Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend heeft net boven stofgezuigd en hij bood het nog eens uit zich zelf aan :clap::heart:

6 likes

Hij wil gewoon ‘kut aanraken’


40 likes

Hahahaha nou nou dat heb ik er eigenlijk best voor over :joy:

4 likes

Mijn vriend vroeg laatst of hij me wel genoeg bevestiging gaf en zo niet, hoe hij dat dan kon verbeteren. Dit heeft een man me nog nooit gevraagd en ik vond het zo lief en sindsdien hou ik gewoon nog meer van hem, als dat al kon.

27 likes

Ik heb een vriend. En ook nog iemand waar ik echt gek op ben. Ik vind het heeeel gek om het zo neer te zetten want ik was echt altijd de eeuwige vrijgezel, maar het is dan toch eindelijk echt zo ver. En ik voel me nu ook veel gelukkiger. Rustiger in mijn hoofd.

En dit leek me dé plek om het even te delen;).

39 likes

dit is ook gewoon heeeel lief <3

2 likes

Je voelt het echt wel als je de juiste persoon ontmoet! Lekker van genieten :heart:

2 likes

Ahhh ik ben blij voor je :blush::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Haha ik las dit eerst alsof dit 2 personen waren.

  1. Je vriend
  2. Iemand waar je heel gek op bent
22 likes

Ja dat spannende appen enzo in het begin :sob: dat is zo leuk

Oh haha ik zie nu net dat je het zo op kunt vatten ja🙈.

We hebben nu trouwens net een beetje woorden via whatsapp. Ik dacht nog toen ik dit berichtje plaatste: “ ik hoop niet dat ik het ga jinxen door dit berichtje te plaatsen” En ja hoor


Deels wel, omdat alles in die periode leuk, nieuw en spannend is. Aan de andere kant zou ik er nu echt geen zin in hebben om iemand te leren kennen en helemaal opnieuw te beginnen. Misschien komt dat ook omdat ik gelukkig ben met mijn vriend.

Ja dit heb ik ook haha. Ik denk soms ook echt met zo’n nostalgisch en gelukzalig gevoel terug aan die tijd dat alles nieuw was en we net met elkaar uit gingen, maar aan de andere kant vind ik dit vertrouwde gevoel ook wel heel fijn, en de herinneringen die we samen nu hebben opgebouwd etc.

3 likes

Heb ik juist niet. Denk wel met warme gevoelens terug aan de begin tijd, maar vind waar we nu zijn zoveel fijner.

1 like

Jaaa, vond het zo leuk dat ik in het begin nog iedere keer vol zenuwen op de fiets zat en echt nog mijn best deed met mijn uiterlijk (en benen netjes bijhield haha). Niet dat ik er nu als een slons uitzie hoor maar het is anders dan toen we net begonnen met daten en we er iets serieus van maakten.

Ik vond vooral m’n telefoonrekening van die begin tijd niet zo grappig :see_no_evil:

Verder is het wel jammer dat je dat nooit meer over kunt doen. Lekker de tijd wegkijken, tot je elkaar weer kunt zien. Fantaseren over de toekomst.

En nu zit ik in die toekomst! Ik ben nog altijd blij als ik mijn man weer zie na een werkdag of als een van de twee weg is geweest :smiling_face_with_three_hearts: En hij is zo’n leuke vader ook. Ben zo gek op hem, hoop dat dat altijd zo blijft!

15 likes

Mijn vriend zijn vandaag 2 jaar samen. Toen ik met hem belde zei ik nog; niet denken dat ik iets voor je heb gekocht want daar heb ik niet meer aan gedacht. Hij: Ja, ik ook niet. Gaan straks gewoon lekker ergens eten. Kwam ik thuis, had hij 2 bossen bloemen gehaald want hij vond ze allebei mooi en kon niet kiezen. En nog een doosje bonbons :smiling_face_with_three_hearts:

Daarna zijn we heel romantisch naar de snackbar gegaan. Wij zijn echt perfect voor elkaar.

Doos bonbons is al op trouwens.

42 likes

Ik vind dit zo’n leuk topic altijd. Geeft me echt hoop in de liefde in mijn bittere tijden haha. Dat het toch allemaal nog bestaat en dat je toch na een aantal jaar nog steeds zo gelukkig kunt zijn. Ben zo blij voor jullie allemaal!

16 likes

Doen! Vind het een leuk grapje.

2 likes

Ik ben bezig met een lijstje voor mijn vriend met getal things I like about you. En de lijst wordt steeds langer en langer, ben er al een tijdje mee bezig en dan soms ineens overdag schiet me weer iets te binnen. Ik ga het handgeschreven naar hem sturen (we wonen nog niet samen en ik stuur hem wel vaker kaartjes). Maar ik voel me zo gelukkig als ik die lijst doorlees en het is ook gewoon zo fijn om je op de positieve dingen te focussen in een relatie.

12 likes