Het geluk dat een relatie heet

Ik heb hem dus een paar weken geleden ook al gevraagd en toen zei hij dat hij er nog niet klaar voor is was, maar toen zei hij nog geen dingen als ‘ik hou van je’ of ‘ik ben verliefd op je’. Maar ik wil het ook niet continu blijven vragen :thinking: Misschien inderdaad maar zeggen dat hij het moet aangeven als hij er wel klaar voor is…

Precies hetzelfde hier. Alleen hebben we nooit in zelfde team gewerkt. Hij zit wel op dezelfde verdieping, andere afdeling van IT.

Soms wel lastig, maar vaker heel fijn. Het niet over werk praten is bij ons wel ook een ding, haha.

1 like

is het heel belangrijk voor je om er een label aan te geven? als dat zo is zou ik dat benoemen, iets van: ik weet dat je het geen label wil geven, maar ik zou het fijn vinden want X, zullende het erover hebben?. als je gewoon wil uitzoeken hoe het tussen jullie zit, zou ik letten op zijn gedrag, dat zegt toch meer dan een label :), en een beetje meer geduld hebben.

Ik heb eens tegen een scharrel gezegd: hee laten we het hebben over jou en mij. hem toen aangekeken en gezegd: ok nu ben jij (als in nu ben jij aan het woord), maar dat is niet zo bindingsangst-prooi :slight_smile:

Geef hem de tijd. Mijn vriend deed er ook heel moeilijk over. Maar we zagen elkaar bijna elke dag, na 2 weken bleef ik al een paar dagen per week slapen, had zijn vader ondertussen al gezien, zijn broers en vriendengroep. Alles leek erop dat we een relatie hadden, behalve dat hij er geen label op durfde te plakken.

Het frustreerde mij mega erg omdat ik niet het meisje wilde zijn waar hij alleen seks mee had en geen toekomst. Maar na 4 maanden durfde hij het toch aan.

Hopelijk gaat het ook zo bij jou.

1 like

:cry: wat lief

En lijkt me heftig om mee te maken, sterkte!

1 like

We gaan ons eerste huis samen kopen!!! :grin:

51 likes

Ik heb er dus voor gekozen m’n contract niet te verlengen 1 september bij m’n huidige werk en mijn vriend is nu bereid, dat als ik een goed ondernemersplan heb, mij tijdelijk te onderhouden zodat ik m’n eigen bedrijf kan beginnen. Hij wil dan een deel van het pand van zijn bedrijf vrijhouden zodat ik daar kan werken aan een bureau in een kantoortje. Ik weet niet waar ik deze man aan verdien hoor, maar ik word er gewoon bang van. Hij wordt met de minuut liever voor me. Maar dan niet onderdanig-slap-lief, maar echt bekrachtigend-lief.

32 likes

Mijn vriend zei het denk ik na een paar maanden, toen ik verdrietig/beetje boos op hem was. En toen heb ik het ook terug gezegd (en gezegd dat ik dat al heel lang wilde zeggen maar het niet durfde, haha)

Jongens ik maak mezelf af en toe zo gek. Ik heb een super lieve vriend die me elke dag het gevoel geeft dat ik het echt voor hem ben, maar toch denk ik constant dat hij bij me weg gaat… Daardoor word ik jaloers en controlerend omdat ik er gewoon zo bang voor ben, zo vervelend!

Wat een fijne reactie, heb er een printscreen van gemaakt zodat ik dit de volgende keer kan lezen.

Mijn vorige twee vriendjes zijn beiden vreemdgegaan dus ik zit zelf heel erg in de modus: mannen gaan toch wel vreemd, dus je moet er nu nog alleen achter komen…

Dat is hartstikke rot dus het is niet gek dat je er onzeker van wordt hoor! Maar inderdaad, het kevert je niks op je daardoor te laten leiden!

1 like

Mijn vriend komt net thuis van een avondje stappen met vrienden. Vertelde dat een andere vriend van ‘m sinds kort een relatie heeft en dat ie heel blij is voor hem, maar dat hij wel ‘de hoofdvogel heeft’. ???

Ik weet niet of dit een Belgische uitdrukking is of dat ie gewoon dronken is, maar I’ll take it as a compliment :tipping_hand_woman:t4:

24 likes

Gisteren hadden we een geslachtsecho en mijn verloofde zat daarna de hele avond stilletjes te glunderen. Ik smolt echt, werd daar zo gelukkig van maar ook heeeel nieuwsgierig omdat ik wil weten wat er in zijn hoofd omgaat. Maar bovenal dat hij zo glundert om iets wat wij samen hebben gemaakt.

25 likes

Wij zitten ook in twee verschillende werelden. Hij is IT consultant en ik ben dokter. Zijn ouders zaten wel in de medische wereld, dus hij begrijpt wel veel gelukkig.
Hij vertelt altijd veel over zijn werk, waar ik echt weinig van begrijp haha :sweat_smile:

We werken in dezelfde branche (media), maar wel totaaaaal verschillende banen. Ik werk bij de radio als journalist en hij bouwt decors. Ook af en toe voor het bedrijf waar ik werk haha, dat is dan wel weer leuk.

En hij mag niet altijd tegen me zeggen waar hij mee bezig is. Dat is wel irritant. Heeft dan weer te maken met opdrachtgevers die geheim willen houden dat een bepaalde show terugkeert o.i.d… Terwijl mijn werkgever daar dan weer totaal geen interesse in heeft. Niet onze business.

M’n vriend en ik hebben iets heel dom maar leuks: we zijn naar een grote(re) stad verhuisd dus hier zijn vaker sirenes (en die gaan ook best hard, zeker als de ramen open staan). En om een of andere reden ging m’n vriend de sirene een keer ‘playbacken’? Omdat het ook geen taatuu sirenes zijn maar meer een soort loeiende sirenes. Haha god dit is echt slecht uit te leggen :sweat_smile: maar als we nu in een gekke bui zijn en er komt een sirene dan geven we allebei een playback show, en dan echt vol overgang alsof we Céline Dion zijn haha. Zo raar maar wel leuk :grin:

20 likes

Vandaag 1 jaar samen, en hij had een heel lief kaartje met de post gestuurd. Zometeen samen uit eten.
Ik ben nog steeds echt zo verliefd. Die kleine dingetjes zijn zo fijn. :smiling_face_with_three_hearts:

Kaartje was trouwens verstuurd zonder envelop, haha. Gelukkig niet al te persoonlijk, maar wel lekker zoetsappig, met een foto van ons samen erop . :sweat_smile:

22 likes

We deden net boodschappen. Toen we weer bij de auto waren zei hij dat-ie iets was vergeten en hij liep de winkel weer in. Ik bleef bij de auto. Ineens komt ie aanlopen met een bosje bloemen. :smiling_face_with_three_hearts:

45 likes

Mijn vriend moest vanochtend heel vroeg weg om te voetballen en toen ik eindelijk eens uit bed kwam, lag er op ‘mijn plek’ van de eettafel een zakje van de bakker met een chocoladebroodje erin :grin:

18 likes

Ik was met mijn vriend en mijn neefje/nichtje (beide 2) en hij is zo lief en leuk met ze. Vind dat zo leuk om te zien.

4 likes