Het geluk dat een relatie heet

Maakt mij niet uit waar is. Welke provincie ligt de B&B?

Wil je zeggen waar het is? Ben benieuwd :slight_smile:

Gent? Makkelijk bereikbaar en niet heel duur. En leuker dan Antwerpen of Brugge (vond ik dan).

Ik woon zelf in Zeeland. Vlaanderen is heel mooi, maar we komen er al heel vaak. Helft van mijn familie woont in Gent en Antwerpen

https://gasterielievehemel.nl
Misschien is dit iets? Het is ontzettend mooi en romantisch. In de omgeving is ook best wat te doen (geen bruisende steden, maar wel leuke dorpen/mooie natuur)

of dit: https://www.buitenhotellesnourrits.com/
Dit is echt fantastisch!!! Was er vorig jaar, het is in de buurt van Parijs ik denk zo’n 5/6u rijden vanuit Zeeland. De eigenaren zijn Rotterdammers en hele toffe mensen. Het eten is heerlijk, hele mooie natuur en je hebt in de buurt toffe antiek markten en heel veel wijnhuizen waar je gewoon binnen kan wandelen en wijn kan proeven.

4 likes

Ik woon(de) samen met mijn vriend, maar ben wegens studie naar het buitenland verhuisd. Ik ben nu voor een paar dagen in NL en mijn vriend is nog op werk maar hij heeft ons appartment helemaal opgeruimd, bloemen gehaald, heel veel eten (kokos pepernoten!!!) en wijn gehaald en ahh hij is zo lief! Hij komt vanavond pas thuis en man ik kan niet wachten, heb hem nu 1,5 maand niet gezien.

(ik weet niet waarom ik mijzelf tag haha??)

18 likes

Wij hebben een nieuw koffiezetapparaat binnen gekregen. Helemaal fancy schmancy met piston. Mijn vriend heeft hem gister al helemaal kunnen uitproberen maar ik nog niet. Nu is hij vanochtend om 6.00 opgestaan om voor mij koffie te zetten terwijl hij zelf pas om om 7 het bed uit moest.

9 likes

Terwijl je thuis zit te niksen en besluit om toch maar samen naar buiten te gaan om naar de chocolade winkel te gaan en beide een luxe bonbon uitkiezen en die uit het handje opeten :heart_eyes:

6 likes

Mijn man heeft enkele nare dingen meegemaakt de laatste tijd op zijn werk en na enkele jaren met periodes van ups & downs besloten om toch iets anders te gaan doen. Het zat eraan te komen en afgelopen maanden heb ik hem geholpen met solliciteren. Gisteren heeft hij officieel op zijn werk gemeld dat hij na komende twee maanden stopt.

Het was zo heerlijk om hem te zien thuiskomen met die gelukkige glans in zijn ogen en hem zonder stress met de kindjes te zien. Ik ben zo blij dat hij eindelijk de knoop heeft doorgehakt. Hij zei letterlijk dat het geld dat hij meer verdient in de maand niet opweegt tegen zijn eigen (mentale) gezondheid en het geluk dat hij heeft thuis.

36 likes

Mijn vriend en ik volgen de laatste tijd dansles en dat is zo gezellig! We gaan binnenkort trouwen dus dat is sowieso heel leuk!

9 likes

Dit wil ik ook. Mijn vriend is zo een stijve hark en danst alleen als hij heel veel bier op heeft. En dat is niet zo handig met een eerste dans. Wat voor soort dans doen jullie?

2 likes

Ik heb eeeeeindelijk ik hou van je tegen m’n vriend gezegd gisteravond. Heb de laatste tijd aan iedereen om me heen gevraagd, waaronder hier, hoe lang het duurde voordat zij het zeiden en nu heb ik het eindelijk gezegd. Hij zei het ook gelijk terug :heart: Noemde me ook de liefde van z’n leven, dus ja. Ik denk dat ik behoorlijk content ben met mijn relatie op het moment.

44 likes

Mijn vriend is ook een stijve hark! Hij wou wel altijd op dansles met mij maar na de 1e les wou hij al opgeven :’) We doen eerst een hele rustige slowdans en daarna een disco foxtrot. Daarna springen en iedereen de vloer op trekken :yum:

Mn vriend had ons matras in de woonkamer gelegd vannacht omdat ie dat romantisch vond bij de kachel haha en nu is ie puddingbroodjes aan het halen :heart_eyes: heel lief

9 likes

Veels te klef weer maar ik kan er stiekem wel om lachen :innocent::smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik had deze avond een migraine aanval en mijn vriend heeft mijn nek/ hoofd zo los gemaakt dat het nu bijna over is? Hij heeft echt een half uur alle trigger punten behandeld en het deed zoveel pijn, maar nu is het zo’n opluchting. Hij ging er echt helemaal voor. Super lief.

18 likes

Voor de mensen die niet samenwonen met hun vriend(in): hoevaak zien jullie je vriend per week?

Ik denk gemiddeld 3x per week elkaar zien en daarvan 2x met elkaar slapen. (Dit gaat al 4,5 jaar steeds weer anders, maar bovenstaande is op dit moment afgestemd op onze school- en werkroosters). En deze weekt slaapt ie toevallig 5x bij mij omdat hij stageweek heeft en zijn stage vanuit mijn huis veel dichterbij is :blush:

Ieder weekend meestal wel 2 dagen, slapen meestal vrijdagavond tot maandagochtend samen en over het algemeen nog 1 (soms 2) keer per week.

1 like

Wij zien elkaar 1x per week. Wonen niet heel ver bij elkaar vandaan, maar werken allebei wisselende diensten. Ook hebben we het beide druk en heb ik best veel ruimte en tijd voor mezelf nodig. Voor ons werkt het goed zo :blush:

2 likes