Het geluk dat een relatie heet

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Ik moest hier hardop van lachen. Mijn man vraagt waarom ik lach, maar ik wil dit eerst proberen voordat ik het vertel :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Mijn vriend en ik hebben voor komende week een huisje gehuurd op de veluwe. Lekker idyllisch met een rieten dak, open haard, kaarsjes en wellicht een bad (is even afwachten). En we zijn nu al plannen aan het maken over welke films we gaan kijken en welke wandelingen we willen gaan doen in de omgeving. Waar we gaan eten etc.
Zegt hij net:“je moet wel je fleece dekentje meenemen, dan kunnen we daaronder kruipen en knus bij de haard een film kijken”.

22 likes

Whaaa nog iemand met sound effects :partying_face:

Het ergste hier is Ding dong voor aanbellen op een tepel :see_no_evil:

3 likes

Misschien iets lekkers voor hem kopen en een lief kaartje/briefje erbij? En dat stiekem klaarleggen voordat ie naar werk of school gaat.

2 likes

Mijn vriend Kan niet koken en “kookt wel eens onderweg”. Wat inhoud dat hij mij verrast met afhaal met mega lekkere afhaal (indiaas, vietnamees etc). Wellicht kan je uitzoeken of er een keuken is die hij mega lekker vindt?

13 likes

Geweldige term!

3 likes

Heeft ie denk ik niet zelf bedacht, maar het concept is fantastisch

3 likes

Wat zijn kleine romantische dingetjes die jullie doen voor de ander?

Een kaartje schrijven, zijn lievelingseten maken en wat lekkers meenemen van de supermarkt.

2 likes

In de ochtend maak ik altijd zijn koffie klaar, haal zijn favoriete drankje in huis, masseer hem best vaak (en hij mij ook)

3 likes

Haha net gepost in het leed topic, maar hier dan iets positiefs over hem.

Als hij eerder thuis is van het werk als ik steekt hij vaak kaarsjes aan zodat ik in een gezellig huis thuis kom. Ook zet hij de waterkoker aan als ik nog in bed lig, of als hij weet dat ik zo thuis kom, zodat ik meteen een kop thee kan pakken :heart:

Edit: oh het ging erover wat ik doe voor hem. Op zaterdag is hij altijd bezig in de tuin en dan zorg ik ervoor dat ze een lekkere lunch hebben. Ik geef hem de hele dag door heel veel kusjes, zorg ervoor dat zijn chips en melk in huis zijn, hetzelfde geld voor zijn ovenfrikandellen. Verder doe ik eigenlijk niks speciaals.

9 likes

Ik smelt dan ook echt helemaal hoor, maakt echt dat ik nog meer van hem houd, zo lief om te zien!

1 like

same hahaha, vandaar ook mijn vraag. Ik zoek even wat inspiratie omdat ik dus totaal geen romantisch type ben, maar soms wel lieve dingen wilt doen

1 like

Ik had van m’n zus een nieuwe woodwick kaars gekregen voor het oppassen, nu vond mijn vriend hem zo lekker dat hij hem de hele dag aan had staan. Was oprecht een beetje sad omdat hij echt al voor de helft op was nu. Kom ik gisteren thuis van werk staat er een nieuwe kaars voor me klaar in een geur waarvan hij echt vond dat het iets voor mij was :sob::heart: Ik vond 'm nog lekker ruiken ook

19 likes

Misschien iets heel stoms: maar mijn vriend had vandaag zelf bedacht dat hij boerenkool wilde maken. Heeft een recept opgezocht(ja echt voor boerenkool) en was kritisch op het eindresultaat. “Volgende keer maak ik het beter”. Vond het erg lief.

Hij kookt eigenlijk nooit, omdat hij er erg onzeker in is.
Achteraf heeft hij zelfs opgeruimd en de vaatwasser ingeruimd :heart:

18 likes

Ah ik vind dit niet stom hoor! Super lief toch. Mijn vriend zegt bij ieder recept dat het te moeilijk is, dus als hij af en toe eens kookt uit zichzelf vind ik het ook geweldig haha.

1 like

Thank youuu! Ik moet wel toegeven dat ik het wel echt jammer vind dat ik niet zo romantisch ben ingesteld. Dit soort dingen zijn bijvoorbeeld heel moeilijk voor mij om te bedenken of ik denk er simpelweg niet aan, terwijl het eigenlijk super simpel en leuk is om zo een gebaar te doen

MMijn vriend en ik hebben onlangs the next closet ontdekt. Wij zijn beide groot mode liefhebber. Hij draagt het liefst Italiaanse designers. Ik vind Burberry daarin tegen een fantastisch merk. We maken er al tijden grapjes over dat ik geen Burberry jas heb en hij wel. Nu kwam ik gisteren thuis van werk en toen had hij een cadeautje voor mij. Het was echt mijn droomjas, van Burberry. Ik heb er echt de halve nacht wakker van gelegen. Het is echt bijzonder hahaha. Dit voelt alsof ik ten huwelijk ben gevraagd. Dit was echt al mijn droomjas sinds mijn 14e ofzo. Echt volkomen belachelijk, maar ik ben hem zo waanzinig dankbaar. Dit is mijn droomjas en mijn droomcadeau.

52 likes

Dit klinkt helemaal niet raar hoor, gezien de situatie daar.
Maar wonen zijn ouders daar? Dan vind ik het wel anders en zou ik het aannemen. Als zij ook gewoon op vakantie zijn en jullie ze tijdens hun vakantie zouden op gaan zoeken zou ik er toch nog eens goed over nadenken of je het wel écht wilt.

1 like