Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend had zijn kerstpakket pas nu besteld op zo’n keuze cadeau site. Kwam van de week binnen maar ik wist niet wat het was en mocht het niet weten. Zegt die ‘ja je mag even niet in de keuken komen’

Komt die terug met dit:

Heeft die dus een citruspers als kerstpakket besteld :joy:

31 likes

Ik was de laatste tijd een beetje bang thuis in bed enzo en nu heeft mijn vriend dit weekend een extra slot op de deur gemaakt. Hij heeft er zelfs speciaal een boor voor gekocht :+1:t3:

26 likes

Wat vind ie lekker of leuk? Je zou een chill-pakketje kunnen samenstellen met favoriete drinken, snacks etc en een boek/dvd/spel erbij doen misschien?

Haha same, we hebben momenteel een langeafstandsrelatie dus ik wil ook iets kleins voor hem laten bezorgen. Maar ik heb vrij weinig inspiratie. Momenteel denk ik aan iets van een koffiestrippenkaart want hij is bezig met zijn scriptie, maar kan niets vinden in Utrecht haha.
Bloemen zijn sowieso wel leuk toch? Of lekker uitgebreid koken?

Heel erg lief :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

de Coffee Company heeft een strippenkaart, dus misschien is dat wat?

2 likes

Ik zit al een tijdje niet lekker in mijn vel en ben daardoor regelmatig best down. Ik probeer heel hard om dat niet op mijn vriend af te reageren maar soms lukt dat niet. Gisteren was ik weer onnodig onaardig en dat resulteerde weer in een jankbui. Duizend keer sorry gezegd en hij bleef maar zeggen dat het niet erg is en dat hij het begrijpt. Nu kwam ik vandaag thuis en lag er een envelop voor me op tafel. Hij heeft een weekendje weg geboekt voor mij en mijn beste vriendin zodat ik hopelijk wat tot rust kan komen. Ik moest er zo erg van huilen! Verdien deze man echt niet.

45 likes

Mijn vriend heeft een verrassingsuitje gepland voor valentijnsdag maar ik haat verrassingen en ik denk dat het een kort tripje is en ik doe zoiets echt niet graag spontaan :weary::joy:

9 likes

Allebei? Maar wel meer toen we al “officieel” waren

1 like

Wij gaan met valentijn uiteten bij ons lievelingsrestaurant. Niet omdat we per se iets willen doen. Ze hadden gewoon een mooie aanbieding voor een valentijnsmenu. Oh en ik heb een leuk kaartje voor hem gemaakt.

1 like

Bij mijn huidige vriend heb ik eigenlijk nooit die verliefde vlinderfase gehad. We gingen in mijn beleving qua gevoel echt van ‘niks’ naar ‘alsof we 30 jaar getrouwd zijn’. De laatste jaren heb ik wel steeds vaker vlindermomenten. Dan kijk ik naar mijn vriend of hij zegt/doet iets en dan zit ik echt zo: :heart_eyes:

In mijn relatie daarvoor had ik wel die hevige verliefdheid (incl. niet kunnen eten/slapen). Maar in die relatie was alles sowieso heel intens: de liefde, de ruzies, elkaars persoonlijke ruimte nauwelijks respecteren. Achteraf gezien was het allemaal té. Wat ik nu heb/voel vind ik zoooooooveel fijner :blush:

Edit: niet aan jezelf en je gevoel twijfelen hoor! Zo te lezen zit het hartstikke goed.

3 likes

Valentijn is voor ons een goed excuus om uit eten te gaan!

3 likes

We hebben al besproken dat we niks op Valentijnsdag zelf gaan doen vanwege drukte en gedoe overal. Maar ik heb stiekem wel een cadeautje gekocht, namelijk een window vac! Zo lekker truttig maar m’n vriend heeft het er echt al lang over. Ouwe poetstrut dat ie is.

9 likes

Nu ik zwanger ben zegt mn vriend elke keer als ie weggaat of aan de telefoon: doei liefjes of doei schatjes. Zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Onlangs nog uitgebreid ons jubileum gevierd, dus we gaan nu gewoon lekker bankhangen en lezen met valentijn. Maar ik haal denk ik nog wel een kaartje en wat liefs, want ik ben klef

We gaan dit weekend een weekend weg, nu is dat niet vanwege valentijn, kwam gewoon zo uit.
We gaan zaterdag wel luxe uit eten dus daar heb ik veel zin in!
En morgen gaan we de locatie bezichtigen voor ons geregistreerd partnerschap, daar heb ik echt zoooveel zin in!!!

3 likes

Zo lief! :heart_eyes: Hier ook iedere ochtend tegen m’n buik: “Hoi baby! Hier spreekt je babbaaahhh” :joy:

6 likes

Schijnt dus dat vlinders eerder ‘anxiety’ voor een onzekere relatie is dan ‘verliefdheid’ oid. Ze mogen er wel zijn in het begin, maar als ze er niet zijn, is dat ook niet erg. Ik ga later eens kijken of ik goede linkjes kan vinden.

4 likes

Ik vind dit altijd een beetje jammer. Ik ben het met je eens dat het hebben van ‘vlinders’ geen indicatie is voor de perfecte relatie, iedereen ervaart dit anders. Het ontbreken of anders beleven van dit hoeft echt niks te betekenen. MAAR, de bewering dat mensen die dit wel ervaren of hebben gehad eerder anxiety hadden voor een onzekere relatie vind ik echt onzin en ook een beetje afdoen aan die mensen? Waarom iemand beter laten voelen door de gevoelens van anderen neer te halen? Het zal vast zo zijn voor bepaalde mensen, er zijn duizend onderzoeken. Net als dat er duizend onderzoeken zijn die zeggen dat het met lust te maken heeft etc.

Dus nee het hoeft niet negatief te zijn als je geen vlinders ervaart zoals anderen. En nee, het is ook niet negatief of een indicatie van een onzekere relatie als je het wel ervaart.

10 likes

Oh die krasloten vind ik echt een leuk idee! Maar hoe maak je die?

1 like