Het geluk dat een relatie heet

Eh alledrie?

5 likes

Oh oops, ik dacht dat ik in leed zat. Excuseer

3 likes

Ik ben net 3 weken op vakantie geweest met mijn vriend en dit is onze eerste grote vakantie ooit, maar ik zag er zo enorm tegenop. Ik had er zo veel stress over en ik vond het plannen verschrikkelijk en had er gewoon helemaal geen zin in. Toen vroeg ik aan mijn vriend of hij tijdens de vakantie gewoon al het werk kon doen (praten, bestellen, betalen Etc), omdat ik daar het meest tegenop zag. Nu ik het opschrijf klinkt dat echt als het bare minimum maar ik heb zo’n ontzettend fijne vakantie gehad hierdoor ook. Sowieso om dit samen met hem te doen, ik vond het allemaal zo ontzettend eng en stressvol en we moesten bussen hebben en op tijd zijn en ik ben chaotisch en snel verward, ik kon gewoon zo enorm op hem rekenen. En ik ben ook zo blij met hem dat hij geen picky eater is of per se op 1 plek wil blijven :pleading_face: we waren deze vakantie ook 6 jaar samen en ik ben zo blij dat we niet moe van elkaar zijn, dat we over een paar jaar willen emigreren, en dat het hem helemaal niks uitmaakt waar we heen gaan zolang hij maar een baan heeft en met mij is? Ik kan hem aan alle kanten irritant vinden maar ik ken niemand die zo betrouwbaar, behulpzaam, en ondersteunend is als hij. Ik hoop dat we nooit moe van elkaar worden

28 likes

Vanuit hem? Vind het juist wel een grote geste om 3 weken lang al het geregel te doen en altijd degene te zijn die mensen aanspreekt.

60 likes

Haha oké fijn, want ik vind het ook heel veel en heel fijn voor mij

2 likes

Haha mijn vriend is helemaal netjes afgericht. Ik ben ongesteld en hij is daarmee al super lief met kruiken enzo steeds maken. Maar nu was ik in bed liggen zat en had twee kruiken in mijn ondergoed gestoken, 1 voor mijn buik en 1 voor mijn rug. Broekje erover, jurk erover. Keek in de spiegel en moest keihard lachen om hoe dit eruit ziet. Dus ik loop naar hem toe en vraag:

“Vind je me aantrekkelijk?”
Hij is aan het gamen en zegt “Ik kan nu niet omdraaien maar ja absoluut sowieso”
“Ik denk dat je je antwoord wilt herzien als je me ziet” en ga naast hem staan.
Hij kijkt me aan, lacht breed en zegt " wow, wat een slimme oplossing. Hopelijk voelt dat fijn. En ja, ik vind je nog steeds aantrekkelijk."
“Ja inclusief grote bulten?”
“Inclusief grote bulten.”

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

51 likes

Toen ik mijn vriend leerde kennen had hij letterlijk en figuurlijk een graflelijke tuin, alles beton, sfeerloos de tien-tuin variant 2.0. hij vond het wel praktisch (jullie mogen haten) inmiddels is deze man omgeslagen, is heel erg voor veel groen en planten. Is dol op tuinieren en hij doet er alles aan om het zo ecologisch te maken. Ik vond hem al heel leuk maar ben nu extra verliefd op hem!

32 likes

Dit vind ik ook zooo fijn aan mijn vriend, hij had al snel door dat voor mij dingen uitzoeken, plannen, tijden onthouden enz echt stressvol is en hij doet dat allemaal en vindt het leuk (zegt hij vaak). Ik ben zo dankbaar, hij herinnert me ook op tijd aan evenementen enz dus dan heb ik genoeg tijd om jurk te stomen en haar te doen enz. En neemt het inpakken met me door zodat ik niet met 3 tassen hoef te reizen omdat ik alles inpak. Zoekt ook altijd leuke uitjes, concerten en restaurants uit. Durf het ook bijna niet te zeggen maar 80% van de vakanties betaalt hij ook omdat hij weet dat ik weinig te besteden heb. Kan het niet geloven dat iemand dit allemaal voor me over heeft. Scheelt me zooveel stress en paniek en kom ook altijd uitgerust thuis.

