Het geluk dat een relatie heet

Ik voelde mij al een paar dagen down en had onwijs last van menstruatiekrampen. Kwam mijn vriend gister binnen met aleve feminax en cider <3 Precies wat ik nodig had op dat moment.

6 likes

Net was ik met mijn vriend allemaal eurovision filmpjes aan het kijken, maar hij moet morgen vroeg opstaan dus hij ging naar bed. Dus ik zat hem al een beetje beneden te houden om sshit met mij te kijken, maar hij wou weg. Kwam spirit in the sky op. Dus hij gaat weg, en terwijl hij de keuken uit loopt zing ik:’ Can’t you staaaaay?’. Hij :’ No Im going to sleep’. Ik:’ Stay with me into the night… staaaay I need you close’ Hij loopt vervolgens de trap op:’ No I can’t. Fuck off man, im going to sleep’ . En ik echt bijna pissend in mijn broek van het lachen doorgaan:’ You can go back when the sun rise again, just stay tonight just staaaaay’.

:joy: Ik vond dit echt even zon grappig moment hahaha. Wou echt dat ik het had gefilmd ofzo haha

14 likes

Er is nu zo’n reclame van een bouwmarkt waarin ouders staan te klussen op zolder en elkaar dan een kus willen geven. Dan staat die dochter daar opeens bij ‘ahhh bahhh’.
Vriend zag die reclame en zei; ik hoop dat onze dochter dat later ook ahh bahhh vind totdat ze 18 is. We zijn nog lang niet klaar voor kinderen maar vond het zoooo schattig

5 likes

Hahah volgens mij zijn jullie zo leuk samen!

1 like

Hahaha dank je! :blush:

1 like

Mijn vriend en ik hadden net een kleine ruzie, ik vatte iets verkeerds op en omdat we allebei moe zijn werd het opeens een best felle discussie.
Normaal gesproken ben ik echt iemand die een halve/hele dag boos kan blijven, maar was zo blij dat mijn vriend vandaag precies deed wat ik nodig had. Hij liet me eerst afkoelen, kwam daarna bij me en hield me gewoon vast zonder iets te zeggen.
En toen heeft alles echt nog niet eens een uur geduurd. Ook echt een fijn en goed gesprek gehad nog erna over onze gevoelens. Ben zo blij dat hij me begrijpt en weet hoe hij met mijn vrij heftige emoties soms, om weet te gaan.

18 likes

Woensdag had ik echt een rotdag. Toen belde m’n vriend me toen ik uit werk kwam, maar ik had nog maar 3% batterij en een podcast aanstaan zodat ik iig geluid hoorde en daarop kon focussen. Dus ik deed super kortaf (hij belde over boodschappen). Toen kwam ik thuis en toen had die boodschappen gedaan en is die soep gaan maken zodat ik niet hoefde te koken. Echt helemaal uit zichzelf (hij kookt nooit) en puur omdat die wilde dat ik me kon ontspannen.
Uiteindelijk heb ik hummus gemaakt maar daardoor stonden we samen in de keuken en dat was echt heel fijn, veel gepraat :slight_smile:

10 likes

Wat fijn! Dat klinkt echt perfect. Wij hadden laatst ruzie over het ophangen van een kastje (thanks Ikea).
Komt ook omdat we beiden nog niets hadden gegeten en het duurde veel langer dan verwacht. Daarna ben ik een stuk gaan wandelen met een vriendin om af te koelen. Hij zei: we gaan nog wel even knuffelen voordat je weggaat. Dat was echt heel helpend, was ook meteen weer goed daarna.

