Het geluk dat een relatie heet

Hij was een tijdje uit mijn leven en nu is mn vriend weer terug. En doordat die terug is voelt het alsof ik me zoveel sterker en beter voel, maakt me als persoon echt compleet.

8 likes

M’n vriend en ik zijn nu 2 maanden samen en ik zie hem steeds gelukkiger en liever worden. Zelf ben ik nog wat onzeker in onze relatie maar hij straalt gewoon.

17 likes

Eigenlijk zijn mijn vriend en ik veel te co-dependant. Zo doen we eigenlijk zo’n beetje alles samen en als we een dag of avond even wat anders doen los van elkaar missen we elkaar eigenlijk al. Nu is hij wel nog redelijk vaak weg, en ik vermaak mezelf wel, maar het is toch een soort gemis ofzo. Laatst was ik in slaap gevallen op de bank, en toen was hij weggegaan omdat ik sliep. Toen ik eenmaal wakker werd zag ik dat hij er niet was, en appte ik hem van:’ Nou ik ben weer wakker, je mag weer naar beneden komen hoor’, en toen hoorde ik hem een minuut of twee later keihard naar beneden rennen :joy: hahaha. Ik denk ook echt dat ik niet weet wat ik zou moeten als we ineens uit elkaar zouden gaan, en ergens vind ik dat heel erg omdat ik altijd wel zo’n ‘independant woman’ was. De laatste tijd ben ik dat echt totaal niet meer eigenlijk hahaha. Nu is hij wel net zo triest als ik daarin dus dat is wel weer mooi

37 likes

Gisteren was ik voor het eerst op maandag avond bij m’n vriend. Ik ga dan altijd naar koor dus meestal slaap ik dan in m’n eigen huis. Gisteren kwam ik om kwart over 10 bij hem binnen en hij lag te slapen op de bank. Met m’n honden bij hem slapend in de woonkamer. Zo lief dat hij beneden is gebleven.

7 likes

mijn vriend die super burgerl
 netjes is verraste me laatst met een badass grapje. ik had 8 kilo bloem besteld en de bezorger vroeg of ik mijn eigen brood bakte?
maar ik wist niet meteen wat ik moest antwoorden want ja, maar niet uitsluitend, ik doe ook wel eens een cake ofzo, ik nam het veel te serieus. dat vertelde ik dus.
toen zei mijn vriend dat ik ook had kunnen antwoorden ‘nee, ik handel in coke, da’s voor het versnijden’.

35 likes

Zo lief dit! Ik wil dit ook haha, ga direct vragen of we dat ook weer een keertje kunnen doen!

2 likes

M’n vriend heeft de afgelopen nacht een nachtdienst gehad, daarna drie uur thuis geslapen, naar mij toe gekomen om hier nog twee uurtjes naast mij te slapen :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Na 2 jaar samen zijn brengt mn vriend me nog steeds elke ochtend koffie in bed :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Ik had een keer testertjes shampoo en conditioner van Rituals meegenomen uit een hotel en daar laatst m’n haar mee gewassen. Twee dagen later zei mijn vriend ‘je ruikt nog steeds zo lekker’. Dus ik uitleggen dat het rituals testers waren en hij vroeg; waarom koop je die dan niet als ze zo lekker zijn? Leg ik uit dat ik dat te duur vind. Zei hij 'Maar dat ben je waard. ‘Ik ga het een keer voor je kopen, ik ga je verwennen!’ Super lief dat hij het alleen al zei want hij is niet van cadeautjes geven dus als hij zegt iets voor me te willen kopen is dat wel next level

18 likes

Hoewel ik dit niet altijd laat blijken, mag ik echt in mijn handjes knijpen met mijn vriend. Ik zit al een aantal maanden thuis met overspanningsklachten, depressiviteit en verergering van mijn chronische pijnen wat dus mentaal nog eens een schep bovenop is.

Hoewel ik soms echt niet te hanteren ben en zomaar ga huilen, boos wordt of gefrustreerd raak en echt geen land mee te bezeilen ben, is hij wederom rustig gebleven, heeft de vaatwasser uitgeruimd en het beddengoed verwisseld en laat me gewoon ff in mijn eigen ruimte. Nu heb ik weer spijt dat ik zo kattig tegen m deed maar hij zei gewoon heel droog ‘ach, kan je niks aan doen en vanaf nu kan het alleen maar beter gaan en ik zou niet in jouw schoenen willen staan dus ja dan maar de last voor je verlichten’ :heart:

16 likes

Toen ik vandaag thuis kwam van hele ochtend en middag shoppen was t hele huis schoon :heart:

8 likes

Wat een lieve verhalen allemaal en wat een lieve mannen hebben jullie allemaal.

Zelf op dit moment ongeveer een jaar nu single en niet echt opzoek. Maar als ik deze lieve verhalen allemaal lees. Mis ik een vriend hebben toch wel een beetje.

ps:kon misschien beter in het ‘‘single’’ topic, sorry.

5 likes

Rustig wakker worden, koffie in bed krijgen, en daarna lekker kletsen (kLetsen ja haha)

5 likes

Mijn vriend heeft de halve avond braaf meegedaan met onze vakantie plannen. Ik ben gek op de route / hotels uitzoeken etc. terwijl hij net zo lief gewoon een groepsreis boekt en dat prima zou vinden.

4 likes

Ik moest vanmorgen weg, maar beide auto’s moesten getankt worden. Dus ik pakte ‘mijn’ autosleutels, want dan hoefde ik morgenochtend niet meer te tanken


Maar mijn man zei, het weer is slecht neem nou maar de grote auto. Oke oke, ik dus die auto mee en getankt, dus hij kan morgen zo door naar z’n werk. Ik vond mezelf sowieso al sneu omdat ik weg moest en hij lekker thuis kon blijven (want ja, kind moest naar bed
)

Ondertussen regent het non stop en is hij nu met mijn auto naar het tankstation, zodat ik morgenochtend niet eerst hoef te tanken :blush:

10 likes

Wij krijgen de binnenkort de sleutel van ons eerste huisje samen en ondanks dat ik het best spannend vind heb ik er zoveeeel zin in

18 likes

Laatst hadden mijn vriend en ik een gesprek over de toekomst.
Huisje boompje beestje dat idee.
Zegt hij op een gegeven moment:“ja ik kan je nu nog mijn vriendin noemen. Maar over een tijdje is dat niet meer”
Ik:“huh wat bedoel je?”
Hij:“ja dan noem ik je gewoon mijn vrouw”
Ik smolt!

22 likes

Nu wil ik ook een keer 's nachts koekjes bakken

2 likes

Mijn vriend en ik hadden het gisteren over wat we zouden doen als we ooit euromillions zouden winnen. Ik kook niet zo graag, hij wel. Als miljonair zou ik een privĂ©-kok willen die thuis gezonde maaltijden maakt als tegengewicht voor alle fancy restaurantbezoeken. Mijn vriend zat echt zo :open_mouth: en zei ''Mag ik dan niet meer voor jou koken? :frowning_face: ‘’ hij is soms te lief

8 likes

Mijn vriend en ik gaan trouwen volgende week donderdag. Alleen nu zegt hij dat hij het heel leuk zou vinden als we een weekendje weggaan. Ik vind het ook een heel leuk idee, maar hij helpt totaal niet mee met een hotel/bestemming of activiteiten zoeken. Iemand leuke tips? We willen graag weg maar het mag niet te duur zijn