Oh wat leuk!! Graag gedaan
Ik wil vrijdagavond wat leuks doen in de stad of naar een leuk kroegje met mn date. Iemand tips? Ik ben al 100 jaar de stad niet meer in geweest voor mn gevoel.
De Uurwerker is mijn ultieme favo!
De Minnaar is ook heel knus en fijn.
Heeft iemand wel eens bij Tapaseria Catalana gegeten?
Weer ben je uiteindelijk geweest? Concerthuis was altijd mijn eerste date locatie haha! Uurwerker vind ik zelf wat minder gezellig, wat meer zien en gezien worden, zeker op de vrijdagmiddag. Mout vind ik heeeel erg leuk, maar dan moet je wel van bier houden. En de stockroom (cocktailbar) is ook echt een leuke datelocatie, wat chiquer ook. Oh in in NOK, bovenin het forum kun je ook leuk wat drinken, maar vind ik het eten wat minder. En Bistro Boys is ook leuk lunchen/borrelen/eten.
We zijn niet meer de stad in geweest :(. Maar ik heb jullie tips allemaal in mijn telefoon gezet!
Ja! Wel al even geleden maar vond ik heel lekker! Vooral goede kazen en sommige warme hapjes, 100 keer beter dan een cubanita
Heb zojuist de derde aardbeving van vandaag wel gevoeld. Nog meer mensen die in hetzelfde gebied wonen?
Aangezien Facebook, insta en whatsapp er nog steeds uit liggen voelt het net alsof de wereld ons straft
Niet gevoeld maar wel provincie. M’n ouders wonen in het epicentrum, kan er helaas wel over meepraten
Ja heftig hoor, 3 relatief grote op 1 dag. Hopelijk betekent het niet dat er nog een zwaardere op komst is.
Weten jullie nog leuke plekken waar de nadruk op wijn ligt op Cappuvino na?
Bar Gusto? Hoewel ik er niet heeel vaak binnen heb gezeten.
Barrel! Hele leuke wijnbar in de Haddingestraat.
Onze ouders wonen dan vlakbij elkaar!
Oehhh dat is spannend! Begint t de woonplaats met een Z?
Met een W, paar km verderop
Kom je daar zelf ook vandaan?
Ja. Jij ook uit Z?
Wat zijn leuke plekken om te lunchen met fijne vegan opties?