Het geluk dat een relatie heet

Ik nies nogal vaak en altijd zegt mijn vriend dan “heee” op een toon alsof ie zich heel erg zorgen maakt omdat ik moet niezen. Laatst stond ik op hem te wachten terwijl hij in een paskamer stond te passen en ik moest natuurlijk weer niezen, hoor ik echt 5 meter verderop heel zachtjes “hee”. Moet er altijd om lachen!

23 likes

Ik had geen paraplu bij me vandaag en toen is mijn vriend me met paraplu bij de metro komen ophalen. En hij heeft een puzzelplaat gemaakt, zodat ik bij hem thuis dan ook kan puzzelen :heart_eyes:

11 likes

Ah zo schattig haha. Dat hij ook weet wat dat is!

3 likes

Dacht laat ik eens weer een briefje achter laten met ‘Love you, werkse’ zodat hij het in de ochtend kan lezen. Heeft meneer het niet eens gezien terwijl ik nog gezorgd heb dat het duidelijk zichtbaar op tafel ligt, naja in ieder geval toen hij het s avonds pas zag vond hij het alsnog lief van me :rofl:

3 likes

Vandaag nam die een milkshake mee, Hij wil me vetmesten denk ik :joy:

4 likes

Mijn man is zo lief. Ik ben super ziek en hij is al het hele weekend voor me aan het zorgen, terwijl ik me groen en geel hebben zitten ergeren (inwendig) toen hij de vorige keer ziek was. Tbh lijdt hij wel ernstig aan de mannengriep :sweat_smile: heb me voorgenomen de volgende keer wat beter voor hem te zorgen :smirk:

4 likes

Langer dan drie jaar samen, 4 nachten en dagen aan een stuk door samen geweest, hij is nu 2 uur weg en ik mis hem

9 likes

Zoals jij laatst tegen mij zei: natuurlijk verdien je hem! Hij is niet voor niks bij je.

2 likes

Mn vriend die zoooo lief is kan er gewoon niet over uit. Hij gaat vanavond de kroeg in en hoewel ik dat een beetje kut vind in onze situatie (wil gewoon ff niet zoveel alleen zijn), weet ik dat hij ook gewoon ff een avondje lamlullen nodig heeft. Dus ik ga zo naar de supermarkt om em morgenochtend een katerontbijtje te brengen op bed :heart:

19 likes

Ik moet vanavond voor het eerst sinds drie maanden een nacht alleen slapen en ik zie er nu al tegenop haha

We waren vandaag bij de juwelier om te kijken voor oorbellen voor mij. En ik toen kon ik niet kiezen tussen 2 setjes dus kreeg ik 1 setje van hem. :star_struck:

11 likes

We hebben vandaag een gezamenlijke rekening geopend. Voel me zoo volwassen haha

16 likes

Spoiler; klef verhaal

Vanochtend waren we in bed nog an het knuffelen voor ik naar mijn werk moest, zegt hij ineens; ohhh ik hou zoveel van je dat ik het niet kan uitdrukken, met knuffelen kan ik het niet genoeg laten voelen :heart:

en toen; dus zullen we neuken (dat was een beetje een disclaimer)

Mijn ex was helemaal niet van het uitdrukken van zijn liefde (die er op het eind ook niet echt meer was) dus ik werd helemaal warm van binnen! En toen moest ik naar m’n werk haha

15 likes

Mijn man en ik werken sinds deze week beiden 32 h/w en vandaag was onze vrije dag! Zoooo luxe en gezellig <3

6 likes

Hier hetzelfde, we hebben allebei een eigen vrije dag. Ik zie hem al vaak genoeg :sweat_smile:

Iemand leuke ideeën voor een cadeautje omdat ik bijna 1 jaar samen ben met m’n vriend? Hoeft niet groots te zijn maar gewoon wat leuks en kleins

Een klein fotoboekje met foto’s van memorabele momenten van het eerste jaar samen. Heb dat toen ook gedaan, klein vierkant boekje bij de HEMA gekocht en van de Polaroid look a like foto’s laten afdrukken. Vind dat nog steeds een leuk boekje om te zien. Van die verliefde foto’s :smiling_face_with_three_hearts: maar ook een foto van het openen van onze gezamenlijke rekening :rofl: nou ja, hij vond het iig leuk!

6 likes

Mijn man is as we speak naar de McDonalds om een MC flurry voor me te halen :sunglasses: en vooruit, ook voor zichzelf. Maar toch :grin:

10 likes

Superleuk! Wij maken eigenlijk nooit foto’s, behalve op vakantie dan.

We willen binnenkort gaan kijken naar een samenlevingsontract. Het belangrijkste wat er in moet staan is volgens mijn vriend dat dat kat bij hem blijft ipv dat de kat naar mijn familie gaat, mocht er iets gebeuren. Dat vond ik zo lief! Ik denk dan aan het regelen van financiën en het huis en hij alleen aan het dier waar hij allergisch voor is. Die twee zijn ook echt verliefd op elkaar.

5 likes

Ik had via Etsy een sterrenkaart laten maken met daarop de sterrenhemel van de dag dat we elkaar voor het eerst hebben ontmoet en de eerste date hadden. Vond mijn destijds vriend, inmiddels man, geweldig!

4 likes