Het geluk dat een relatie heet

Ik heb morgen een tussentijdse toets voor rijexamen en er is 1 rotonde hier die ik maar niet snap. Heeft ie net van 00.30 tot 01.30 wel meer dan twintig keer die rotonde met mij gereden, vanuit elke richting, naar elke afslag etc :joy:
Zo lief.

85 likes

Mijn vriend en ik doen nooit iets aan valentijn, maar hij is nu op vakantie en ik ben zwanger & er werd net echt een mooi bos bloemen met het allerliefste kaartje bezorgd. Ondanks dat ik het normaal een onzin dag vind vond ik het eigenlijk toch wel heel leuk om iets te krijgen en dat hij er zo lief aan heeft gedacht :heart:

42 likes

Ik was vandaag pas na middernacht thuis en mijn vriend lag al te slapen, maar had mijn elektrische deken (heb een eenpersoons, alleen aan mijn kant van het bed) voor mij aangezet. Heerlijk, was een beetje verkleumd en viel meteen in slaap.

11 likes

Mijn vriend die vanochtend om 10.00 bij de Ikea stond om de enige Varmblixt lamp op voorraad voor mij te halen. Medewerker van de Ikea zei: je hebt geluk, dit is een retour, die hebben we nooit op voorraad.

:two_hearts:

54 likes

Dit is echte liefde

5 likes

Nee maar echt. Hij lag niet in de winkel dus toen heeft 'ie een medewerker ingeschakeld die mee ging zoeken :laughing: Bleek bij de retouren te liggen die nog de winkel in moesten.

7 likes

Ik zat laatst naar zo’n koppel te kijken dat reels plaatst op Instagram, en ze doen zichzelf echt zo perfect voor dat ik het gewoon misselijk makend vind. Ze geven elkaar alleen maar complimentjes en alles dat haar man voor haar doet vergroot ze uit en vertelt ze aan iedereen. Ze zegt dan ook steeds:’ Omg what my simulation husband did today’, en dan heeft hij haar bloemen gegeven of weet ik wat. Ik ben blij voor ze, maar tegelijkertijd vond ik het echt insufferable haha. Maar had wel even zo’n momentje van
ohhh misschien moeten wij ook wat liever tegen elkaar doen ofzo.

Mijn vriend ging een soort serie kijken, en ik vroeg hem of een van de acteurs nou Frankie Muniz was. Hij reageerde niet op mij, dus bleef ik het vragen inclusief idiote uitspraak. ‘Is dat nou Frankie Muuuniz, is dat nou Frankie munissss? Die jongen van Malcolm in the middle? Frankie Munisch. En toen zette hij serieus het volume hoger terwijl hij mij gewoon geen antwoord gaf :joy: Dus ik zeg:’ ‘Zet je nou gewoon het volume omhoog in plaats van mij gewoon antwoord te geven? ‘, waarop hij begint te lachen en reageert met:’ joh ik weet niet eens wtf je me vraagt’. en toen moest we echt hard lachen erom :joy:

Vervolgens Google ik Frankie Muniz om hem aan hem te laten zien, hij kijkt en knikt dus ik dshct hij registreert het. En even later zit ik inmiddels in een Frankie Muniz deep dive. En zeg ik:’ Ohhh Frankie Muniz gaat blijkbaar mee doen aan Nascar’. Mijn vriend weer:’ Wie?’, Dus ik:’ OMG IK HEB HEM JE NET ZELFS LATEN ZIEN MAN’, En toen gingen we echt stuk. En toen dacht ik bij mezelf dat ik toch liever deze achterlijke dynamiek heb dan zo cookie cutter perfect te zijn en ik het eigenlijk wel prima vind :joy: Het was trouwens idd wel Frankie Muniz hahaha

19 likes

Ik heb een massagebon cadeau gekregen van m’n man en ik ga dit weekend - voor het eerst in m’n leven - naar een massagesalon😎

16 likes

Ik ga met m’n vriend samenwonen (na 8 jaar, wajooo) en ik heb best wel een uitgesproken stijl in hoe ik m’n huis ingericht heb. Veel kleur en ook wel wat “vrouwelijke” keuzes. Ik trek bij hem in en mijn vriend vindt het helemaal prima dat ik best wel wat wil veranderen want hij vindt het belangrijk dat ik mezelf thuis ga voelen in zijn huis. Hij gooit zonder moeite dingen weg (kringloop) en heeft zelfs ingestemd met een roze bank :rofl: Enige voorwaarde was dat z’n dartbord bleef hangen en een foto van oud-(stad waar we wonen) maar dat vind ik ook wel heel gezellig. Ik kijk er zoooo naar uit :sparkling_heart: Best wel klaar met alleen wonen en elkaar maar 2x per week zien.

66 likes

We hebben sinds twee maanden een baby en ik heb vanochtend mijn schouder uit de kom gehad. Ontiegelijk veel pijn en kan/mag niet veel. Ben er ontzettend verdrietig over en vind het vervelend dat mijn man nu bijna alle zorg moet dragen. Natuurlijk is dat aan de ene kant logisch en vanzelfsprekend, maar ik heb ook meegemaakt dat het niet zo is in (een) relatie(s). Hij heeft vanmiddag vrij genomen om er te kunnen zijn en pakt alles zo goed en lief op. Nogmaals, het zou vanzelfsprekend moeten zijn in elke relatie maar daarom vind ik het wel heel fijn dat het echt zo is :blush:

29 likes

Mijn vriend en ik kijken elke week darts (m’n lust en m’n leven haha :dart:) en ik vind het zoooo gezellig, dan maken we vooraf een toernooischema en zetten we geld in op wie gaat winnen en zitten we de hele avond dartliedjes te zingen en te juichen en te babbelen. Als ik een slechte dag heb kijk ik er al helemaal naar uit

We hebben ook een dartschuur gemaakt met achtergrondverlichting, spotlights en zo’n professionele mat etc :biggrin:

44 likes

M’n vriend heeft gisteren nadat we om 22:30 thuiskwamen risotto voor mij gemaakt omdat ik zei dat ik er zin in had :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ik vind het zo leuk dat we na 8 jaar nog steeds regelmatig elkaar verrassen en lieve dingen doen đŸ„č

Gisteren had ik prive spa geboekt als verrassing. Vandaag mag ik absoluut de keuken niet in omdat hij iets lekkers voor me wil koken en ik mag niet weten wat. Extra leuk omdat ik eigenlijk altijd kook.

22 likes

Iets meer dan 7 jaar geleden stuurde ik mijn date een plaatje van een heel schattig geitje. Er stond iets bij in de richting van ‘march is buy your girlfriend a goat month’. Een paar dagen later hadden we weer een date en had hij een knuffel van een geit gekocht. Ik mocht de knuffel houden onder de voorwaarde dat ik zijn vriendin wilde zijn. Sindsdien krijg ik ieder jaar op die datum een nieuw geitje. Gisteren was het tijd om nummer 8 aan de collectie toe te voegen :smiling_face_with_three_hearts:.

208 likes

Kapotlief. đŸ„č

5 likes

Ja he! Het is zo’n leuke kleine traditie die doorwerkt in onze relatie. Dit is bijvoorbeeld het geboortekaartje van onze zoon:

114 likes

Ik ben in de afgelopen week heel per ongeluk een soort nieuw project gestart en mijn man is zo supportive. Echt zo lief. Waar ik aan mezelf twijfel, zegt hij steeds ‘je kunt het, doe nou maar gewoon’. En dat is echt het zetje wat ik nodig heb soms. Hij droomt met mee en wijst me op nieuwe kansen. Zo leuk ook om daar samen over na te denken.
Er was een moment dat mijn spullen de halve keuken in beslag namen. En dan zegt hij niet: ‘ruim het eens op’, maar ‘als je hiermee doorgaat moeten we maar even een werkplek voor je regelen’. :smiling_face_with_three_hearts:

48 likes

Tijdje terug was mijn man naar boven en het duurde wat lang want hij zou alleen wat pakken. Ik erachter aan om te kijken waarom het zo lang duurde. Heeft hij ineens zijn trouwpak aangedaan met alles erop en eraan. Toen heb ik ook mijn trouwjurk aangetrokken en stonden we als twee verliefde pubers samen te geinen in onze trouwkleding.

75 likes

Mijn vriend en ik douchen altijd samen, we hebben een grote douchecabine dus het is gewoon gezellig, ruimtelijk en doen we eigenlijk al vanaf het begin.
Nu hebben we dit al eventjes niet meer gedaan i.v.m. andere schemas’s.
Gisteren was ik klaar met sporten maar heb ik speciaal 1 uur gewacht met douchen tot hij thuis kwam om samen te gaan douchen. Toen hij thuis kwam, bleek hij dit al op de sportschool gedaan te hebben dus hij hoefde niet meer te douchen.

Ik had hem natuurlijk gewoon even moeten appen om dit na te vragen haha. Maar uiteindelijk drong hij aan om toch nog gezellig samen te douchen.

Ja sorry, slaat nergens op, bare minimum en miss ongesteldheidshormonen maar ik vond het zĂł onwijs lief dat hij dit alsnog wilde doen.

17 likes

Ahh dat is lief van hem! Is inderdaad echt gezellig om samen te douchen :grinning:

3 likes