Het geluk dat een relatie heet


dit maakt me zo verliefd, al slaat het maar 10% letterlijk op mij en mn vriend maar toch, die toon omvat alles :heart_eyes:
en ik moet het hier delen want mn vriend haat alleen maar op nederlands talige rap (leed).
6 likes

Gisteravond was ik een beetje boos op mijn vriend dat ik er altijd ‘s nachts en ‘s ochtends uit moet voor onze dochter en ontbijt maak. Hij deed een beetje lacherig er over.

Nu waren we vanochtend samen om 0630 wakker hebben we lekker geknuffeld enzo en daarna werd onze dochter wakker hebben we samen nog even gelegen en heeft hij ontbijt gemaakt :heart:

5 likes

Toen ik thuis kwam vandaag was mijn vriend bezig om een van mijn favo gerechten te maken. Was de afgelopen dagen een beetje down en voelde me ook echt meteen gelukkig toen ik de keuken binnen kwam lopen.

Dat hij de het recept van de goddelijke pesto van zijn bloedmooie Italiaanse ex heeft geleerd vergeet ik dan altijd maar.

19 likes

Haha ik maak de laatste weken lange dagen op mn werk dus zodra Netflix aan gaat zegt mijn vriend al “welterusten schat!” :sweat_smile:

5 likes

Laatst had m’n man zin in ijs, dus ik ben de beroerdste niet en ging 's avonds even naar de winkel om b&j te halen. Bij de kassa bleek dat het 2 voor de prijs van 1 was en ik reageerde daar zo verheugd op, dat de cassiere waarschijnlijk ook dacht: ‘treurig’ :see_no_evil:

Dus ik kom thuis en zeg wat de prijs bleek te zijn en hij reageerde nĂ©t zo overdreven enthousiast als ik :sunglasses: that’s my man :smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

Als vriend thuiskomt met een mcflurry :raised_hands:

10 likes

Ik was gisteravond chips aan het eten en mijn vriend gaf me een kus terwijl ik chips in mijn mond had en toen stopte hij en zei hij: ‘hmm lekker chips.’
En ik zei: ‘niet doen ik ben aan het eten!’

Maar toen kuste hij me weer en duwde ik lekker mijn tong met gekauwde chips in zijn mond.

Ik heb erg gelachen om zijn reactie😬
Echt een vies meisje

13 likes

Ok. Officieel nog geen relatie, maar wel leuk aan het daten.

Gisteren was ie bij mij, ik moest naar een verjaardag en kwam later terug. Toen had hij net de eerste twee afleveringen van Prison Break gekeken.

Ik balen, want had die serie wel met hem willen zien, en durf niet in m’n eentje te kijken.

Toen heeft 'ie nĂłg een keer de eerste twee afleveringen met me mee gekeken, terwijl hij die net gezien had.

Echt heel lief.

11 likes

Ik ben vandaag jarig en m’n vriend belde me om 00:00 uur en ging voor me zingen en het was zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

@anon12348926 dankjewel!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd!!!

1 like

Bedankt allemaal!

1 like

Als ik een beetje op hem mopper noem ik hem vaak bij zijn voor Ă©n achternaam. Nu zegt hij de laatste keer altijd terug: wat is er Mazikeen Achternaam vriend, en dan smelt ik helemaal omdat hij dan zegt dat ie met me wilt trouwen :heart:

12 likes

Het is natuurlijk bijna kerst en ik heb daar een hekel aan. Maar hij vind het heel leuk. En nu heeft hij een soort van schema gemaakt waardoor we bij allebei onze familie langs kunnen Ă©n ook nog een dag met zijn tweeĂ«n zijn. En die dag mogen we alleen maar films kijken en lekkere dingen eten en hoeven we alleen maar met elkaar te praten (mijn hekel aan kerst zit hem vooral in die ‘verplichte’ gesprekken met tantes en ooms).

13 likes

Mijn vriend is allergisch voor katten, ik heb een kat. Hij is er zo schattig tegen, kan het ook niet laten om zijn neus in z’n vacht te steken ook al heeft hij een allergie. Hij praat met hem in zo’n hoog stemmetje en laatst zei hij omdat mijn ouders langskwamen: ‘bla bla bla en oma en opa komen zo’. En gisteren zei hij: ik denk dat ik nooit meer zonder kat kan <3

25 likes

Ik hoop dat ik hier de vraag kan stellen, maar ik heb een beetje een gekke vraag. Maar mijn vriend en ik hadden vroegah in onze relatie altijd heel veel lol met stoeien en plagen. Ik mis nu het speelse gedrag tussen ons. Hebben jullie een leuk idee om dat weer een beetje terug te krijgen? Is er een activiteit ofzo dat we kunnen doen?

Trampoline park misschien?