Het geluk dat een relatie heet

Buiten dat ik heel blij ben met mijn vriend heb ik zo’n leuke zwager/schoonbroer gekregen. Mijn schoonvader organiseert voor kerst een dinershow en iedereen moet een liedje karaoke zingen. Dus nu ga ik met mijn zwager, hij verkleed als anna/elsa (gewoon een jurk aan) en ik als sneeuwpop, Do you want to build a snowman zingen. Kan er nu al om lachen.

37 likes

Aaahw wat leuk!!

2 likes

Heel vet!

1 like

Haha omg dit is mijn droom voor later als ik zelf een gezin heb. Hoe leuk!

2 likes

Haha wtf mijn vriend noemt mij ook garnaal. Als ik mijn roze pyjama aandoe zegt hij altijd “awww je hebt je garnalenpak weer aan”. Hoe kan dit hahaha

9 likes

Dingen voor het kerstontbijt/de kerstbrunch halen die we met zijn tweeën gaan houden op Eerste Kerstdag, terwijl we All You Need is Love gaan terugkijken <3

3 likes

Hahaha awww dit is heel slijmerig hoor maar ik vond het echt zo lief haha. Net zat ik op mijn laptop en mijn vriend zat aan de andere kant van de kamer. Ik was niks bijzonders aan het doen ofzo, en hij ook niet. En hij keek me zo aan. Dus ik zeg wat is er? Zegt hij:’ Ik weet het niet, maar ik voel een soort overweldigende hoeveelheid liefde voor je nu… ik weet niet wat ik er mee aan moet’. Terwijl hij soort van verward keek. En toen moest ik lachen en zag ik dat hij soort van tranen in zijn ogen had. Dus toen rende ik gelijk naar hem toe om hem een knuffel te geven. Hij zei ook dat hij er geen reet van snapte en dat het uit het niks kwam haha :joy: Ik vond het echt zo lief van hem

Ik heb het toch maar even naar het nederlands vertaald, vond dat engels ineens zo gek staan in het verhaal maar hij zei het eigenlijk in het engels :joy: haha

37 likes

Mijn vriend zei vandaag ‘de vegetarische koffie is op he?’. Best geestig. Had ik gezegd kunnen hebben. (het gaat om decaf).

9 likes

Niet echt het goede topic maar what the hell geven jullie je vriend voor z’n verjaardag? Ik heb echt 0 inspiratie

Lekkere biertjes, goede whisky of rum, van die mooie Libby glazen, whisky stenen, Xbox spel, wake up light, gezichtsverzorging, spel, parfum, sjaal, trui, overhemd, horloge etc.

Een greep van cadeautjes uit het verleden.

4 likes

Alles wat @Bunnyslippers opnoemt staat hier ook hoog op het lijstje. Ik heb trouwens ook al wel avondjes weg gegeven. Naar een cabaretier, concert, een nachtje weg of iets dergelijks.

1 like

Haha garnaaltje, zo cute! Mijn eerste vriendje noemde mij altijd guppy :thinking: Mijn huidige vriend spreekt geen Nederlands op een paar woorden na. Laatst zei hij opeens uit het niets: “hapjes!” Ik: “hapjes?” Hij: “It means you’re a snack, right?”. :joy:

52 likes

Te schattig!
Mijn man spreekt ook geen Nederlands en kan alleen maar “Doei” zeggen omdat hij dat zo’n schattig woord vindt. Hij noemt mij nu dus ook vaak Doei :joy:

24 likes

Zaterdagavond had ik een kerstdiner georganiseerd voor wat vrienden en het is veel te laat en gezellig geworden aangezien ik gister op een markt stond met m’n macrameetjes. Ik moest dus vroeg opstaan en dat was allemaal al moeilijk. Ik heb gisterochtend alles laten staan en voelde me daar wel kut over en had al tegen m’n vriend gezegd dat we het samen zouden doen 's avonds. Toen ik thuiskwam was het hele huis schoon en opgeruimd en de afwas van 10 man, 5 gangen en eindeloos veel drankjes was helemaal gedaan. Hij had zelfs al het glas al weggebracht en het tafelkleed gewassen. Dat was echt even heerlijk thuiskomen, love m’n huismannetje.

Ik heb ook al 3 kerstcadeaus gekregen terwijl ik nog niks voor hem heb gekocht, voel me echt schuldig nu dus ik ga zo even een of ander PS spel kopen.

20 likes

Wij gaan altijd luxe uiteten met onze verjaardagen. Gezellig, blijvende herinnering en we vinden cadeautjes onzin. :blush:

2 likes

Heel verschillend! Ik doe meestal iets out of the box; hij is een gamer, dus krijgt altijd van vrienden en familie games enzo, dus dat vind ik saai om te geven. Vorige verjaardag gaf ik hem anime cells van dragonball, zijn favo anime (en leuk, want ik zit in de kunst dus een goede combinatie). Verder regel ik meestal iets van zo’n bon om samen wat te doen; bioscoop, uit eten, dat soort zaken. En ik gaf een doos met “open when” enveloppen/pakketjes, aangezien het een ldr is. Met voor zijn verjaardag een flesje luxe gin enzo.

Over cadeau’s gesproken: ik kreeg vannacht foto’s opgestuurd voor een verrassing als ik weer naar hem ga zaterdag! De schat heeft een computer voor me gebouwd en een bureau geregeld. Kunnen we samen naast elkaar gamen. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Mijn vriend vierde thuis nooit echt kerst. Het is zo leuk om te zien hoe hij geniet van alles bij ons thuis :slight_smile:
Alle kadootjes onder de boom, lekker eten en lui films kijken. Hij kijkt er echt al naar uit.
En ik heb me weer uitgesloofd op kadootjes voor iedereen :slight_smile:

9 likes

Mijn vriend is niet zo romantisch. En voor iedereen betekend romantiek iets anders maar hij heeft echt zijn best gedaan❤ Kan niet wachten om te gaan samenwonen.

170 likes

Wat je begrip van romantiek ook is, ik denk dat iedereen het ermee eens zou zijn dat dit ultiem lief en romantisch is!

8 likes

Oh hemel. Wat ontzettend lief! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes