Mijn vriend is donderdag geland met kat en hoewel het wat stressvol is om de katten te introduceren aan elkaar, ben ik zo zo zo gelukkig dat hij hier is.
Ik ben heel down geweest de laatste paar maanden, wakker worden en dan het gevoel van geen doel hebben. Moeite met dingen ondernemen, weinig lachen, geen zin hebben in wat dan ook. Het leven voelt nu zoveel luchtiger
we zijn vandaag impulsief naar een antiekmarkt geweest in de buurt en daarna wezen lunchen bij onze favoriete plekje. Het voelt als vakantie
Ik vind het echt één van de leukste dingen aan mijn relatie dat mijn man en ik allebei impulsief zijn. We hadden een paar maanden terug meerdere hotels en appartementen geboekt voor de vakantie waarbij we steeds een paar dagen op een plek zijn. Maar we waren allebei een beetje vergeten hoe en wat. Dus toen ging het gesprek ongeveer zo:
“Wauw wat een mooi hotel eigenlijk!”
“Ja en de omgeving ook! Hebben wij dit geboekt??”
“Ja, maar ik wist niet dat het zo mooi was meer.”
“Hmn, als we snel inpakken kunnen we ook gewoon bijboeken?”
Nu gaan we dus morgen ineens al op vakantie!
Oh en het geluk is ook dat hij mij de extra boeking cadeau doet omdat hij geld had gekregen van zijn vader voor de vakantie. Ook echt lief!
Wat leuk!
—
Mijn geluk van het moment is vooral praktisch geluk maar ik vind het zo fijn dat mijn man in de schoolvakanties vrij is (onderwijs). Ik ben allang weer aan het werk maar dat hij thuis is maakt het leven echt veel eenvoudiger en minder gehaast. Hij brengt ons kind naar de opvang zodat ik vroeg kan beginnen, hij doet overdag wat klusjes, begint alvast aan het eten…
Dat mijn vriend speciaal voor mij een heel goede puist had bewaard om uit te knijpen wanneer ik terugkwam van een festival ![]()
Ik post dit namens mijn vriend
‘Vitaminwater heeft mijn muur geschilderd terwijl ik zelf ergens buitenshuis wat leuks aan het doen ben! En ze is ook slim en knap.’
Weet even niet of dit het juiste topic is, maar bij gebrek aan beter passend.
Ik was alleen thuis want mijn vriend was weg. Appen zijn vrienden of ik met hun mee wil borrelen❤️
Loopt vervolgens na het borrelen een van hen ook nog helemaal met mij mee naar huis (ruim 3 kwartier om voor hem) want , zijn woorden "vriend is niet thuis en met het nieuws van de afgelopen tijd is het fijner om niet alleen te hoeven lopen"🥹
Zo’n green flag dat dit de vrienden van mijn vriend zijn.
Paar dagen geleden drie jaar getrouwd en deze prachtige gouden ketting cadeau gekregen van mijn man ![]()
Precies wat ik mooi vind en hij had hem zelf uitgezocht. Vind ik extra lief.
Ja heel lief!!! En nog gefeliciteerd ![]()
Dankjewel ![]()
![]()
Mijn vriend en ik hebben elke maand een alfabet date. Om en om regelen we een date die begint met de volgende letter van het alfabet. Deze maand was ik aan de beurt met de letter G. Dus vandaag zijn we naar het Nationaal Videogame museum geweest om de hele dag samen te gamen. Het was zo leuk! Ik ben zelf helemaal geen gamer maar zelfs voor mij waren er meer dan genoeg spellen. Ze hebben echt alles van de eerste arcade kasten tot de nieuwste switch. Mijn vriend was net een kind in een snoepwinkel. Ik vond zijn enthousiasme nog leuker dan de spellen zelf. We waren er ook al direct om 10 uur en de eerste 3 uur hadden we het museum bijna voor onszelf. We hebben echt zoveel lol gehad
. En nu kan ik aan de slag met het bedenken van een activiteit met de letter I.
Wat ontzettend leuk! Wat hebben jullie gedaan voor A t/m F? Ik heb niet eens een relatie, maar altijd leuk om te horen!
Haha ik moest even nadenken!
A: het Antwerps chocolade museum
B: fancy brunchen
C: workshop carnavalsvlaaitjes bakken
D: Deloris (die in Utrecht)
E: een expositie over muziekvideo’s
F: floaten bij een spa
Omg wat een fantastisch idee voor mijn vriend, die bijna jarig is, duizend keer dank!!
Ijs?
Ijssalon, schaatsen?
Icebar Amsterdam?
Mega leuk idee trouwens
Ik zat te denken aan indoor skydiven maar afsluiten met ijs is wel een goede!
Jaaa ook leuk!!
Mijn man koopt altijd op dag 1 van mijn menstruatie een reep chocola voor me. Altijd precies een smaak die ik lekker vind, en hij vraagt nooit om een stukje.
Dit voelt wel alsof ik de jackpot heb ![]()
Vervelend voor je. Misschien dat je gelijkgestemden kan vinden in het leed dat een relatie heet?
Ik heb net echt zo hard gelachen dat ik tranen in mijn ogen kreeg. Mijn vriend raakt altijd alles kwijt in de bank en altijd op dezelfde plek ook. Dus ik zo til even het kussen op want we waren de afstandsbediening kwijt. Dus hij zo o mijn sleutels en sokken liggen ook hier. En hij begint te trekken en die sokken waren gewoon een heel shirt😂
Mijn auto gaat naar de garage waar mijn vriend zijn auto ook heen brengt. Die gast (eenmanszaak) kent mijn vriend goed want zijn vorige auto stond daar op een gegeven moment vaker dan bij ons. Mij kent ie niet zo goed. Nu heeft ie auto ontdekt dat hij ook gewoon zaken kan doen over mijn auto met hem, want ik vraag toch altijd mijn vriend wat ik moet doen qua auto. fucking chill want nu moet ik alleen brengen/halen en betalen maar niet nadenken.