Hij is letterlijk geslaagd voor de “orange peel theory” dus!
Mijn vriend heeft voor mijn verjaardag mijn droom schoenen/sloffen gekocht, zonder dat ik dat ooit aan 'm verteld heb. Ze zijn heel moeilijk te krijgen, en het is best wel een niche schoen dus had never nooit niet verwacht
De schoenen:
Ze staan ook zo leuk:
Ik heb hier gewoon geen woorden voor
Dit is GEWELDIG!!
Nou hij is er en ik ben zo gelukkig. Het is alsof hij nooit weg is geweest, het klopt gewoon met hem hier. Hij is nu kibbeling op de markt voor ons halen en m’n hart Ik zit namelijk helaas nog achter de laptop ivm werk.
We gaan vanavond naar de bioscoop en daarna wat drinken bij een barretje en het is zo heerlijk om even een ‘normale’ relatie te hebben.
Het enige wat ik zo irritant vind aan een man in huis hebben is dat ze altijd alles van zich afgooien. Ik vind nu al overal sokken terug haha. Heb al gevraagd of hij het op 1 plek wil laten liggen, want heb niet voor niks m’n huis zo aan kant gemaakt:p
Die sokken zijn nu nog geluk, maar worden later leed
Heel fijn dat jullie nu samen zijn
Oh geloof me, dat valt nu al onder leed en dank je wel!
Ik vind het zo cute dat mijn vriend nu al een uur gezellig aan de telefoon zit te kletsen met mijn moeder.
Met mijn vriend gaat het mentaal niet lekker. Hij doet heel hard z’n best om hier mee om te gaan. Nou had hij bij de kringloop spulletjes gekocht om te breien, voor afleiding en bezigheid, en hij heeft op zo’n brei-raam (hoe heeft dat) een sjaal voor mij gemaakt.
Ik had bij de zeeman mooi roest kleurig garen gezien en dat heeft hij gekocht en een sjaal gemaakt
Hij wilde het voor kerst geven maar kon niet wachten haha!
Ik ben in een sentimentele bui en wil even delen dat ik zo blij ben met mijn vriend 🥹 wat een parel heb ik gevonden
Klink als een stalker maar vind jullie heel cute samen
Zo lief we zijn ook echt walgelijk gek op elkaar heel irritant
Twee weken geleden is mijn telefoon gestolen. En WAT EEN GEZEIK heb je dan. Ik doe echt alles met dat ding, waardoor ik nu overal tig dingen voor moet installeren of opnieuw accounts moet aanmaken om er gebruik van te kunnen maken. Alles met 2factor authenticatie werkt niet omdat ik natuurlijk geen telefoonnummer heb. Dus problemen met digiD, banken, mobile provider. Huilen. (En dat heb ik letterlijk heel vaak gedaan in de afgelopen weken). Tot op heden nog geen uitsluitsel van politie of verzekering. Wat een ellende. Had voor m’n vorige echt 3 jaar gespaard en als ik het kon missen had ik zelf al een nieuwe gekocht, maar dat zat er niet in helaas.
Toverde mijn man na mijn zoveelste dieptepunt ineens een nieuwe iPhone tevoorschijn 🥹
Echt zo lief.
Ik heb vandaag nog vakantie, dus kon lekker blijven liggen. Hoor ik mijn vriend een heel gesprek met de kat voeren (die ook op elke opmerking terug miauwde). Zo lief!
Ik dacht dat ik alleen met mijn vriend zou gaan eten ergens, maar toen zaten opeens mijn twee beste vriendinnen daar als verrassing voor mn verjaardag
Ik stuur mijn vriend vaak een selfie vanuit de lift op werk als ik naar huis toe kom. Ik ging net wat foto’s doorsturen van zijn telefoon naar de mijne en toen zag ik opeens dat hij al die selfies in een apart mapje bewaart met de naam “juuldievator”. Vond het zo schattig haha
Ik ben de laatste tijd heel veel aan het gamen in de woonkamer (zelda) en ik kan me voorstellen dat mijn vriend dat best irritant vindt, maar nu zei hij dat ik echt een leuke twitch streamer zou zijn
Mijn vriend vertelde afgelopen weekend toen hij met vrienden uit eten was, dat hij echt een soort visioen had dat hij mij daar zag lopen met ons kind en het helemaal zit zitten zo samen Ow en hij is natuurlijk helemaal mijn cheerleader als het gaat om mijn koekjes! Hij wilt alles proeven, vind alles leuk/mooi en heeft allemaal wilde ideeën over appjes of om een website te bouwen ervoor.
Mijn vriend woont 2 u verderop, maar hij is vanavond na zijn werk ‘even op en neer’ gereden (hij gaat morgenvroeg weekend weg en zie hem in febr echt heel weinig) om samen slechte realityseries op de bank bij mij te kijken.
Mijn vriend zit momenteel thuis met een burn-out, wat uiteraard niet het geluk is. Maar we proberen elke dag als ik ook vrij ben één (rustig) uitje te plannen, zodat hij niet alleen maar thuis zit na te denken en zich nog slechter voelt. Nu hebben we de bibliotheek ontdekt. Die in onze stad is super groot, met allemaal tafels en leesplekjes. Dus nu hebben we elke week een bieb-date, om dan in zo’n chillhoekje samen te gaan lezen. En ik vind dat zó gezellig en relaxed samen. We waren ook allebei eigenlijk vergeten dat lezen zo leuk was, maar nu helemaal weer ontdekt.