Het geluk dat een relatie heet

Ik kreeg rode tulpen omdat ik ongesteld ben. :joy: Terwijl ik hem een uur daarvoor nog verweet dat hij niet van me hield en nooit luisterde omdat ik een wit rond brood had gevraagd en hij een bruin ovaal brood had gekocht.

28 likes

Ik ben nog steeds zo gek op m’n vriend. Hij is na 4,5 jaar nog steeds echt de leukste man op aarde. We hebben het zo fijn en gezellig samen, ben echt gelukkig met hem.

15 likes

Ik ben zo blij dat ik het meest geniet van samen op de bank een serie kijken of samen ontbijten. Gewoon die kleine dingen.

5 likes

Mijn vriend heeft een VR-bril gekocht en hij is er zo gelukkig mee. Nu staat hij in de woonkamer de dansen en het is zo schattig haha

18 likes

M’n vriend had Subway gehaald en ik heb een dieet vanwege pds en kan niet alle sauzen eten dus doe altijd gewoon thuis mayonaise en mosterd erop. Nu bedacht ik toen we naar huis reden pas dat de mayo op is en is mn vriend voor mij mayo halen :heart:

8 likes

Ik ben inmiddels 10 dagen aaneengesloten samen met mijn vriend waarvan 7 nachten in zijn studiootje. En ik vind het boven verwachting fijn. Ik denk dat ik echt weer moet wennen als ik straks weer thuis ben. Stiekem hoop ik dat hij ook enthousiaster is over in de toekomst samenwonen.

9 likes

Ik had laatst heel hard mijn best gedaan op mooie winged eyeliner.

Vriend: hee je bent uitgeschoten

36 likes

Wat ik ook echt heel leuk vind: cadeautjes kopen voor mijn vriend. Hij is over drie weken jarig en ik wist echt niet wat ik hem moest geven, totdat ik ineens dacht aan hoe obsessief hij een half jaar geleden zocht naar een Engelstalige PokĂ©mon monopolyspel (de collector’s edition uit de jaren negentig). Drie keer raden wat hij binnenkort ontvangt? :smirk:

22 likes

Vriend komt uit zijn werk en neemt dit mee, oké hij mag nu echt blijven :joy: (niet dat ik daaraan twijfelde hoor)

16 likes

Ik heb griep en m’n vriend had gisteravond speciaal voor mij m’n lievelingsthee gekocht en chocola. Vanmorgen had hij croissantjes gehaald en verse jus en mag van hem alleen maar op de bank liggen en niks doen :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ik woon vandaag 2 jaar samen!!! Nu hebben we gewoon een grote koelkast met vriezer, een robot stofzuiger, 2 planten, een niet-slaapbank die ik van mn ouders heb overgenomen en vind ik het nog steeds heerlijk, ongelooflijk. Mijn vriend is de enige persoon ooit van wie ik niet na 2 dagen moe wordt. De afvalstofheffingen en waterbelasting is wat minder maar we doen het gewoon al 2 jaar!!

(zal wel nooit wennen aan zn stinkvoeten geloof ik)

32 likes

Ik weet nog wel dat ik bij mijn ex zei ‘joh, we zijn al zo’n tijd samen, dan ben je niet echt meer verliefd hoor’. En nu bij mijn huidige vriend ben ik elke keer weer verbaasd dat ik nog steeds vlinders in mijn buik krijg? Het is zo’n leukerd, dus het is wel logisch natuurlijk haha, maar ik was er echt van overtuigd dat het wel zou ‘vervagen’. Het spannende is er wel af ofcourse, maar ook weer niet? Goed ach, ben in ieder geval dus super verliefd.

15 likes

Even heel random dit; maar wie is ook alweer de dame in je avatar? Ze komt me vaag bekend voor, maar kom niet op de naam.

Donna van Suits!

2 likes

Dank!

Potverdorie, het feit dat ik toch weer voor de liefde durf te gaan en geloof dat het de moeite waard is, komt echt voor 75% door dit topic. (De andere 25% door relaties die ik om me heen zie.)

:heart::heart::heart:

21 likes

Mijn vriend schreef altijd al hele lieve dingen op de kaartjes die we elkaar geven (voor verjaardagen en kerst/valentijn enzo) maar de laatste paar jaar schrijft hij gedichtjes voor mij erop en ik vind het gewoon ZO CUTE. Ik kijk stiekem al uit naar Valentijnsdag haha, echt te leuk.

16 likes

Hij verrast me met tickets voor Anastasia de musical!

6 likes

Ah heerlijk!

Wij zijn met zijn tweeën op wintersport en ik ben dus een slak waarop hij de hele dag moet wachten haha. Maar hij klaagt niet en moedigt me steeds aan en geeft me complimentjes. Superlief! En elke avond chillen we samen in ons huisje waar we zelf koken en netflixen. Echt zo fijn! <3

16 likes

Mijn vriend heeft nu niet alleen songfestival kaartjes geregeld voor de live semi finale, maar hij heeft mij vandaag ook geholpen met een godvergeten kut taak op werk op z’n vrije dag omdat ik het anders alleen moest doen. Verder heeft ie opgeruimd, en heeft hij ook nog een nieuw recept geprobeerd omdat het zijn beurt was om te koken vandaag. Ik verdien hem niet man :joy:

20 likes