Het geluk dat een relatie heet

Ik ben zo blij dat mijn vriend ook niks om vader- en moederdag geeft en we zulke dagen dus niet langs hoeven bij (schoon)ouders.

6 likes

Ik lijk wel een verliefde puber. Mijn vriend is 3 dagen weggeweest en ik stond hem gister als een enthousiaste verliefde puber thuis op te wachten en wil echt elke minuut vd dag zeggen hoe blij en verliefd ik op hem ben😂

20 likes

Wij zijn een weekend weg geweest voor zijn verjaardag. Ik had het in mijn hoofd gehaald om een sexy lingeriesetje aan te doen en hem te verassen.
Nou dat ging helemaal mis, terwijl ik me alleen aan het omkleden was voelde ik me gewoon zo naar en verdrietig. Durfde niet buiten te komen en had mezelf echt mentaal in elkaar geslagen.
Hij heeft me er echt helemaal uit kunnen praten en heeft me toch uit de wc gehaald (waar ik nog stond in die lingerie) en hij nam helemaal de tijd. Hij beloofde niet te kijken en mij alleen te willen vast houden en echt alle lampen uit gedaan te hebben.
Het was zo fijn, want het duurde echt even voordat ik uit de wc kwam. Voelde ook alsof ik het een beetje verpest had, maar toch wist hij echt dat gevoel weg te halen.
Ik vond dat echt speciaal en voelde me juist geliefd om het feit dat hij de tijd nam, dingen aan voelde en me oprecht mee wilde helpen.

32 likes

Ik heb zin in wijn, alleen niks in huis. Hoe heerlijk dat ik dan gewoon mijn vriend kan vragen om een fles te halen en dat hij dat met plezier doet.

10 likes

Ga binnenkort met een nieuwe vriend eten: een jongen die ik onlangs heb ontmoet en waar ik direct een leuke klik mee had (hij heeft overigens ook een lange relatie). Vind het echt leuk dat m’n partner dat aanmoedigt en alleen maar enthousiast is van: ‘wat leuk dat je nog met hem appt, een nieuwe vriend!’ en dat er nul jaloezie is of wantrouwen

38 likes

Wat fijn, hoe kwam je aan die vriendschap als ik vragen mag en is zijn partner ook oke er mee.

1 like

Tegengekomen op iets werkgerelateerds en toen de hele dag samen opgetrokken en veel lol gehad.

En dat weet ik niet, maar daar hoop ik wel bij het etentje achter te komen (ik ga uit van wel, en dat ie het niet achter dr rug omdoet ofzo).

Edit; was leuk! Hij had zelfs een zelfgemaakt kadootje voor ons vanwege ons recente huwelijk :pleading_face: en z’n vriendin was gewoon op de hoogte en vond het ook leuk

11 likes

Ik kan het lange afstandsrelatie topic niet vinden, dus plaats het hier.
Ik ga in september 3 weken naar NY, naar mijn vriend toe gezien hij daar woont. En dat nadat ik hem 1 JAAR niet gezien heb :weary: Dus ik kijk er zoooo naar uit. We hebben allemaal leuke plannen en ik mocht de miles van m’n vader gebruiken, dus m’n vliegticket was super cheap. Dus ik hou nu echt iets van 400 euro over en daar kunnen we nu leuke dingen van doen. Ik ben zoooo blij

60 likes

We zouden naar een leuk feest gaan maar met al die regen zag ik het niet zo zitten, beetje sad want keek er naar uit. Nu heeft mijn vriend een weekend weg geregeld voor morgen met prive wellness in de Ardennen. Even opladen.

18 likes

Ik moet ongesteld worden, super hormonaal, moe, snel overprikkeld. Natuurlijk zijn juist vandaag de kinderen heel druk en vragen ze (te) veel van me. Stuurt mijn vriend me net naar het koffietentje aan de overkant om lekker rustig koffie te drinken en een taartje te eten.

31 likes

Ohhh wat een onwijze schat! :heart:

2 likes

Ik zit niet lekker in mijn lijf, dat weet mijn partner. Ik vind kleding niet leuk staan, koop amper wat voor mezelf. Maar woensdag waren we even op het dorp en zag ik ineens best een aantal dingen die ik leuk vond. Hij hypte me helemaal op, kwam met allemaal andere dingen aanlopen en uiteindelijk heb ik een hele tas met kleding van hem gekregen. Zo ontzettend lief, en ik ben er zo enorm blij mee

71 likes

Wij hebben vanavond een feestje in de woonkamer, samen.

Mijn vriend was “vroeger” DJ, maar doet het al een aantal jaar alleen nog voor de hobby. En neemt dat heel serieus. Hij is al de hele week bezig met het voorbereiden van een set, verlichting, etc. De hele woonkamer is inmiddels omgebouwd tot een club, en we beginnen lekker op tijd. Zodat de buren er geen last van hebben.

En dat allemaal omdat ik een tijdje geleden zei, wel weer eens naar een feestje te willen. Maar vanwege burn-out en ADHD niet echt prikkels aan kan van zoveel mensen, temperatuur, vervoer heen en terug, enz.

Vind het zo lief! En gezellig. Echt zin in❤️

99 likes

Haha, nee. Dat zou het wel afmaken eigenlijk! We kunnen juist lekker in comfy kleding. Ik ga wel even make-uppen en mijn haar doen💁🏼‍♀️

4 likes

Zo leuk!! Wij doen dit ook weleens maar dan de amateurversie met gewoon dansmuziek hard aan, lichten uit en dan 1 zo’n laser discolamp aan haha.

4 likes

Even een sfeerimpressie voor jullie. Ben mega impressed. Het voelde alsof ik op Tomorrowland stond. Ik had geen flauw idee dat hij dit zo goed had voorbereid. Zo cool🤩

discolamp XXL

158 likes

Oke deze wint dik in dit topic :heart:

8 likes

Mijn vriend heeft een 7,5m lange HDMI kabel gekocht zodat hij zijn computer beeldscherm op de tv kan projecteren. Omdat hij dan gezellig naast me kan zitten tijdens het gamen.

5 likes

Is dit geluk of leed? Kan de intonatie van je bericht niet helemaal lezen haha

4 likes

Hahah nee dit is geluk! Vind het heel lief dat ie zelfs zijn me-momentjes zoals gamen graag naast mij doorbrengt.

4 likes