Het geluk dat een relatie heet

Ik zat te denken aan indoor skydiven maar afsluiten met ijs is wel een goede!

3 likes

Jaaa ook leuk!!

1 like

Mijn man koopt altijd op dag 1 van mijn menstruatie een reep chocola voor me. Altijd precies een smaak die ik lekker vind, en hij vraagt nooit om een stukje.
Dit voelt wel alsof ik de jackpot heb :revolving_hearts:

32 likes

Vervelend voor je. Misschien dat je gelijkgestemden kan vinden in het leed dat een relatie heet?

3 likes

Ik heb net echt zo hard gelachen dat ik tranen in mijn ogen kreeg. Mijn vriend raakt altijd alles kwijt in de bank en altijd op dezelfde plek ook. Dus ik zo til even het kussen op want we waren de afstandsbediening kwijt. Dus hij zo o mijn sleutels en sokken liggen ook hier. En hij begint te trekken en die sokken waren gewoon een heel shirtšŸ˜‚

12 likes

Mijn auto gaat naar de garage waar mijn vriend zijn auto ook heen brengt. Die gast (eenmanszaak) kent mijn vriend goed want zijn vorige auto stond daar op een gegeven moment vaker dan bij ons. Mij kent ie niet zo goed. Nu heeft ie auto ontdekt dat hij ook gewoon zaken kan doen over mijn auto met hem, want ik vraag toch altijd mijn vriend wat ik moet doen qua auto. fucking chill want nu moet ik alleen brengen/halen en betalen maar niet nadenken.

6 likes

Als mijn vriend aan het werk is en ik ben gewoon thuis, dan belt/videobelt ie me altijd ergens halverwege de dag om gewoon even gezellig te kletsen :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

We zijn verhuisd en wonen nu in een huis dat veeeel kouder is dan het vorige. Nu opperde ik vandaag matching flanel pyjama’s en hij vind het een goed idee? Yay! Maar waar vind ik die? Ik draag normaal geen pyjama maar gewoon een oud shirt en ik vind alleen maar temu en shein als ik google. Wie is er ook een anwb koppel (aan het worden) en heeft tips?

2 likes

Schattig! Op www.kiabi.nl hebben ze wel matching pyjama’s (ook nog leuk geprijsd), maar lijken wel vooral Kerst pyjama’s te zijn! Weet niet of je dat wat vindt…

2 likes

Het is walgelijk haha. Vind geblokte wel heel leuk, het zal toch vooral voor de winter zijn dus kerst opzich niet heel gek en extra walgelijk :heart: wel liever katoen dan polyester

Ik zag ze pas bij de Zeeman voor de hele familie!

4 likes

Hema heeft nu ook deze unisex pyjama

3 likes

Woody
https://woodyworld.com/nl/pagina/eindejaarscollectie

4 likes

Ik heb 2500 euro gekregen als leuk zakcentje. Wat ik natuurlijk heeeeeel fijn vind heheh. Heb het wel braaf opzij gezet.

1 like

Als soort 13e maand of hoe moet ik dit zien? En waar heb je het voor opzij gezet, een grote aankoop?

1 like

Niet per se als dertiende maand, gewoon als extra. Hij had een meevaller en heeft dit toen aan me over gemaakt. voor de verduidelijking: wij hebben zowel gezamenlijke als prive rekeningen. En met die laatste bemoeien we ons over het algemeen niet met elkaar. En ik mag dit ook gewoon gebruiken zoals ik wil.

Ik heb een deel opzij gezet voor een auto. En de rest in mijn ā€˜handig om te hebben potje’ (nachtje hotel, tandarts, fiets, eigen risico, zulke dingen).

6 likes