Het geluk dat een relatie heet

Ik ben volgende week jarig en wil graag lekker naar de sauna en een massage erbij. Er is nu een actie waardoor het goedkoper is dan normaal.
Hij vroeg of ik inmiddels al had geboekt en ik zei dat ik twijfelde of ik de 25 of 50 minuten massage zou nemen ook vanwege de prijs
Zegt hij zo:“stuur de factuur van die dure maar door, je moet gewoon verwend worden op je verjaardag en niet op de kosten hoeven te letten”
Superlief :heart:

24 likes

Gisteren kwam mijn broer hier eten, hij was bezig om een nieuw kastje op te hangen. Mijn vriend kwam thuis van zijn werk en vertelde dat er veel was gebeurd en hij moe was. Maar toch ging hij meteen aan de slag met koken zodat ik mijn broer nog even kon helpen met het kastje en uiteindelijk heb ik gewoon praktisch niets aan het eten gedaan behalve wat kaas erover heen gestrooid. Mijn vriend houd van koken, maar toch, na een zware dag op het werk gewoon zonder morren koken voor drie personen en sociaal doen enzo <3 echt zo lief!!

En later die avond noemde hij ook nog een aantal keer een paar dingen over ‘later en als dit en dat gebeurt en we zijn dan nog samen dan…’. Ik houd zo van hem en vanochtend zei hij nog ‘ik bof met jou’ <3

12 likes

Ik ben zo blij met mijn vriend! Hij heeft hele lieve ouders, 2 hele leuke broers die ook een relatie hebben en een leuke vriendengroep waar ik me ook goed thuis voel. Kan echt 100% mezelf zijn bij hen.

12 likes

Ik zie mijn vriend nu al bijna 3 maanden heel weinig door de verbouwing in zijn huis. De momenten waarop we echt samen zijn, zijn op woensdag avond na zijn werk en op zondag de hele dag.
Toch komt hij (na een hele dag gewerkt te hebben en de hele avond geklust te hebben) s’avonds om 22:00 altijd even 5 minuutjes langs om een kus te geven. Laatst had hij zelfs chocola mee gebracht :sparkling_heart:

16 likes

Vanmiddag is mijn verstandskies getrokken en 2 gaatjes gevuld. Nu is mijn hele wang nog wat verdoofd. Komt mijn vriend net thuis met lekkere toetjes, chocolademelk en ibuprofen. Zegt hij: ‘vanavond moet je je gewoon laten verwennen hoor.’ Zo lief! :hugs:

11 likes

Een jaar geleden heb ik met mijn vriend een batik doek gekocht. Vandaag eindelijk naar een lijstenmaker geweest om te informeren. We kwamen samen op iets dat we mooi vinden, maar we wachten nog even op ons loon want het kost aardig veel. Voelde me helemaal volwassen daarna. Zo samen beslissen over veel geld en dat dat dan onze eerste gemeenschappelijke aankoop wordt.

4 likes

Wij waren voor een afspraak in een andere stad en besloten toen spontaan uit eten te gaan. Daar geniet ik dan zo van. Waren we ook allebei aan toe. Nu moe en tevreden m op de bank samen.

4 likes

Ik heb een halfjaar geleden op het forum gepost omdat ik toen zo erg baalde van de hele situatie met de jongen waar ik toen in zat. Ik was toen zo ongelukkig omdat ik verliefd was maar vanuit zijn kant nooit echt bevestiging kreeg. Heb het toen met pijn in mijn hart (mede door jullie advies) afgekapt en ben mij daarna helemaal gaan storten op mijzelf en mijn studie.

In die periode was ik op een festival met vriendinnen en toen ben ik spontaan een leuke jongen tegengekomen. Nu zijn we al een paar maanden aan het daten en is het zelfs sinds kort officieel. Hij is zo lief en goed voor me, ben nu echt super gelukkig en zit ook zoveel beter in mijn vel. Zo fijn hoeveel bevestiging en liefde met je kan doen.

43 likes

Het is 2 a 3 maanden geleden echt even een tijdje bagger geweest tussen mij en mijn vriend. Nu zijn we de afgelopen 3 weken elke dag samen geweest ivm oppassen op een kat, en man ik ben weer helemaal opnieuw verliefd geworden. Echt elke dag was zo ontzettend fijn, er was geen moment van irritatie en hij was zo lief voor mij. Moest gister ook huilen toen we samen op bed lagen omdat ik hem nu weer minder ga zien. Dat is iets wat ik niet van mijzelf gewend ben haha.

