniek omdat z’n verrassing verkeerd ging en toen heeft hij maar snel de knuffel te voorschijn getoverd. De relatie met die knuffel is nog wel steeds aan haha.

1 like

Hij heeft ze ineens weer aan :joy:
Ziet er zo grappig en schattig uit.

10 likes

Hawww mijn man is een week op vakantie met een vriend en nog geen 24 uur weg en appt me net “mis je nu al”

10 likes

Dit is echt heel schattig! Jup die joggingbroek uit en wat droogshampoo in

4 likes

Wanneer je merkt dat je geen prioriteit meer bent en vergeten wordt op te halen. Gelukkig is het maar 45 min lopen. Positief gezien haal ik mijn stappen en negatief gezien zo een natpak.

Niet zeker of ik verbaasd, teleurgesteld of boos moet zijn. Het is niet bepaald typisch gedrag.

1 like

Is dit geluk of leed?

8 likes