Het geluk dat een relatie heet

Oh haha ok dacht leed dat jij getuige moet zijn van dat gegame, ik zou er zelf echt gillend bij wegrennen hahaha

9 likes

Mijn vriend is op date met onze dochter en ze is zooo aan het stralen. Ze had zich helemaal in een feestjurk gehezen en wou ook mascara op, te schattig. Ben dan zo blij dat mijn kinderen een lieve en betrokken vader hebben. :heart:

61 likes

Gisteren lagen mijn vriend en ik in bed te kletsen samen en het was gewoon zooo grappig en gezellig. Ik zei toen dat we maar een podcast moeten beginnen ofzo maar dat is waarschijnlijk een slecht idee want het is voor anderen uiteraard half niet zo grappig hahah :joy:

5 likes

Damn dit is zoooo nice! hahaha

Mijn vriend is normaal helemaal niet van de complimentjes. Maar de laatste weken zit ik best wel slecht in mijn lichaam omdat ik deze keer niet ongeschonden uit mijn zwangerschap ben gekomen helaas.

Dus hij heeft me nou al een paar keer een preek gegeven maar ook krijg ik nu elke dag te horen dat ik er leuk uit zie. Doet me toch goed. Mijn dochter zegt nu ook steeds lieve dingentjes.

14 likes

Dat het niet realistisch is om te verwachten dat mijn lichaam er nog hetzelfde uit ziet na 3 kinderen. En al helemaal niet 5 weken na een keizersnee. Dat ik mezelf niet zo niet afkraken en naar beneden halen. En niet moet vergelijken met vrouwen die waarschijnlijk de natuur een handje hebben geholpen en de tijd hebben om 5 dagen per week in de sportschool te staan.

21 likes

Voor je dochtertje ben je waarschijnlijk toch de allermooiste mama die er is :smiling_face_with_three_hearts: en superfijn dat je partner er zo voor je is! Voorspoedig herstel gewenst <3

9 likes

Ik zie dat de chipssponsor van B&B Vol Liefde ook hier effect heeft gehad

17 likes

Overmorgen is het zo ver en dan zie ik hem weer! Ik heb er zo’n zin in. Deze werkweek gaat echt veel te langzaam haha

9 likes

Eet noosa in newyork!! Veel plezier :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb geprobeerd noose te googlen maar ik heb geen idee wat het is haha. En dank je! Heb zelfs zin in de vlucht, lekker 8 uur lang films kijken. Heb mezelf een upgrade naar comfort economy gegeven

5 likes

Het is yogurt haha. Ooh heerlijk!

4 likes

Vanmiddag al gedeeld dat ik mij ergerde omdat mijn vriend had gezegd dat ik de deur vandaag open moest doen als er aangebeld werd. Daar word ik altijd helemaal onrustig van.
Hij is helemaal niet romantisch aangelegd en doet normaal niet aan verrassingen, maar hij had een mooie bos bloemen, knuffelbeertje en kaartje laten bezorgen omdat ik morgen begin bij mijn nieuwe baan. :smiling_face_with_three_hearts: We konden elkaar de hele week niet zien dus ik vind het echt zo lief dat hij op deze manier wat doet :smiling_face_with_three_hearts:

56 likes

Ik ben echt zooo dankbaar voor hem. Ik zit nu even tijdelijk een paar maanden thuis zonder werk en hij werkt 5/6 dagen per week. Hij helpt gewoon vanzelf en zonder gezeur in het huishouden, met koken, met opruimen. Ook al ben ik de hele dag thuis en hij niet. Vind ik lief.

En gisteren gingen we vieren dat we maandag 1 jaar getrouwd zijn. Heeft hij een hele dag gepland als verrassing. Eerst lekker ergens ontbeten, toen de stad in en een beetje geshopt, daarna naar de privé spa, toen naar mijn favoriete restaurant en ten slotte naar een escape room. Echt niet normaal 🥹. Ben zo blij dat we na bijna 8 jaar nog zo verliefd zijn ook.

