Mijn vriend doet nooit aan cadeautjes of verrassingen, dat vindt hij onzin. Als ik jarig bent dan zegt hij: “als je iets wilt hebben, dan moet je het maar kopen hoor” (we delen alles gezamenlijk).
Ik vind dat opzich niet erg en ik vind die cliché cadeautjes als een bos bloemen of een beer of een parfummetje altijd maar niks, maar ik vind het wel altijd leuk om hem dan voor mijn verjaardag of voor Valentijnsdag een beetje te plagen. Deze week zei ik daarom als hij bijvoorbeeld zei “oh vraagje trouwens”, “oh wat ik voor Valentijn wil hebben?” en ik vroeg hem een paar keer of hij mijn cadeautje al gefixt had.
Gaat gisteren opeens de deurbel smiddags, wordt er een meeeega knuffelbeer met een rode roos bezorgd. Echt super cliché en er zat een kaartje bij met “Omdat je zo van cadeaus als deze houdt, zeurpietje” 
en daaronder dattie van me houdt, wat voor hem echt next level is om dat op papier vast te leggen.
vond het wel een leuk grapje van hem.
Toen hij thuiskwam uit zijn werk en ik hem bedankte en moest lachen, zei hij: “mooi dat je het grappig vond, want de eerste 5 jaar haal je echt maar weer je eigen cadeau hoor”