Het geluk dat een relatie heet

Ik was vanochtend gewoon aan het kletsen en toen opeens greep m’n vriend naar m’n mond en ik schrok een beetje en ik zo: ‘wat, wat heb ik? :open_mouth:’.

Zegt ie: ‘oooooooh je mondje is zooo schattig als je praat ik ben gewoon ZO verliefd ik kan het niet aaaan’

Hahaha :heart_eyes:

27 likes

Fijn dat het op deze manier goed gaat! Zijn jullie wel exclusief of dat ook niet echt? (Dit is niet bedoeld als waardeoordeel, sorry als dat wel zo overkomt en je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven als het te prive is)

Ik heb niks specifieks, ik ben gewoon op alle vlakken zo blij en gelukkig met mijn vriend en hij is zo lief voor me en ik vind hem zoooo superknap. Ik ga alvast emmertjes uitdelen, sorry!

4 likes

Nog geen officiele realtie, wel al 2 maanden aan het daten. Vannacht enorme nachtmerrie gehad, het was oorlog en ik moest vluchten. Werd in paniek wakker en hij was zo lief. Ik heb em echt even uit zijn slaap gehaald en zei ook: “Sorry dat ik je wakker heb gemaakt.”

En toen zei hij het meest perfecte:

“Geeft niks, neem je tijd.”

Dat is echt precies wat ik nodig heb op zo’n moment. Ah, hij was echt lief. (Terecht ook wel, want ik was echt een hoopje ellende maar toch.)

9 likes

Sliep vannacht met mijn vriend bij zijn tante. Ik was rond 11 naar bed gegaan en hij bleef nog beneden kletsen met zijn tante. Werd rond 1 wakker met verschrikkelijke hoofdpijn en ging naar beneden om pijnstillers te nemen. Vriend is toen mee naar bed gegaan en heeft me echt verzorgd :smiling_face_with_three_hearts: enige minpunt was dat hij wat bier had gedronken en die lucht kon ik niet aan dus zijn we van plek gewisseld zodat ik met mijn rug naar hem toe lag haha

3 likes

Die eigenschap van jou heb ik ook! Hoevaak ik wel niet heb gehoord dat ik het toch ook gewoon een keer met hem eens kan zijn.

3 likes

Mijn vriend en ik gingen een nachtje weg en het was zo fijn. We hebben eigenlijk niks bijzonders gedaan behalve veel gekletst, wijn gedronken, 2 keer in bad geweest en goede seks gehad.

18 likes

Mijn vriend is uit zijn werk een halfuur omgereden om een dekentje te kopen voor mij die in alle filialen in de buurt uitverkocht was, maar ik wel graag wilde hebben :heart:

14 likes

Mijn vriend staat altijd om 5 uur op om te gaan werken. Vanmorgen had ie alvast mijn autoruiten gekrabd zodat ik dat niet meer hoefde te doen. Van zulke dingen kan ik zo gelukkig worden!

15 likes

Ik ben ziek en hij is zo lief voor me. Kwam thuis met bloemen en heeft fruit voor me gehaald en me gevoerd, ook de hele tijd bij me gebleven ookal was ik lamlendig.

En m’n ziek zijn is dus menstruatieklachten voor het eerst na 5 jaar weer door een spiraal. En m’n vriend heeft dat dus met z’n collega besproken en m’n eerste gedachte was nou das privé maar ik vind het eigk wel heel fijn dat het zo genormaliseerd wordt.
(toen m’n vriend voor de grap zondag zei dat ik niet ziek maar ongesteld was ben ik ook echt heul boos geworden)

8 likes

Mijn vriend had een chocolade letter in mijn schoen gedaan. Hij had 'm ook met ah tasje en al in mijn schoen gedaan want hij had geen inpakpapier :woman_shrugging:

17 likes

Mijn vriend heeft net de kerstboom naar beneden gehaald, ondanks dat hij de hele tijd geroepen heeft dat het pas na Sinterklaas mag :heart:

11 likes

Mijn vriend sliep bij mij en maakte mij wakker met koffie (met een chemex) en een boterham met hagelslag. Hij drinkt zelf geen koffie en had echt zijn best gedaan. Niet de beste koffie die ik ooit gehad heb, maar hij had zijn best gedaan :joy:.

13 likes

Beneden komen en een gedekte tafel met een gekookt eitje aantreffen :heart_eyes: (hij is zelf al weg- dat is minder​:joy:)

8 likes

M’n vriend heeft €1 overgemaakt naar me met de mededeling “omdat ik van je hou”, haha oké Thanks :smirk:

33 likes

Mijn vriend zingt soms zulke random dingen als hij in huis rondloopt haha
Hij zong net: help een banaan de lamp is aan

19 likes

Laatste week voor m’n verlof en ben er wel aan toe. Vind ik net een briefje in m’n tas van m’n vriend dat hij zo trots op me is, dat ik het zo goed doe en dat hij het knap vindt dat ik het zo goed volhoud en dat ons kleintje straks vast ook heel trots op me gaat zijn.

Moest even heel hard slikken om niet te gaan janken.

38 likes

Deze heb ik niet zelf hoeven bakken.

taart

33 likes

Ik hou zo veel van dit topic haha het geeft me echt vertrouwen in de liefde. Zo blij voor jullie allemaal! :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Goals!

3 likes

Aah ik vind net als @Cozycute ook dat dit topic veel vertrouwen geeft, maar zo’n verhaal van jou Mhysa helemaal!!! Fijn!!!

3 likes