Oke geslijm voorbij.

64 likes

M’n vriend is nu 3 weken weg op familiebezoek en hij komt deze week eindelijk weer thuis! Ik voorzie helemaal zo’n all you need is love moment op Schiphol, haha kots. 3 weken zijn erg lang en niet leuk, maar we realiseren ons allebei hoe fijn we het samen hebben (na 8 jaar nog) en hoe gezond onze relatie is. Ik denk dat het heel verhelderend is om af en toe even afstand van elkaar te hebben en je alleen maar op jezelf te hoeven focussen. Ik doe het prima in m’n eentje, maar het leven is toch 100x leuker als hij er is :pleading_face:

28 likes

Hij heeft vanmorgen voor hij naar zijn werk ging mijn fiets verplaatst omdat hij weet dat ik altijd moeite heb om mijn fiets uit het rek te halen vanaf de plek waar die eerst stond :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Vandaag laatste dag bij m’n vriend nadat ik hem een jaar niet gezien heb. De afgelopen 2,5 week zijn zo perfect geweest. We hebben een roadtrip gemaakt naar Massachusetts en daar o.a. Boston, Salem (ik ben massive Halloween fan) en Marblehead bezocht. Vooral Marblehead was fantastisch met de beste lobster rolls ooit en prachtige huizen. We zijn nog naar NYC geweest 2 dagen en hebben zoveel gezien. De laatste paar dagen hebben we het rustig aan gedaan wat ook wel nodig was en vandaag is dus nu de laatste dag. Hij is zo lief en sure, we hebben een paar momentjes gehad dat we beetje onze eigen ruimte nodig hadden. Maar dat hoort erbij. Ik was vriendjes altijd na een dag zien wel zat en ik kan hem niet zat worden. Ik wil helemaal niet naar huis, ik wil bij hem blijven. Meer steden en dorpjes in de omgeving zien, naar de bioscoop gaan of de markt, samen koken. Alles wat hoort bij een normale relatie dat ik zo mis. Ik heb liever een lange afstand relatie met hem dan geen relatie met hem, maar deze laatste dagen van een trip zijn zo kut en verdrietig altijd.
Sorry voor m’n dagboekpost.

29 likes

Dit klinkt zo lief en leuk! En wat pittig om elkaar een jaar niet te zien. Gaat het nu weer zo lang zijn? Veel sterkte met het afscheid straks!

Heb je nog leuke aanraders voor Salem of andere plekken waar jullie zijn geweest? Wil volgend jaar (of nog later) een roadtrip gaan doen in die hoek in de herfst, ben ook zo’n halloween/horror fan dus lijkt me geweldig. Misschien beter in het Noord Amerika topic!

Sorry lang verhaal

Gisteren was ik om een kleine opmerking echt uit mijn dak gegaan tegen mijn vriend.
Uiteindelijk hebben we het ook direct goed uitgesproken.
Maar vandaag wilde ik toch dieper uitleg geven dat dit komt uit onzekerheid, ik elke dag de angst heb dat hij mij verlaat voor een ander. Ik zo vaak moet vechten tegen demonen in mijn hoofd en eigenlijk zo weinig zelfliefde heb dat als hij iets aan me zou willen veranderen ik het direct zou doen etc etc.
Dit is voor hem natuurlijk ook niet echt leuk om te horen. Maar het feit dat hij zo goed luisterde, dieper door ging vragen en ook vroeg of ik het oke vondt als hij me tips mocht gegen. Hij koos om zich van de bank te verplaatsen en al knuffelend tegen hem aan mocht ik mijn verhaal doen.
Ik ben zo intens blij met deze lieve man die ik echt mag gebruiken als steunpilaar

19 likes

Ik hoop dat je dit niet rot opvat, maar ben je hier ook in therapie voor? Want het is natuurlijk hartstikke fijn dat je je gehoord voelt door je vriend en het gevoel hebt op hem te kunnen leunen, maar je verdient het om je ook zonder die steun krachtig(er) te voelen. :hearts:

5 likes