10 likes

Niet schrikken superlate reactie! maar omg hier moet ik toch echt even op reageren en eigenlijk drie likes op geven.
Hoe prachtig, dit maakt me echt blij :heart_eyes:

4 likes

Ik heb zo een heerlijk weekend weg met mijn vriend gehad. Ik zit nog steeds met een mega lach op mijn gezicht. We zijn allebei best wel lomp qua romantische dingen maar hij had ook echt zijn best gedaan om allemaal kleine dingetjes te regelen als verrassing.

7 likes

Haha dankjewel voor deze reminder, tot op heden het meest romantische moment in onze relatie!

3 likes

Pff mijn vriend is zo lief. :pleading_face::heart: Elke keer als hij wat extra heeft qua geld wil hij mij vaak ook laten mee genieten (ik heb het minder breed). En ik verwacht het absoluut niet natuurlijk en het is ook helemaal niet nodig maar het is wel onwijs lief. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik was al mijn vakantiegeld kwijt aan een tattoo dus hij vroeg heel lief of ik anders nog iets had willen kopen van dat geld dus ik zo ja een nieuwe broek en een jurkje dus heb dat nu ook gekregen. Waar verdien ik hem aan. :pleading_face::heart: Dit doet hij dus wel vaker de laatste maanden.

(Omg nu lijkt het bijna alsof ik daarom van hem hou maar dat is natuurlijk niet zo haha.)

8 likes

Haha aaaah so many green flags aan deze ankedote💚 love jouw vriend.

4 likes

Ik liet dit aan hem lezen en hij werd er heel vrolijk van.

Normaal krijgt hij allemaal red flags van @Vaiana

3 likes

WTF?

5 likes

Zag op tiktok Harry Styles filmpjes voorbij komen van zijn concert in Amsterdam en toen dacht ik ohhh die zou ik toch wel eens willen zien optreden. Dacht dat het wel uitverkocht was maar ik zag nog tickets dus had het erover met mijn man dat ik er wel heen wil en heb toen 2 mensen gevraagd die eventueel zouden kunnen, maar die zagen het niet zitten. Ik ken verder niet echt mensen die hem leuk vinden (ik ben zelf ook helemaal geen echte fan ofzo, ik zie gewoon de sexy harry filmpjes op social media :’)).
Had me er al helemaal bij neergelegd dat ik er niet heen kon, en dat is ook prima want was maar een last minute idee. Zegt mijn man net: je moet het gewoon doen. Ik zei maar met wie dan? Nou wij samen zegt ie, en nu gaan we morgen met z’n 2en terwijl hij helemaal niks met de muziek heeft :face_holding_back_tears:

71 likes

Wat lief! Mijn vriend vind me heel leuk maar dat zou hij zonde van het geld vinden :sweat_smile:

3 likes

Het is de eerste zomer dat hij hier woont en hij heeft net de ventilator neergezet voor de kat en had bijna een veel te dure koelmat voor hem op bol besteld. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik heb een Playstation 5 voor de verjaardag van mn vriend gekocht en we kunnen ‘m morgen ophalen. Hij gedraagt zich al de hele dag als een 7 jarige zo excited is ie. Heel cute.

22 likes

Dit is de eerste keer dat ik een weekend weg durf te gaan terwijl ik in een relatie zit.

Hiervoor kon het sws niet omdat ik ze niet vertrouwde, ik vaak geen geld over had en ze het niet leuk vonden als ik zonder hen weg ging.

Mijn huidige vriend vind het juist allemaal zo leuk, is enthousiast, begreep mijn angst en drempel ook heel goed. Want ik durfde niet te gaan want toch bang
 maar er is niks aan de hand?! Ik ben echt oprecht aan het genieten en ik word er blij van dat hij dit ook zo leuk en belangrijk voor mij vindt.

27 likes