Het geluk dat een relatie heet

Als mijn vriend aan het werk is en ik ben gewoon thuis, dan belt/videobelt ie me altijd ergens halverwege de dag om gewoon even gezellig te kletsen :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

We zijn verhuisd en wonen nu in een huis dat veeeel kouder is dan het vorige. Nu opperde ik vandaag matching flanel pyjama’s en hij vind het een goed idee? Yay! Maar waar vind ik die? Ik draag normaal geen pyjama maar gewoon een oud shirt en ik vind alleen maar temu en shein als ik google. Wie is er ook een anwb koppel (aan het worden) en heeft tips?

2 likes

Schattig! Op www.kiabi.nl hebben ze wel matching pyjama’s (ook nog leuk geprijsd), maar lijken wel vooral Kerst pyjama’s te zijn! Weet niet of je dat wat vindt…

3 likes

Het is walgelijk haha. Vind geblokte wel heel leuk, het zal toch vooral voor de winter zijn dus kerst opzich niet heel gek en extra walgelijk :heart: wel liever katoen dan polyester

1 like

Ik zag ze pas bij de Zeeman voor de hele familie!

6 likes

Hema heeft nu ook deze unisex pyjama

3 likes

Woody
https://woodyworld.com/nl/pagina/eindejaarscollectie

4 likes

Ik heb 2500 euro gekregen als leuk zakcentje. Wat ik natuurlijk heeeeeel fijn vind heheh. Heb het wel braaf opzij gezet.

3 likes

Als soort 13e maand of hoe moet ik dit zien? En waar heb je het voor opzij gezet, een grote aankoop?

4 likes

Niet per se als dertiende maand, gewoon als extra. Hij had een meevaller en heeft dit toen aan me over gemaakt. voor de verduidelijking: wij hebben zowel gezamenlijke als prive rekeningen. En met die laatste bemoeien we ons over het algemeen niet met elkaar. En ik mag dit ook gewoon gebruiken zoals ik wil.

Ik heb een deel opzij gezet voor een auto. En de rest in mijn ā€˜handig om te hebben potje’ (nachtje hotel, tandarts, fiets, eigen risico, zulke dingen).

9 likes

Had een poosje geleden wat dingen van Intimissimi doorgestuurd naar m’n vriend. Heb net gehuld in kant de croissantjes gerold want hij had het als kerstcadeau allemaal voor me besteld :sunglasses:

30 likes

Ik moest het merk ff opzoeken want begreep de ballen niet van je post maar nu begrijp ik het hahaha

Love this for youuu

2 likes

Ik heb zo’n chille ochtend! Lekker uitgeslapen, werd wakker geknuffeld en gekust. Vriend haalde de kat erbij om nog te knuffelen op bed. Hij vroeg of ik een kopje thee wilde en ik zei ja, en toen kreeg ik ineens een heel ontbijt op bed met fruit, croissant, thee en chocolade? Dus ik voelde me helemaal jarig (ben ik niet), daarna ging hij me nog voorlezen terwijl ik weer half in slaap sukkelde en nu krijg ik straks nog een kop thee gebracht. Wie is deze man? :heart:

41 likes

Ik moet een half uur fietsen naar het station voor mijn werk. Nu liepen mijn man en ik buiten en het vroor en vieze koude wind.
Dus ik zei: Stel je eens voor dat je zou moeten fietsen hierdoor in de ochtend.
Hij: Ja, dat is onmenselijk. Ik kan je in januari ook gewoon brengen?

Echt een heerlijk vooruitzicht om de komende maand gewoon in een warme auto te stappen ipv. dood te vriezen op de fiets!

22 likes

Ik ben strontverkouden en heb keelpijn. Zegt mijn vriend net ik ga een sapje en fruit voor je halen. Dus hij naar de winkel en toen dacht ik ineens ja maar we hebben nog appels, banenen en mandarijnen en oh heb eigenlijk wel zin in spekkoek. Maar ik dacht ja hij is nu waarschijnlijk al op de terugweg dus heeft geen zin om dit nog te appen. Maar blijkbaar dacht hij hetzelfde, want in plaats van met een sapje en fruit kwam hij thuis met een sapje en spekkoek :joy::heart:

31 likes

Ik kondig al een ruime periode aan dat ik zo’n zin heb om Bridgerton te bingen. Gisteren heb ik dus Bridgerton gebinged en mijn man heeft me verzorgd alsof ik een ziek kind ben. Lekker me ingestopt met een dekentje, hij kwam snacks brengen, vulde mijn waterfles en ik voelde me helemaal content.

19 likes