Het geluk dat een relatie heet

@Pantalones @Westwood mijn kortingscode werkt vaker dan één keer dus hierbij:

image

11 likes

Bedankt beiden!!

1 like

Eergister wilde ik zo snel mogelijk na het douchen in bed gaan liggen, was echt zo vermoeid dat ik onder de douche al bijna in slaap viel.

Toen ik onder de dekens lag, kwam m’n man me welterusten zeggen en realiseerde ik me dat m’n gezichtshuid trekkerig was en ik geen nachtcrème had gesmeerd. Echt kut want wilde niet meer opstaan eigenlijk, had het net warm in bed.

Maar nu het geluk. Mijn man heeft de juiste tube gevonden (aanwijzingen: wit en blauw vierkantje!) en het heel zachtjes in m’n huid gemasseerd terwijl ik als een soort tevreden farao in m’n sarcofaag lag.

93 likes

Je bent gebalsemd :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Gelukkig heeft ie m’n hersenen niet met een haakje verwijderd :ok_hand:t2:

10 likes

Ahhh zo leuk! Mijn vriend heeft dit ook gedaan afgelopen maandag, hij moest de deur al vroeg uit en toen stond mijn schoen ineens midden in de kamer met een chocoladeletter erin toen ik opstond. Sowieso heeft hij heel veel lieve gebaren, uit het niets een kaartje sturen waarop staat hoe blij hij met me is, als ik klaag over mn zadel uit het niets een nieuw zadel voor me regelen en daar dan mee thuiskomen (terwijl ik daar dus niet eens concreet om gevraagd had), dat soort dingen. Nu is onze relatie ook nog vrij jong, maar ben er zo blij mee.

8 likes

Ik heb een kinderwens en mijn vriend niet. Alsnog kunnen we hier heel goed over praten, zonder ruzie er over te krijgen. Ontspannen gesprekken hier over, knuffelend, begrip voor elkaar, groeien door dit onderwerp nog meer naar elkaar toe. Ik ben gewoon heel blij dat dit stukje ook mag bestaan in onze relatie, ondanks dat ik er wel wat verdrietig over ben heb ik wel het idee dat we hier sterker door worden.

10 likes

En zijn jullie het dan eens dat je geen kinderen gaat nemen?

5 likes

Ik was gisteren even verdrietig en toen vroeg m’n vriend of ik een koekje wilde, kreeg ik twee chocoladehelften <3 (dit zijn van de nizza kokos die half in chocola gedipt zijn)

Summary

27 likes

We hebben al 1 dochter en een stiefdochter dus helemaal geen kinderen is niet het geval. Het is oke zo, hij ziet het echt niet zitten dus dat lijkt mij al op voorhand geen goede basis.

5 likes

Oke iets kleins, maar vind het zo cute. Hij heeft recent echt hard geleerd voor een bepaald examen en dat heeft hij gedaan door van alles uit te printen en op te hangen op de muren in de studeerkamer.
Ik heb bijna mijn autotheorie examen, dus nu is ie alle verkeersborden gaan uitprinten en op de muren ophangen zodat ik op die manier overzicht heb en ze kan leren :pleading_face:

47 likes

Oooh mijn man heeft echt zo een leuk verjaardagscadeau voor me geregeld. We gaan een lang weekend naar Rome en daar nog naar een Six Nations wedstrijd. Hij heeft alles al geregeld. Wat ik vooral zo leuk en lief er van vind, is dat hij wist dat ik dit heel graag wilde, maar vond dat we ook over 2 jaar weer naar Six Nations kunnen. Bleef er alleen wel steeds over praten en toen heeft ie het toch maar geregeld :heart:

Hij zat al paar weken me lekker te maken dat ie iets geregeld had, dus ik had van alles bedacht, maar nooit dit omdat ik zo stellig gezegd had dat we echt niet zouden gaan.

31 likes

Ik zag deze winter editie in de folders, kwam hij net mee thuis. “Alvast voor na je zwangerschap gekocht, want dan is ‘ie er niet meer” :joy::orange_heart:

foto

19 likes

Mooi om mee te nemen in de ziekenhuistas!

6 likes

Na 7 jaar ben ik er nog steeds niet aan gewend dat ik een ‘normale’ man heb. Mijn ex kon niet mee naar evenementen van mijn werk of familie dingetjes, mijn ex had geen werk ivm zijn drugsverslaving dus zat alleen maar thuis halve liters te drinken.
Nu kan ik zeggen: Mijn man heeft in 3 maanden tijd de badkamer gerenoveerd omdat hij alleen de weekenden had ivm werk, mijn man gaat ouderschapsverlof opnemen als de baby geboren is, mijn man gaat mijn ouders helpen met klussen.
De meest normale dingen, maar er is een tijd geweest dat ik mij zo schaamde voor mijn situatie.

123 likes

Mijn vriend pelt mandarijntjes voor me omdat ik daar te lui voor ben en stopt ze per partje in mijn mond omdat ik geen mandarijnhanden wil. :heart_eyes:

43 likes

Dat ik mijn vriend net huilend opbel en hij precies de juiste dingen weet te zeggen om me weer ok te krijgen :heart:

22 likes

Ik hoor nu mijn vriend half zeggen half schreeuwen: hEb jE wEeR mAnDaRijN zittEn eTeN? :laughing: Hij walgt echt van die geur en dat vind ik bijna net zo onbegrijpelijk als mensen die niet van tomaat houden.

13 likes

Wat lief! En het bracht me op een perfect idee voor mijn vriend, want de six nations zijn rondom zijn verjaardag. Helaas zijn de wedstrijden van zijn team allemaal in de UK/Ierland en dan is het weer niet echt samen een weekendje weg, maar familiebezoek. :joy:

3 likes

Nog maar 3 dagen tot m’n vriend hier is! Het is 2 jaar geleden dat hij voor het laatst bij mij thuis is geweest en ik heb er zo’n zin innnn (lange afstands relatie). Voel me net een kind op pakjesavond of kerstochtend. Donderdagochtend word ik dus wakker en dan zitten we in dezelfde tijdszone.
Ik kan hem helaas niet ophalen van het vliegveld vanwege werk, dus hij pakt de trein naar mijn stad en wil dan naar mijn huis lopen. Hij vindt het zo leuk dat dat namelijk kan, want hij moet namelijk alles met de auto doen (Amerikaan, clearly), want niks bij hem is op loopafstand en daar baalt hij enorm van. En hij blijft gewoon een maand!

70 likes