Het geluk dat een relatie heet

Ik bedacht me laatst dat we al een half uur in de auto zaten en niks tegen elkaar hadden gezegd omdat ik zo moe was en dat dat super fijn is. Dat je helemaal niks moet. Niet geforceerd kletsen of muziek luisteren. Gewoon helemaal niks.

46 likes

Ik ben morgen jarig en baal echt dat ik het niet met mā€™n vriend kan vieren

Nu kwam ik vanmiddag thuis en stond er middenin de woonkamer een prachtig boeket met een kaartje erbij en mā€™n moeder die aan het filmen was haha

Was het dus van mā€™n vriend, nou toen ik dat kaartje begon te lezen barstte ik natuurlijk in huilen uit (mijn ouders ook) dus dat is echt een leuke video geworden :joy:

Hij had op dat kaartje ook allemaal hartjes en bloemetjes getekend, zo schattig

Vond het zooooo ontzettend lief (had al een vermoeden dat ie iets aan het regelen was met mā€™n moeder maar dit was toch wel een super verrassing)

Heb hem nu 8 maanden niet gezien maar dit maakt me zĆ³ blij en overtuigt me echt dat we hier gewoon doorheen gaan komen samen :heart: Ben zo gek op hem

69 likes

Ahh echt super lief! Ook al verwacht je wel iets is het toch wel een verrassing wat het is. Ik heb je verhaal een beetje gevolgd en kan niet geloven dt het al 8 maanden geleden is dat jullie elkaar hebben gezien. Weet je al iets meer of jullie elkaar binnenkort kunnen zien?

2 likes

Ik kan het zelf ook niet helemaal geloven haha!

Het enige wat we nu weten is dat we beide 6 Januari naar de ambassade moeten voor een interview (over elkaar/ons als een koppel). Ik dus in Brussel en hij daar.

En dan zal het waarschijnlijk weer 2/3 maanden duren tot we iets horen. Dus dan zal het al een jaar zijnā€¦

Mā€™n vriend en de advocaat proberen wel te regelen om mij het interview ook daar te laten doen, wat dus zou betekenen dat ik daar al over een maand ongeveer zou zijn, dus dat hoop ik echt! Als het goed is horen we dat over ongeveer 10 dagen dus fingers crossed :crossed_fingers:t3:

Lief dat je het vraagt :blush:

15 likes

Ahh, nu snap ik het pas, begreep je post ook niet in het leed maar ik heb wel een stukje gelezen van wat er toen gebeurdeā€¦ Super lief en hopelijk op 6 januari beter nieuwsā€¦ sterkte!

1 like

Van harte gefeliciteerd Diamonds! En hopelijk snel goed nieuws over je vriend!

2 likes

Ik ga voor je duimen! Ondanks dat ik niet van bloemen hou vind ik dit trouwens wel echt een prachtig boeket :heart_eyes:

Mijn vriend staat onder de douche en zingt heel hard (en nog mooi ook!) mee met de muziek die hij op heeft staan (Canā€™t stop loving you). Hij doet ook meteen alle instrumentale stukjes. Het is zooo aandoenlijk :heart: Geloof niet dat hij weet dat ik het kan horen.

17 likes

We zijn onze eerste grote vakantie aan het plannen en vind het zo fijn dat hij ook zoā€™n rekening houdt met mijn wensen en behoeften (ja je zou zeggen is normaal haha maar ligt beetje ingewikkeld) en gewoon het feit dat ik waarschijnlijk mijn droomreis ga maken samen met iemand waar ik zĆ³ veel van hou :heart:

14 likes

Dank je wel lieve @anon65426728 @Cheesy en @Pantalones <3

Lief van jullie!

2 likes

Mijn vriend is vnvd met een vriend op pad en vind het zo chill dat ik even het rijk alleen heb.

Zit nu lekker met wijn en chips op de bank. Love my vent maar soms ook lekker als hij even weg is.

9 likes

We kijken samen First Dates met honderden kilometers tussen ons haha

6 likes

Hopelijk krijg je dan snel goed nieuws te horen en kunnen jullie snel weer bij elkaar zijn!

2 likes

Hahaha mijn vriend heeft ook wel eens gedroomd dat ik vreemd ging. Hij werd daarna half slaperig wakker in de veronderstelling dat dat dus ook echt zo was en duwde me toen midden in de nacht uit bed. Heb het zelf ook wel eens gehad inderdaad, als je dan wakker wordt voelt het gewoon echt zoals je je zou voelen als het daadwerkelijk gebeurd was. Heel apart

2 likes

Mag ik vragen waar je vriend/jij zijn en waarom jullie elkaar al 9 maanden niet hebben kunnen zien? Sorry als je dit al 100 keer hebt uitgelegd, kon het even niet vinden in je voorgaande berichten!

1 like

Gister zaten we formule1 te kijken en ineens ging de bel, mā€™n vriend zei met een grote glimlach dat ik even snel mā€™n schoen bij de schouw moest zetten en liep toen naar de voordeur. Ik moest met mā€™n ogen dicht een Sinterklaasliedje zingen en opeens zat er een doos sushi in mā€™n schoen! Zo lief, ik had echt al een week zin in sushi maar moet op het moment heel zuinig doen (wanbetalende opdrachtgevers etc) dus dit was echt zoā€™n verwenmomentje.

26 likes

Tuurlijk! Ik heb gewoon even de link van de post gekopiƫerd, dan heb je meteen het hele verhaal :biggrin:

Samenvatting

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-een-relatie-heet/433/5495?u=diamonds

Vervolg:
Ik was in juni geaccepteerd om daar te studeren maar ik moest in IsraĆ«l mijn studentenvisum regelen. Op 4 juli ben ik dus naar IsraĆ«l gevlogen en hebben ze me niet binnen gelaten en op de eerste vlucht teruggestuurd. Ik mag dus nu enkel het land in op basis van een relatie visum met mā€™n vriend, als ik dat visum niet heb mag ik 10 jaar het land niet in. Nu wachten we dus tot ik dit visum heb zodat ik er weer heen kanā€¦ begin januari hebben we dus ieder apart een interview dus hopelijk zal het daarna niet te lang meer duren!

En mā€™n vriend kan mij niet komen opzoeken omdat hij het land niet uit mag vanwege een lopende rechtszaak mbt een faillisementsproces. Dus het is allemaal vrij kut haha

Ik kan zĆ³ genieten als mijn vriend me in zijn slaap stevig vast pakt! Nooit verwacht dat ik het zo fijn zou vinden om tegen iemand aan te slapen.

6 likes

Oh wow, wat frustrerend ook hoe dat hele proces zo is gegaan en ook nog eens dat hij het land niet uit kan.

Ik vind het echt bewonderenswaardig dat jullie dit volhouden. Laat wel zien hoe diep jullie emotionele / mentale band is. Hopelijk komt die fysieke band weer heel snel in Januari!

1 like

Wat super lief dit!

Heel erg bedankt <3

1 like

Ik voelde me laatst heel erg slecht in mijn vel en ik was een beetje aan het zeuren tegen mijn vriend over van alles en nog wat. Op den duur werd ik gewoon moe van mezelf, dus ik zei: sorry dat ik zo ben hoor. Hierop antwoordde hij dat ik me nooit moet verontschuldigen voor wie ik ben, dus ik zei dat ik mezelf op dit moment gewoon niet zo leuk vind. En toen zei hij: Maar ik vind jou zo leuk, dat is genoeg voor ons beiden. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

22 likes