Ahhh wat cute!
Ik baalde van mân draadloze oordopjes die niet fijn in mân oor zitten, vaak uit vallen en niet goed meer opladen. Maar ze doen het nog dus gunde het mezelf niet om nieuwe te kopen, ondanks het feit dat ik ze heeeeel veel gebruik.
En nu kreeg ik net nieuwe, hele fijne oordopjes van mân manâ€ïž
Mijn vriend was in Duitsland en is speciaal voor mij en zonder te vragen langs de Rewe gereden voor mijn favo vegan snoepjes en sap. Mijn zwangerschapscravings zijn weer helemaal vervuld.
Wij hebben een douchecabine die tijdens een douche beslaat en mijn vriend en ik tekenen of schrijven hier vaak iets op zodat de ander het kan zien tijdens zijn/haar douchebeurt. Soms echt random en onzin dingen zoals: âvergeet je kont niet te wassenâ.
Deze ochtend ging ik douchen en had hij een baarmoeder, in de vorm van een hart, getekend met daarin een slapende baby. We verwachten volgende maand ons eerste kindje
Is jouw vriend Bob Ross, de mijne zou zoiets echt niet kunnen schilderen op de douchekabine
Hell nah, hahaha! Hij tekent als een 6-jarige met weinig details, dat maakt het schattig đ„č De navelstreng had ie er nog wel bij getekend.
Ik vind het echt hot als mijn vriend in de woonkamer aan het werk is. Ik heb geen idee wat hij allemaal uitkraamt maar het klinkt heel slim. En hoe hij rustig tussen 3 talen wisselt in meetings
Ik zag dat kewpie mayonaise in de aanbieding was op Amazon en mijn vriend heeft een prime account dus vroeg hem of hij dat voor mij kon bestellen.
Toen ik hem later bedankte zei hij âik heb er maar meteen twee besteld.â ben echt blij dat hij me ziet
Even als tegenhanger van het lege wc rol leed. Ik kwam laatst een beetje bozig op mijn vriend thuis en toen zei hij: schat, er is iets aan de hand, de wc rookt!! Dus ik chagrijnig gaan kijken
Uiteindelijk heb ik toch wel gelachen
Hahah wat hilarisch dit, deze ga ik onthouden en hergebruiken
Dan kan het toch nog steeds grappig zijn dat iemand je daarmee in het echt verrast. Beetje zure reactie hoor
Vanuit PMS emotie was ik vandaag oprecht verdrietig over alwéér een compleet grijze dag en zo goed als continu regen. Ik riep tegen mân man: âAls het niet half juli zou zijn, zou ik gewoon onder een dekentje kruipen met thee en dan Gilmore Girls bingen.â Heb ik niet aan toegegeven, want er waren een hoop stomme volwassen mensen klusjes te doen vandaag.
Rond etenstijd roept man me naar beneden. Heeft hij Gilmore Girls aanstaan, een enorme pot verse thee gezet en pizzaâs besteld. En kan ik lekker tegen hem onder een dekentje aankruipen om helemaal soezig warm te worden
Het geluk dat relatietherapie heet. Kan het iedereen aanraden, werkt vast ook goed als je nog geen problemen hebt . We weten veel beter hoe we op de juiste manier met elkaar kunnen communiceren en hebben het daardoor ook weer veel fijner en leuker samen.
Ik overweeg dit ook te doen, elke maand een sessie om de relatie zo gezond mogelijk te houden. Maar ik voel me dan bezwaard dat ik een plaats af zou nemen van iemand die het echt nodig heeft. Wachtlijsten bij psychologen en therapeuten zijn zooo ontzettend lang dat het me momenteel tegenhoudt.
Die tekorten zijn er toch met name in de verzekerde zorg? Relatietherapie is volgens mij (bijna?) nooit verzekerd en moet je sowieso zelf betalen. Denk niet dat er daar zo erg tekorten zijn. Als je je reguliere therapie zelf betaalt kan je ook wel makkelijker terecht maar dat is voor de meeste mensen onbetaalbaar.
Ik zou ook graag relatietherapie willen, heeft mn therapeut ook aangeraden maar voor mn partner is dat echt een grote drempel.
Het geluk dat rijk zijn heet dat je relatietherapie kan betalen
Wij hebben hier ook naar gekeken en we was serieus wachtlijsten. Zal misschien ook van de regio afhangen, maar het verbaasde mij best wel. Want ik dacht ook dat het wel mee zou vallen.
En @dblauw relatietherapie is inderdaad niet goedkoop. Maar wie weet wat iemand er voor laat. Hoef je niet per se rijk voor te zijn. Toen het bij ons te sprake kwam besloten we bijv ons vakantiegeld eraan te besteden. Het zou mij ook niet verbazen als je je hier aanvullend voor kunt verzekeren, dat het dan valt onder alternatieve zorg ofzo.
Ik heb gister voor het eerst samen met mân vriend zijn verjaardag gevierd! Ik heb hem leren kennen via tinder/insta in 2021 en sindsdien kon ik hem iedere keer niet zien op zijn verjaardag. Vaak zagen we elkaar namelijk pas in de herfst en/of winter.
Hij is nu voor het eerst tijdens de zomer in NL en dus ook op zijn verjaardag en hij vond het zoân goede dag! Ik wilde er graag iets speciaals van maken, dus heb zijn favoriete taart gemaakt, ben thuis gaan werken, heb ontbijt voor hem gemaakt, Pokemon kaarten als cadeau omdat zijn echte cadeau nog gegeven moet worden en we zijn 's avonds uit eten gegaan bij zijn favoriete restaurant. Ik had het restaurant van tevoren gebeld met de vraag of ze vast cocktails konden klaarzetten en ze hebben bij het toetje brengen sterretjes erop gezet en voor hem gezongen. Dat was ook gelijk de eeste keer dat er mensen een Nederlans verjaardagsliedje voor hem zongen, he hated it hahaha, Ikzelf vond het heel grappig. Hij haatte het uiteraard niet echt, hij zei voor het slapengaan dat de beste verjaardag was die hij ooit heeft gehad
Flauw. Dit kun je wel in elk topic plaatsen. Het geluk dat rijk zijn heet dat je elk jaar op vakantie kunt / dat je dure kleding kunt betalen / dat je elke maand uit eten kunt / dat je het kunt betalen om een kind te onderhouden.
flauw