17 likes

Mijn vriend en ik wonen sinds kort samen en dat gaat nog niet altijd vlekkeloos. Er zijn veel kleine irritaties. Maar ik word wel weer elke dag eraan herinnerd waarom hij zo fantastisch is. Het gaat momenteel niet zo goed met mij en we hebben al heel goed kunnen praten en hij heeft bijv. zijn training van vanavond afgezegd zodat hij samen met mij naar wat dingen kan kijken.

13 likes

Mijn vriend heeft een flinke baard, en als ik dan op facebook/twitter/hier zie dat meiden op baarden vallen denk ik : Ik heb er al lekker eentje :two_hearts::two_hearts: Hahaha

Het is echt zo’n schat en doet er alles aan om mij gelukkig te krijgen. Ik heb zo veel geluk met hem :hugs:

10 likes

Ik keek gisteren de film Tall Girl op Netflix en mijn vriend lijkt best een beetje op de Scandinavische Exchange student en dat vond ik al leuk, maar aangezien zijn haar iets te lang was mocht ik dat vandaag knippen en nou lijkt het nóg beter. Ik ben overigens geen kapper maar vind kappertje spelen gewoon geweldig :sweat_smile:

2 likes

Word echt blij van al die verhalen hier, haha. Als ik dit lees dan vind ik mijn vriend ook altijd echt extra lief (???) ondanks dat het jullie vriend is die de lieve dingen doet haha.

Ik zit vaak voor mijn werk op hotel en kwam enkele weken geleden weer thuis na zo’n hotelweek, en toen kreeg ik de avond voordat ik thuis zou komen een appje met een foto van een (zelfgebakken!!!) appeltaart die hij speciaal voor mij had gebakken haha. Cutie.

En hij heeft nu dus ook een verrassingsweekend geregeld voor ons 2-jarig jubileum. Kan alleen niet zo goed tegen verrassingen, maar ach. Ik krijg het er tegen die tijd toch nog wel uit

9 likes

Wow, dat is echt om te smelten inderdaad! Wat een goede vent

2 likes

Morgen is het precies drie maanden geleden dat mijn vriend de sleutel van zijn huis kreeg.
Hij heeft drie maanden lang elke avond en zaterdag geklust. Morgen staat zijn bed er en dan is het voorlopig even klaar met klussen. Ik ben zo blij :heart:

8 likes

Door omstandigheden slaap ik nu 1,5 week met mijn huisdieren bij mijn kersverse vriend en het is zo fantastisch. Ik voel me hier zo fijn en thuis en ben alleen maar gelukkig aan het zijn :heart:

Leed: ik ga echt nooit meer weg hier en heb een heel duur koophuis

14 likes

Even een hele oppervlakkige, maar ik vind mijn vriend dus zo ongelofelijk aantrekkelijk. Altijd als ik 'm een tijdje niet heb gezien dan kijk ik naar hem en denk ik: wow jij bent echt zo knap. Verder is ie ook heel slim en lief en alles! Maar dit ‘tot iemand aangetrokken voelen’ heb ik dus nog nooit zo gehad bij vorige relaties.

7 likes

De batterij van mijn gehoorapparaat deed het plotseling niet meer, waardoor ik in volle stilte in de stad zat met mijn man. Thuis draag ik wel eens mijn hoorapparaten niet en kunnen we prima communiceren, wat ik echt waardeer. Nu zat ik in een hele drukke stad, vol mensen, met de fiets, moesten we nog naar een aantal winkels, hadden we zoveel tramlijnen te kruisen, iedereen besloot te gaan skateboarden op het fietspad, … Ik voelde me heel kwetsbaar en ik vond het ook zo kut omdat ik eigenlijk met mijn man wou gaan eten, maar daar niet comfortabel genoeg voor ben om dat zonder geluid te doen. Ik klap dan dicht omdat ik dan echt niet meer kan inschatten of ik stil of veel te luid praat.

Hij was zo lief voor me zonder te lief te zijn. Gewoon, ah, geen reserve bij? Oke, wat wil jij doen. Hij gebruikte handgebaren voor het eerst echt concreet. Hij nam alles van me over qua communicatie en was gewoon lief en respectvol, terwijl ik me echt verloren voelde. Zoveel mensen, zoveel zin om met ze te praten, maar het allemaal niet kunnen volgen.

Maar hij was echt super, echt een vangnet.

Ik maak 100 dumplings voor hem morgen.

108 likes

Wat een hartverwarmend berichtje :heart:

2 likes

Samen stedentripje Budapest geboekt :heart:

8 likes