5 likes

Mijn vriend moest bloem halen omdat hij vanavond pannenkoeken gaat bakken (:heart_eyes:) en kwam terug met een hele grote bos rozen :heart::heart::heart:

En de bloem is hij ook niet vergeten! :stuck_out_tongue_winking_eye:

30 likes

We hebben zo’n leuk weekend gehad! Vrijdagavond film gekeken en urenlang zitten kletsen, zaterdag pizza besteld en spelletjes gedaan en nog meer films gekeken. En gisteren z’n broertjes en vrienden ontmoet en met hun naar Feyenoord geweest en dat was ook superleuk en gezellig en hij was de hele tijd heel lief voor me, terwijl hij normaal in het openbaar niet heel erg zo is. Denk gewoon trots ofzo, omdat z’n vrienden hadden gezegd dat hij niks gelogen over hoe leuk ik ben. En daarna nog sushi gegeten. En ben zoooo verliefd. Beetje jammer dat ik na zo’n weekend nog meer bang ben om hem kwijt te raken en ik mis hem nu heel erg, terwijl we in één bedrijf werken, maar dat is toch anders.

9 likes

Hebben jullie soms ook dat je je schoonouders iets ziet doen en dan denkt ‘ah daar heeft hij/zij het dus van!’ We waren op bezoek bij mijn schoonvader, hij heeft bijna een maand geleden zijn 50e verjaardag gevierd en alle cadeaus stonden nog op precies dezelfde plek, onuitgepakt.

Mijn vriendin is dus precies zo, ze zet een cadeau ergens neer en doet er niks meer mee. Toen we haar oude spullen door gingen kijken zaten er allemaal ongebruikte cadeaubonnen en douchepakketjes tussen. (niet met álle cadeaus hoor maar vaak wel)

9 likes

M’n vriend appte net dat ik de leukste vrouw ben die hij de afgelopen +10 jaar heeft leren kennen en zin heeft om er samen een mooie tijd van te maken. Hij is totaal niet van zulke dingen zeggen, dus mijn avond kan niet meer stuk. :blush:

11 likes

Gisteravond was ik ontzettend moe na een afspraak en toen miste ik net de trein. Ik moest een half uur wachten, maar toen is m’n man me komen ophalen op een ander tussengelegen station :heart:

13 likes

Mijn vriend is zo lief en zorgzaam terwijl ik zelf helemaal niet zo ben. Voel me er soms wel eens schuldig over.
Ik ben al bijna een week ziek, echt een flinke griep dus hij was al extra lief voor me. De nacht van woensdag op donderdag heb ik amper geslapen omdat ik me zo ellendig voelde en mijn hoofd zo vol zat maar gisteren heb ik weer gewerkt dus was ik weer extra moe waardoor ik afgelopen nacht wel goed sliep. Toen schrok ik ineens wakker rond 4 uur 's nachts omdat ik wat aan mijn neus voelde. Hing mijn vriend echt zo super bezorgd over me heen met een flesje neusspray half in mijn neus geduwd. Zegt hij: ‘Je ligt zo eng te ademen de hele tijd maar ik wilde je niet wakker maken dus ik probeerde stiekem neusspray in je neus te spuiten.’ :joy::heart: Oke nu ik het schrijf klinkt het echt mega niet-romantisch maar ik vond het zo schattig. Beetje jammer alleen dat ik daarna niet meer geslapen heb.:+1:

70 likes

Aaah dit is zo schattig!!

2 likes

Hahaha dat is echt ontzettend schattig en lief!

1 like

Hahaha ik zou me zo doodschrikken. Zie helemaal voor me hoe je vriend dit subtiel probeerde. Heel lief!

2 likes

Mijn vriend kwam me net een kop verse gember thee brengen terwijl ik nog in bed lig na een veel te leuke avond :heart:

5 likes

Zin in chips maar geen zin om nog naar buiten te gaan, dus nu is mijn vriend op pad om er te gaan halen!

3 likes

Mn ex en ik waren uit elkaar maar bleven toch met elkaar omgaan want voelde goed. Relatie was uit omdat ik me niet prettig voelde bij ‘het label een relatie’ of zo. Nu daten we en voel me echt weer opnieuw verliefd. Zo fijn ook dat hij de ruimte geeft dat we er geen label op hoeven te plakken en nu gewoon goed gaat. Vind het hebben van een relatie een beetje eng of zo, maar alles voelt nu zo fijn in balans en goed en voel me zo chill. Nou wilde ik ff kwijt haha.

5 likes