Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend vandaag: ‘Zullen we ipv weer met veel moeite cadeaus voor elkaar kopen op onze anniversary gewoon samen een duur cadeau kopen… bijvoorbeeld een switch’

Een man naar mijn hart

22 likes

Ik heb sinds een week een relatie na 2 maanden te daten en ben zó gelukkig. Hij is zo leuk en lief en hij heeft zoveel humor en we houden van dezelfde dingen. Hij was al 16 jaar vrijgezel en wilde nooit meer een relatie en sinds hij mij kent is hij helemaal van gedachte veranderd en dat geeft me zo’n fijn gevoel. We kunnen echt uren kletsen over van alles en nog wat en lachen om de simpelste dingen. Echt een leukerd :heart_eyes:

21 likes

Mijn vriend is vandaag van zijn werk gekomen om open te doen voor de pizzabezorger, omdat ik dat vroeg.
Ik had een enorme kater en een beha en normale kleren dragen was een te grote opgave voor me.
Evenals mijn haar kammen en douchen, ook al hadden we sex gehad.
Pizza :heart_eyes:

10 likes

Wij hebben zo een fijn weekend gehad. Met het hele gezin gisteren een wandeling gemaakt en naar de eendjes gaan kijken, terwijl man op zondag normaal met geen stokken uit de deur is te krijgen.
Zo lief ook dat hij sinds de komst van baby elke avond thee maakt voor ons beiden.
Ik geniet.

En ik voel weer/nog steeds dat verliefde gevoel op momenten als deze terug, terwijl we eig al al die jaren samen zijn.

7 likes

Vriendje zegt net: “Weet je waarom ik zoveel ‘ik hou van je’ zeg? Omdat er een moment gaat komen dat ik het niet meer ga kunnen zeggen en dan ga ik het me beklagen.” :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Jaaaa zo lief! Toen ik ooit een half jaar in het buitenland woonde had ik een pot gemaakt met een briefje voor elke dag (waren er 150) waarom ik van hem hield. Mocht hij er elke dag eentje uit pakken. Het schrijven van die dingen was inderdaad zo heerlijk, en ik wou dat ik het lijstje zelf bewaard had. Nu zijn we uit elkaar en kan ik me bijna niet meer voorstellen dat ik 150(!) redenen kon bedenken maar het ging me best makkelijk af geloof ik. Dus bewaar een kopietje voor jezelf haha.

4 likes

Ahw ik kom met de trein naar de stad waar mn vriend en ik wonen na een weekendje bij mn ouders.
Appt hij me: ‘Niet meteen de bus pakken, ik wacht op op centraal’
Ik: ‘waarom?’
Hij: ‘Kreeg een dreigend mailtje van (naam favoriete restaurant) dat je al veel te lang niet heb meegenomen daarheen dus we gaan lekker lunchen zo’

Vind het zo leuk als ie zulke spontane dingen doet :slight_smile::heart:

55 likes

Haha zo heb ik alle mensen die op z’n verjaardag kwamen een berichtje gestuurd om met elkaar een switch te geven, uiteindelijk had ik zo veel geld dat er ook een paar spellen bij konden. En hij andersom alle mensen die naar mijn verjaardag kwamen voor een gopro. Normaal krijg je anders toch maar een prul ding ofzo. Nu zijn we allebei super happy met t cadeau

4 likes

Ik voelde me een beetje blegh en mijn vriend en ik spreken het gewoon naar elkaar uit als we op dat moment bevestiging nodig hebben van elkaar. Dus ik stuur hem een appje dat ik bevestiging nodig heb, zegt hij: “Ik hou zoveel van je, voor jou zou ik zelfs een keer 5 minuten naar iets kijken van Jeffree Star en die Shane Dawson”. Ik moet ZO lachen hierom.

23 likes

Zo lief! Mijn vriend heeft van de week de laatste video van Shane en Jeffree meegekeken. Uiteindelijk zat hij onder een dekentje te proberen om niet in slaap te vallen hahaha.

4 likes

M’n vriend en ik zijn collega’s en ik kwam vanmiddag terug van m’n pauze, stond dit op m’n bureau.

:smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

@Falkor @anon95960165 gehaktballetje inderdaad! :joy:

3 likes

Laatst moest ik wat vroeger uit bed om te werken als mijn vriend, toen ik terugkwam uit de douche lag hij als een lieve burrito met mijn kussen vast tussen zijn armen. Ik zei ‘wat lig je er lief bij zo met m’n kussen’ en hij zei ‘dat doe ik altijd, dan is het net alsof ik jou vast heb’. <3

26 likes

10 maanden later - update

Mijn vriend kwam er redelijk snel achter wat een geregistreerd partnerschap inhield en wilde het toen niet meer en ondertussen had ik uiteraard in mijn hoofd alles al gepland. En dat ging dus allemaal nooit gebeuren zei die (en voor mij was het ook weer niet dealbrekend belangrijk, meer een nice to have).
Maar zondag vroeg ik hem nog eens naar een geregistreerd partnerschap en zei die dat die dat in 2020 wel wilde. Dus gisteren in bad begon ik over of er dan ook een feestje bij mocht en nu heb ik dus m’n droomfeest alsnog!
(tekenen op stadskantoor en daarna naar een afgehuurde zaal voor een etentje met 20 gasten en dan samen met m’n vriend in dat hotel slapen)

34 likes

Wat leuk, veel plezier!

3 likes

Vriend is een villa aan het bouwen bij the sims en stuurt mij hele tijd fotos met teksten als ‘kijk ons toekomstige huis’ en ‘ik ga sparen om samen met jou zo’n huis te kunnen kopen’ zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Nawh dat is echt super lief!

2 likes

Ik vind het verhaal van mij en m’n vriend ook nog best apart, maar wel leuk dat het gelopen is zoals ik gehoopt had. Ik had een nieuwe baan en woonde samen met m’n ex, waar ik al niet heel erg gelukkig mee was. M’n eerste werkdag ontmoette ik dus m’n huidige vriend en het was voor mij echt liefde op het eerste gezicht. We hadden verder niet superveel contact ofzo, meer hoi en doei. Ondertussen fantaseerde ik over hem, hoe het zou zijn om een relatie met hem te hebben en ging ik elke dag met tegenzin naar m’n ex. Op een gegeven moment was ik zó verliefd op m’n collega geworden dat ik het uit heb gemaakt, zonder te weten wat m’n collega überhaupt van mij vond. Snel daarna kreeg ik wat meer contact met m’n collega en ben ik thuis iets bij hem gaan drinken en vervolgens ben ik dat elke week gaan doen. Hij zei me een leuke meid te vinden, maar geen behoefte te hebben aan een relatie. En nu is het allemaal zo gelopen dat we wel een relatie hebben, iedereen weet van onze relatie, hij m’n ouders heeft ontmoet en ik zijn ouders ga ontmoeten. Het voelt voor mij echt als een sprookje, omdat ik nooit had durven dromen dat het zo zou lopen allemaal. En m’n ouders zijn dol op hem en andersom ook en dat vind ik zó fijn.

24 likes

Ik was een beetje sad deze week en om me op te vrolijken bedacht m’n vriend een ‘meidenmiddag’. Met hem dus. We hebben een maskertje gedaan, voetenbadje genomen en hij heeft zelfs m’n nagels gelakt :joy: wat een man :heart:

69 likes

Man: Doe jij de was, dan doe ik de keuken.
Ik: Ja ik heb geen zin in de keuken.
Man: En ik niet in de was.

HELEMAAL MOOI :star_struck:

9 likes