Het geluk dat een relatie heet

Ik woon op mezelf dus mijn vriend komt bijna altijd naar mij. Altijd op woensdag avond en blijft dan slapen en van vrijdag t/m maandagochtend zijn we ook samen. Beide werken we niet in het weekend

1 like

We zien elkaar (bijna) elke dag (soms enkel in de ochtend kort) en slapen 6/7 nachten samen. Dit is eigenlijk al vanaf het begin zo, dus al een jaar of 5. Wel eens dat we vaker niet samen slapen maar dat is op twee handen te tellen.

Over een maand gaan we samenwonen en zal elkaar zien dus niet echt veranderen

We werken en wonen trouwens allebei vrij centraal dat het weinig uitmaakt van wie je naar werk/studie moet. Dus dat scheelt ook een hoop

Meestal vanaf vrijdagavond tot zondagavond, soms doordeweeks als ik tijd heb om naar hem te gaan.

1 like

Als we elkaar zien is het of een heel weekend of helemaal niet, dus we zien elkaar 2 tot 3 weekenden per maand

Ik zit erg veel alleen thuis en wilde graag afleiding door iets wat ik thuis kan doen. Had nooit een idee wat ik echt leuk vond voor langere tijd. Vorig jaar heb ik mijn keyboard verkocht dat al zeker 10 jaar stof aan het happen was op zolder.Een maand later had ik al spijt. Nu heeft mijn vriend me een keyboard gekocht als verrassing en een vriendin online lessen zodat ik de deur niet uit hoef en me toch kan vermaken op momenten dat ik me goed vol. Echt super lief. Als ik ooit goed kan spelen kan hij op zijn gitaar en ik op het keyboard, een reden om goed te oefenen.

9 likes

Wij zien elkaar van vrijdagavond tot zondag(avond). Soms moet ik zaterdag en zondag werken en dan zien we elkaar niet de hele dag door.

Woensdagavond en dan vrijdagavond tot zondagavond.

Wij zien elkaar bijna altijd op woensdagavond (en dan samen slapen). We proberen op vrijdagavond of zondag ook nog af te spreken maar meestal lukt dit niet doordat we allebei best druk zijn…

1 like

Eigenlijk altijd wel minimaal 3x per week, waarvan 1x altijd ‘onze’ avond is. We wonen bij elkaar in de buurt dus meestal is het vaker. Als het niet uitkomt met zijn werk (onregelmatige nachtdiensten) dan slaap ik soms ook alsnog bij hem zodat we ‘s ochtends toch nog even gezellig samen iets kunnen eten voordat ik wegga en hij gaat slapen.

1 like

Mijn vriend is zo lief, heb echt geluk met hem. Ik heb net mijn haar verpest en hij zegt dan meteen ga morgen maar naar de kapper, maakt niet uit wat het kost. Hij is altijd heel erg oplossingsgericht terwijl ik dan meer blijf hangen in het ohnee wat nu.

20 likes

Ahh lief! Nou morgen lekker je haar opnieuw laten doen! Hoop dat het mooi word!

Ik heb een beetje een dipje en m’n vriend heeft allemaal geurkaarsen gekocht om me op te vrolijken :slight_smile: Ze ruiken ook allemaal heel lekker dus het helpt zeker :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Hij werkt waar ik woon, dus meestal maandag t/m vrijdag en ook soms het weekend nog. Ja we wonen praktisch samen eigenlijk, in het weekend meestal naar zijn stad. Maar soms zien we elkaar ook een heel weekend niet.

Ik ben vandaag geopereerd (alles is goed gegaan hoor!) en mijn vriend is zooooo lief voor me. Van ten voren was hij erg zenuwachtig en wist hij niet goed wat te doen, nu zorgt hij echt voor me en heeft zelfs mijn nacht medicatie uitgezocht.
Maar het liefste van alles: hij heeft bloemen uitgezocht en gekocht in mijn lievelingskleuren en dat had hij al heel lang niet meer gedaan :heart:

20 likes

Wat lief! En beterschap !

2 likes

Dankjewel! :blush:

Wij zijn nog maar een paar maanden samen, maar zien elkaar vanaf het begin eigenlijk de hele week. Zijn dus meestal 5-6 dagen samen, werken allebei wel overdag dus meer dat we elkaar na werk en in de avond zien en samen slapen. Maar spreken in de avond ook wel af met anderen en dat we elkaar dan gewoon zien als we thuis komen, hij bijv voetbal en ik naar een vriendin en dan is het daarna gezellig samen slapen.

Ander relatie geluk, we gingen vrijdag even met mijn hond wandelen. Kwamen we langs een juwelier en wilde mijn vriend meteen even zijn horloge laten maken. Ik dus buiten wachten met hond. Daarna gingen we in de avond ergens biljarten en wat drinken, loopt hij ineens naar zijn jas en zegt hij ja ik heb een kadootje voor je. Haalt hij een doosje van de juwelier uit zijn jaszak. Had hij dus toen zijn horloge gemaakt werd en ik buiten stond te wachten oorbelletjes voor me gekocht. Allemaal al super mega lief, maar toen zei hij nog ja dat jurkje (had een nieuw jurkje aan die dag) staat je zo mooi en die kleur ook vooral dus dacht deze oorbelletjes passen daar mooi bij (groen jurkje en oorbelletjes met een groene edelsteen erin). En dit was de eerste keer in zijn leven dat hij iets voor een meisje gekocht had zei hij haha, was ook echt een beetje zenuwachtig, dacht echt al wat doe je anders ineens??! Mocht hij me ooit ten huwelijk vragen dan gaat hij denk ik dood van de zenuwen en ga ik het sowieso ook merken :joy:

47 likes

Ik ben ziek en mijn vriend bracht een kaartje :two_hearts:

59 likes

hahaha kleine prul zo cute.

4 likes

Mijn vriend helpt samen met 2 grote kunstenaars mee aan een mural en ik ben zo trots op hem.

10 likes